skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
palubka z fe do fa
Takže sem zkusil oba kontakty z indučky a nic. Napětí do obou šlo už po zapnutí zapalování
-> JoseA: takle by si to měl mít dobře
je to kabel v kolečku, byl původně na tom konektoru napravo, ale v druhém fáčku, kde mám původní otáčkoměr je připojení zhruba takové, tak sem ho přehodil
-> JoseA: zkusil bych tedy přpoji ten žlutý k indukčce
-> JoseA: no změř jestli na něm není napětí při zapnutým klíčku (abys něco neodpálil) a zkusil bych to ale je to jen teorie vycházím ze schématu
-> vaclav785: žlutý konektor (felicie)
1 - Palivoměr
2 - Spínačka k.č.15
3 - Vnitřní osvětlení
7 - Otáčkoměr
9 - +12V pro hodiny
10 - Kostra
Na čísle 7 je žlutý kabel, ten mi vede někam do svazku kabeláže, konce sem se nedopátral. Kam by měl správně být zapojen? Na indučku? Od indučky mám jeden kabel napojený k přístrojovce, ale je ustřihlý, mám ho tedy připojit k tomu žlutému? (žlutý konektor, drát č7.)
1 - Palivoměr
2 - Spínačka k.č.15
3 - Vnitřní osvětlení
7 - Otáčkoměr
9 - +12V pro hodiny
10 - Kostra
Na čísle 7 je žlutý kabel, ten mi vede někam do svazku kabeláže, konce sem se nedopátral. Kam by měl správně být zapojen? Na indučku? Od indučky mám jeden kabel napojený k přístrojovce, ale je ustřihlý, mám ho tedy připojit k tomu žlutému? (žlutý konektor, drát č7.)
-> JoseA: máš tam alespon zbytek kabeláže z tý feldy? kvůli barvám. Jestli jo žlutá by měl být signál do otáčkoměru hnědá by mělo být mínus,plus jestli jsem to dobře pochopil tak jde ze stabilizátoru takže to nemusíš řešit jinak kdybych se pletl tam mě někdo opravte
-> vaclav785: furt si asi nerozumíme, já totiž nevím jaké dráty vedou k otáčkoměru, mám celou přístrojovku z feldy, ta má zezadu jenom tři konektory, do kterého konektoru jdou signály k otáčkoměru netuším.
-> JoseA: já teda nevím jak to má felda a jak je to zapojený v konektoru fáčka ale ten otáčkoměr by měl být připojen na tři dráty + - a impuls z cívky zkus to napijit napřímo jestli se to rozeběhne kolik má drátů ten otáčkoměr z feldy?
-> vaclav785: původní konektory, které má favorit k připojení přístrojové desky jsou ucvakané a na dráty jsou napojené zbytky kabeláže s konektory z feldy, ovšem ne všechny pořád tam je celkem dost nezapojených drátů. Ten kdo to dělal s tím asi měl trochu problémy, totiž třeba výstražné světla nejsou zapojené, jinak klakson není zapojený, a ten otáčkoměr. Třeba lukasy jsou plně funknčí, palivoměr a teploměr kupodivu taky funguje, ale teď hlavně řeším jak připojit ten otáčkoměr? Od indučky je přiveden jeden modrý drát k přístrojovce, ovšem nikam nevede - je ucvaklý, u konektorů je taky hodně ucvakaných drátů. Přidám fotky
-> JoseA: ted ti asi uplně nerozumím které konektory myslíš
-> vaclav785 26.05.08 23:34:12: Přesně tak sem to taky měl. Ovšem teď sem koupil fáčko už s palubkou i s budíky z feldy a nejde tam tachometr ani otáčkoměr. Tachometr je mi už celkem jasný, vypadlo lanko náhonu z budíků, protože do fáčka se šrubuje a do feldy jenom nastrčí a zacvakne, takže předchozí majitel urval koncovky z palubky a nalepil tam nějak ten náhon, samozřejmě to vydrželo chvilku. Ale jak připojit ten otáčkoměr? Konektrory jsou z felicie, ale k něm jsou dovedené jenom základní dráty.
jj,možná trochu chápu.A nevíš jak je to s tím přepojováním vypínačů na světla,výstražný atd...?
normálně ty budíky přišroubuješ na dva šrouby nahoře tak jako to bylo ve fávu to se šroubuje k takovému železu co tam je a ten černej kryt tý přístrojovky na to nastrčíš
to asi tak zhruba vím,ale mě se nechce rejpat do elektriky,proto ty fáčkový budíky.Na elektriku sem slabej
Ja myslím že budíky z fačka r. 94 nejsou zas tak ošklivý.
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
feldí budíky ve feldí palubce drží dole v zařážce a nahoře takovýma klipsnama nevím jak to líp nazvat je to taková přezka což nevím jak u favo budíku udělat aby to drželo jedině lepidlo a izolepu vím, že pár lidí to tak má fela palubka a favo budíky ale dle mě humus největší
cau,potřeboval bych radu...Chci dávat do svýho fa palubku z feldy,budíky chci nechat fačkový.Někde jsem ale četl,nebo slyšel,že tem ta přístrojovka v tom horním dílu fel palubky nijak nedrží.Nevím jestli je to pravda,páč jsem to nikde nevyčetl.Mohli byste mi nekdo prosim poradit???