
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jaký vůz??
-> U-Geen 06.11.17 08:30:05: U Spacestaru jsou vyloženě přecpaná vrakoviště zdroji dílů a autodíly druhovýrobou. 

-> Jirik_Tuňák1983: fakt? mitsubishi se nejak lisi od ostatnich znacek?
-> Jumbo 06.11.17 08:10:14: A pro každou blbost budeš muset do značkových autodílů. 

Co Mitsubishi Space Star? Neznáte někdo? Podle všeho má dobrou spolehlivost a klasický automat...
-> Jarda: Přesňéé! :-)
-> Sita 26.10.17 18:19:33: taky to tak praktikuji, nez stat 45min. v kolone, tak radeji 45min. jedu a stani v kolone mi zvysuje spotrebu na 100km, takze lepsi jet...

Jumbo: nez nekde postavat v kolonach, tak bych to videl spis takhle: en.mapy.cz/zakladni?plano
vani-...
bude mit fyzicku, lepsi naladu a ty si usetris nervy s ojetinama :D
bude mit fyzicku, lepsi naladu a ty si usetris nervy s ojetinama :D
-> havlik 25.10.17 20:56:49: Je tam BMP6, takže taky robotizovaná, na to jsem předtím nekoukal, viděl jsem jen fotky řadičky. Ten kolega, který na tom má už přes 300 000 km, má právě manuál. Já bych se osobně s tímto plánovaným rozpočtem vůči dostupné kategorii vozu na automat asi fakt vysral.
Z mého pohledu je to tak, že když se někdo nenaučí s manuálem a bude hned jezdit s automatem, tak bych si chtěl (nebo spíše nechtěl) představit situaci, kdy daného člověka pošlou někam se služebním vozem na školení nebo jen někam za roh. To jako spálí spojku na první křižovatce?
-> Jumbo 25.10.17 15:29:26: Jestli nejsi jako učitel moc měkej.
Z mého pohledu je to tak, že když se někdo nenaučí s manuálem a bude hned jezdit s automatem, tak bych si chtěl (nebo spíše nechtěl) představit situaci, kdy daného člověka pošlou někam se služebním vozem na školení nebo jen někam za roh. To jako spálí spojku na první křižovatce?

-> Jumbo 25.10.17 15:29:26: Jestli nejsi jako učitel moc měkej.

-> Jirik_Tuňák1983: kam moje zkušenosti sahají tak všechny automaty v C4kách co jsme měli v práci na 2.0HDI šli více či méně srát po 100tis, auta pravidelně servisovány v autorizovaném servisu(což pravda je někdy horší než lepší) ale auto co mělo najeto 160tis, v podstatě neřadilo 1čku a 2ku a zpátečku s velkýma obtížema. Všechny auta ježděna vždy jedním člověkem od nova.
E: pravda bylo to v C4 piccasu, ale pochybuju že ta převodovka bude zásadně jiná.
E: pravda bylo to v C4 piccasu, ale pochybuju že ta převodovka bude zásadně jiná.
-> Jumbo 25.10.17 15:29:26: Tak jestli bezpečný s automatem, tak ta C4 a navíc dobře nezastarale vypadá. I ceny jsou akceptovatelné. Navíc je to auto použitelné i na delší dobu, páč to není miniauto. 

-> Jirik_Tuňák1983: Díky za nápady, kouknu na to...
Jinak já osobně taky dlouho automat nechtěl a chtěl jsem aby se naučila s manuálem, což zvládla docela dobře a na to ježdění do teď jí to stačilo (8 km do práce po okreskách). Od listopadu bude ale jezdit do Brna do práce a čeká jí ráno i odpoledne poskakování v koloně (15 minut v koloně oba směry), pár rozjezdů do solidního kopce a i když to teď docela zvládá (několikrát jsme si to byli ráno projet), tak je vidět že se v tom necítí a často v kolonách docela dává spojce na frak, aby měla jistotu že jí ten Peugeot nechcípne, za cež jí ani nemůžu nadávat. Automat by jí dal jistotu v tom, že jí to nechcípne, nebude muset v kolonách furt dupat na spojku a podrží ji i při rozjezdu do kopce, což není od věci.
Navíc bych jí chtěl dostat do trochu většího a bezpečnějšího auta, než je ta 106ka, ale musím ji na něco nalákat a automat je hodně velké lákadlo. A když teď někam jedeme, tak buďto mojim služebákem, nebo Volvem (když bereme psa), protože s Peugeotem nechce jezdit kde to nezná. Když by měla něco, kam naložíme i psa a navíc jí odpadne starost o řazení, tak ji snad ukecám na to, aby začala víc jezdit i mimo cesty do práce a domů, aby se pořádně vyjezdila. No a za pár let bych pro ni chtěl už nějaké pěkné MPV, proto by teď něco typu Mazda 2 mohl být zajímavý mezistupeň...
To jen k tomu, proč automat...
Jinak já osobně taky dlouho automat nechtěl a chtěl jsem aby se naučila s manuálem, což zvládla docela dobře a na to ježdění do teď jí to stačilo (8 km do práce po okreskách). Od listopadu bude ale jezdit do Brna do práce a čeká jí ráno i odpoledne poskakování v koloně (15 minut v koloně oba směry), pár rozjezdů do solidního kopce a i když to teď docela zvládá (několikrát jsme si to byli ráno projet), tak je vidět že se v tom necítí a často v kolonách docela dává spojce na frak, aby měla jistotu že jí ten Peugeot nechcípne, za cež jí ani nemůžu nadávat. Automat by jí dal jistotu v tom, že jí to nechcípne, nebude muset v kolonách furt dupat na spojku a podrží ji i při rozjezdu do kopce, což není od věci.
Navíc bych jí chtěl dostat do trochu většího a bezpečnějšího auta, než je ta 106ka, ale musím ji na něco nalákat a automat je hodně velké lákadlo. A když teď někam jedeme, tak buďto mojim služebákem, nebo Volvem (když bereme psa), protože s Peugeotem nechce jezdit kde to nezná. Když by měla něco, kam naložíme i psa a navíc jí odpadne starost o řazení, tak ji snad ukecám na to, aby začala víc jezdit i mimo cesty do práce a domů, aby se pořádně vyjezdila. No a za pár let bych pro ni chtěl už nějaké pěkné MPV, proto by teď něco typu Mazda 2 mohl být zajímavý mezistupeň...
To jen k tomu, proč automat...

-> Pavel P@nkáč 23.10.17 22:39:30: No, a hlavne šedé plasty lakované na čierno
A tá čierna sa šúpe. Teda už neviem, či aj v interiéri, ale v exteriéri určite. Ročník 2005. Ale videl som už pár aj úplne nových áut, čo to takto majú logicky vymyslené.

-> Jirik_Tuňák1983: naopak verze XTR je pro holku úplně ideální, neštve Tě orvaná barva na nárazníku
Más ho sice pak teda různě barevnej... 


-> Jarda - zrušená registrace 25.10.17 11:08:29: Tvl, máš recht! C4 se taky dělala s automatem. Bývalý kolega ji má v HDi a už na tom má najetou slušnou porci km, před 2 lety měl už dost přes 300 000 km a pořád s ní jezdí, ročně najede tak 35 000 km.
www.sauto.cz/osobni/hleda ni
www.sauto.cz/osobni/.../1 7502474?goFrom=lis...
www.sauto.cz/osobni/hleda ni
www.sauto.cz/osobni/.../1 7502474?goFrom=lis...
-> Jirik_Tuňák1983 24.10.17 22:43:40: co vim, tak jednoho kolegu min. 2x odtahli od fabriky kvuli praskle pruzine, normalne krupla pri stani na parkovosti
tak koupil c4... On ma malej najezd, tusim rikal okolo 10 za rok...

-> Jirik_Tuňák1983:
Mně je to jedno, pro mě to není.
Mně je to jedno, pro mě to není.

-> haso 24.10.17 21:30:17: Tady má džambo docela dobré povídání, byť je na foto verze "terénní" verze XTR, což pro holku moc vzhledově není. Když pomineme Sensodrive ve vyšších výbavách, tak je to dost vyspělé a spolehlivé vozítko za malé peníze. Mimořádně spolehlivý motor řady TU (stará benzínová klasika 1.1 a 1.4) se dá sehnat i s klasickým měničovým automatem. Osobně ale u auta kolem 50 - 60 000 volbu automatu vůbec nechápu.
www.auto.cz/ojety-citroen -c3-mk1-fc-2002-az-2010-mo dernizace-2005-zenska-zale zitost-93728
www.auto.cz/ojety-citroen -c3-mk1-fc-2002-az-2010-mo dernizace-2005-zenska-zale zitost-93728
-> Jirik_Tuňák1983: a hlavne c3 je saxo a saxo je drziak 

-> palinator 24.10.17 19:34:24: Krása, ta C3 je sice taky stará, ale nevypadá jako když si jí kupoval jako novou ještě admirál Yamamoto. 

-> Jumbo:
www.tipcars.com/mazda-2/m azda-2-14i-plusline-ii-375 63051.html
Toto jsem měl kdyžtak na mysli.
www.tipcars.com/mazda-2/m azda-2-14i-plusline-ii-375 63051.html
Toto jsem měl kdyžtak na mysli.
-> Jumbo 24.10.17 09:10:45: Ta stará C3 zvládá i hodně vysoké nájezdy, je to jednoduché vozítko. Hlavně má pěkné sedačky. Nicméně ty automaty / roboťy se většinou pojí k vyšším výbavám, takže i ceny jsou nezřídka výrazně nad těch 50 - 70 000,-. Stařičkej automat jsem registroval především u 1.4 u novějších už převážně jen robot.
www.sauto.cz/osobni/.../1 7416670?goFrom=lis...
www.sauto.cz/osobni/.../1 7469136?goFrom=lis...
www.sauto.cz/osobni/.../1 7416670?goFrom=lis...
www.sauto.cz/osobni/.../1 7469136?goFrom=lis...
-> palinator: díky za tip, kouknu...
-> Jumbo:
Mazda 2 za 70 v Brně?
Mazda 2 za 70 v Brně?
-> Jumbo: impreza?
-> haso: Ačkový Mercedes moc spolehlivosti nepobral a Corsa od 2002 má už Easytronic, což je robotizovaný poloautomat.
To už nikdo nedělá klasické automaty?
To už nikdo nedělá klasické automaty?
-> Jumbo: Ackovy mercedes, Corsa?
-> Jirik_Tuňák1983: Dá se někde najít seznam aut, do kterých se dával ještě klasický automat? Tedy žádný robot nebo dvojspojky atd?
-> bouchy: dobrej fór... To už jí radši nechám tu 106ku...
-> Jumbo 24.10.17 08:55:32: Ne. Možná stará C3 1.4i nebo častěji 1.4 HDi, ale i ty bývají dražší. Taky tam bývá klasický automat velmi zřídka.
-> Jumbo: Smart ForTwo
Nicotnej motor, žádnej úložnej prostor a asi dost kasička na peníze (drahý díly, dýzl,..)



Tak má drahá žena prý zatím velké auto nechce... Takže jinak, neznáte spolehlivé menší auto s automatem tak do 50 tisíc?
-> Pavel P@nkáč: neviem či je to DSG taký zázrak , mal som to v Supe a teda manuál je u mňa manuál ... a to podotýkam v 3,6 to funguje trošku lepšie ako v naftách kde to ide po meste na 1100 otáčkach a len po priblížení nohy na plyn podradí o tri -štyri stupne
-> Pavel P@nkáč: Nečekám libovku, jen něco co nebude pořád v servisu... A jak jsem psal, nemusí to být Touran, ale i něco podobně stavěného (třeba ta Zafira B). A co jsem koukal, tak v Německu pěkně padly ceny Dieselů po průserech s emisema, takže je jasná volba najít si nějaký kousek tam, navíc automatů je tam daleko víc než v ČR...
-> Jumbo: no ale za kilo žadnej touran libovka nebude, možná s km většíma ale někomu to neva včetně mě...
-> Jumbo: Touran ma takove ne moc odolné plasty v interieru s tim se dá ale žít:) a tdi motory maji svoje vrtochy ale dá se některým předcházet zaleží co by jsi měl za typ...
-> Pavel P@nkáč: Spolehlivost byla myslena obecne, hlavne i motor a vse okolo, je fakt ze o prevodovce jsem spatneho nenasel nic...
-> Jumbo: jako 6 kvaltove DSG podle me vydrží i víc než manuální převodovka, toho bych se fakt nebál, a jak to řadí:)
-> Jumbo 23.10.17 14:11:44: Já jsem taky třeba narazil na Mazdu 5 za rozumné peníze a už vím proč.
Někdo to pokládá za asi největšího hrba od Mazdy. 


-> Jarda:
Denso?
Denso?

-> Jumbo 23.10.17 14:11:44: jen s altikem, mel udajne 80tis. km a vydrzel mi 20tis. km, ja je snad zeru :)
-> Jumbo: Hmmm... Tak Touran prý spolehlivostí nic moc, co jsem se dočetl... Ale překvapilo mě pozitivní hodnocení Zafiry B s motorem 1,9 CDTi a automatem. Neznáte někdo osobněji?
-> marra_rwd: Jedničková Octa toho pro mě moc neřeší, kor v benzínu. Chtěl bych buďto něco menšího v automatu pro ženu a nechat si Volvo na velký vlek (výhledově karavan) a vození věcí okolo baráku, nebo něco kompromisního (velikostně cca ten Touran) v automatu, s čím by mohla jezdit žena do práce a já případně tahat věci okolo baráku a karavan.
Cece, jednickova voktavka v matu nebude špatná volba, pokud bude mít servis a rozumný nájezd, ten automat je v ni vecnej, kor třeba v 1.6 benzinu
-> Nwkt: Super, díky za info, kouknu na to... A co motor, jít do 2,0 TDi (103 kW), nebo bude lepší starší 1,9 TDi (77 kW)?
A klidně i další nápady, nemusí to být jenom koncern...
A klidně i další nápady, nemusí to být jenom koncern...
-> Jumbo: Záleží jak to bylo servisovaný, pokud se měnil pravidelně olej po 60 tis a dával se jedině origo tak to něco přežije. Jinak si projdi celej Sixtovo web www.prevodovky-sixta.cz/i
ndex.php/opravy-mechatroni
k-6st-pevodovek-dsg-161
-> Jumbo: Tak mám prvního kandidáta. Jak na tom byly první VW Tourany, 2,0 TDi a DSG? To by mohlo být ideální pro ženu na ježdění i pro mě na velikost i tahání věcí...
Máte někdo zkušenosti s automatama? Přemýšlím, že bych pro ženu pořídil něco o trochu většího a bezpečnějšího, než 106ku kterou jezdí do teď, navíc je už "trochu" napadená broukem korozníkem, tak nemá moc smysl do ní ještě něco investovat. Udělá se STK a asi ji pošlu do světa. Problém je ten, že nechce velké auto, do Volva ji za volant nedostanu ani za nic, tak přemýšlím co ideálního jí koupit. S manuálem teď jezdí, ale začne dojíždět do Brna což znamená každý den 20-30 minut v kolonách, kde by ten automat mohla ocenit, navíc by mohla mít větší jistotu při rozjezdech do kopce atd. Dlouho jsem se automatu pro ni bránil, ale asi už mi nic jiného nezbude, navíc bych jí tím mohl nalákat na něco trochu většího a bezpečnějšího. Pokud by to byl dostatečně velký kombík, tak bych asi nakonec možná prodal i Volvo (což bych asi obečel) a mohli bychom mít konečně doma rozumný počet aut, ne jak teď...
Každopádně k věci a konkrétně k automatům. Kterým směrem vůbec nehledat a co jsou prověřené automaty? Rozpočet tak 50 tisíc ideálně, pokud by to bylo hodně zajímavé auto (rozumně velký kombík v naftě), šel bych i výš (max. 100 tisíc) s tím, že bych pustil do světa Volvíka.
Máte nějaké zkušenosti? Předem za ně díky...
Každopádně k věci a konkrétně k automatům. Kterým směrem vůbec nehledat a co jsou prověřené automaty? Rozpočet tak 50 tisíc ideálně, pokud by to bylo hodně zajímavé auto (rozumně velký kombík v naftě), šel bych i výš (max. 100 tisíc) s tím, že bych pustil do světa Volvíka.
Máte nějaké zkušenosti? Předem za ně díky...
Clarkson s tím CC. Prej tady to hořelo, ale jen trochu
