-> Pavel P.: Jo a hlavně si nerozřízni PRDEL, až v tom někam pojedeš. Mohli by ti potom na pohotovosti zašít obě díry, a pak by to bylo nadobro v PRDELI he he he...
vo svojej S120LS som mal (a zatial stale mam) zničenu lkovú a chcel som GLkovú. Potom mi ale minno ponukol svoju pôvodnu Lkovú v bezva stave cize som za Lkovú. Momentálne ju mám doma a caká na zástavbu .-D [Diky minno ]
-> FORM: Garde jsem zmínil, 135L a 136L - viděl sem fotku interiéru sedanu 135L a byla tam GLková, no jo a kabriolety - no jistě, samozřejmě. Bez nich to nejde.
-> J3STER: Ovšem pomlčel jsi o garde 81/82 potom u 135L a 136L si nejsem moc jistý jakou to mělo palubku. Ve výpisu ti chybí ještě 135GLI a 135RIC a kabriolety
-> spartra: Tak a naposledy 105GL, 120GL, 120GLS, 130L- ve zvláštní výbavě, 130GL, 135L a GL, 136L a GL, Garde, Rapid 120, Rapid 130, Rapid 135, Rapid136
-> Syny 08.10.07 00:21:52: A to jsme se trefili nezávisle - já sem jí použil proto, že zrovna jsem měl otevřenou kartu tvýho auta ... A tu kartu jsem otevřel díky tomu, že mi naběhla nahoře jako náhodný auto ...
Jednoznačně se mi líbí palubka z Rapida nebo GL. Je kvalitnější, propracovanější, má sportovně vyhlížející otočné knoflíky a do lišty se dají přidat další ale nesmí jich tam být moc. Elková je taková chudá příbuzná. Je to plechová kostra vypěněná montážní pěnou a potažená koženkou. Navíc se časem odchlipuje boudička na budíky. GL palubka taky vyniká velikostí kastlíku do kterého se dá zabudovat osvětlení. A navíc pod ni skvěle pasuje tunel z Felicie.
No tak to vím zas nějakou novou věc...myslel jsem že do GL palubovky nepasuje celá konzole kulatých budíků..že ten sdruženej přístrojovej panel co se tam dával je jinačí....