skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
moravany - otazka
Ja som tu pružinu natáčal asi 3krat a je to fakt zábawal
-> kuko: nedávno jsem to řešil na mojem pásev Š130 mi praskla pružina a sehnal jsem si páreček pásů z Favorita Solitair rok 1994 a ty měli zase roztřepaný pásy ( tu látku) asi nějaká jedna z nemocí favoritů. takže jsem to rozdělal na zadní sedačce auta a vyměnil jsem jen tu pružinu. Pružina z pásů z Favorita jde zaměnit za pružinu z pásů na Š130 a naopak ale ten mechanizmus který zasekne pásy pokud auto je nahnuté tak ten je jiný má jinou polohu oproti cívce látky a závažíčko ji větší. osobně bych látku neměnil, ale možná by to šlo ustřihnout a přešít nějakým pevným kvalitním stehem, ale do toho já bych nešel.
Jelikož ty pásy z fáčky byli i trochu vytahaný tak jsem tu pružinu na proprvé dal moc na krátko a když jsem se připoutak tak už mi to nedovolilo odvinout a třeba se nahnout k volantu, takže jsem chtěl umotata jeden závit a povolit pružinu ale celý mě to vyskočilo a musel jsem ji namotat znova do domečku a napodruhé jsem ji asi nechal volnější protože ted se mužu pohodlně upoutat, pás táhne ale stejně nejde odvinout celá látka. prostě pružina je celá svinutá. dělal jsem to asi před šesti týdny ještě mě ted o svátcích čeká pás u spolujezdce, tam zkusím jen přitáhnout pružinu.
Jelikož ty pásy z fáčky byli i trochu vytahaný tak jsem tu pružinu na proprvé dal moc na krátko a když jsem se připoutak tak už mi to nedovolilo odvinout a třeba se nahnout k volantu, takže jsem chtěl umotata jeden závit a povolit pružinu ale celý mě to vyskočilo a musel jsem ji namotat znova do domečku a napodruhé jsem ji asi nechal volnější protože ted se mužu pohodlně upoutat, pás táhne ale stejně nejde odvinout celá látka. prostě pružina je celá svinutá. dělal jsem to asi před šesti týdny ještě mě ted o svátcích čeká pás u spolujezdce, tam zkusím jen přitáhnout pružinu.
-> kuko: Tak to asi nefunguje ta západka jak by měla. Ta by ale mohla jít vyměnit. Na tom mechanismu nic jiného než ta pružina a ta západka není.
-> borrico:
to s tou pruzinou uz poznam velmi dobre, zabil som s tym cele sobotne popoludnie a zodral vsetky prsty:))
ale ten nefunkcny pas ma nejako sekly ten mechanizmus, takze to asi nepojde
to s tou pruzinou uz poznam velmi dobre, zabil som s tym cele sobotne popoludnie a zodral vsetky prsty:))
ale ten nefunkcny pas ma nejako sekly ten mechanizmus, takze to asi nepojde
Stačilo dát do toho nefunkčního pásu tu pružinu z toho druhého, samotný pás by se měnil dost blbě. S tou pružinou je to taky docela zábava. Jednak jakmile sundáš to víčko, tak pružina obvykle vystřelí ven, a pak je docela sranda ji navinout tak, aby to fungovalo jak má a aby se tam vešla. S kámošem jsme to nedávno dělali, a docela jsme si mákli.
viem ti poradiť toľko, že som teraz nedávno čítal, asi v nejakej dobovej knižke, že výmena samotného pásu-"látky" je neprípustná a zakázaná z dôvodu bezpečnosti. V páse je možné meniť/opravovať len súčiastky v mechanizme.
chcem sa spytat ci sa daju vymenit na navyjacich pasoch z rady 742-781 samotne pasy, myslim tym latku, mam totiz novy funkcny mechanizmus, ale ma chybicku krasy, je hnedy (cize z facka)
chcel by som to zamenit za cierne ktore mam k dispozicii, ale tie zas niesu funkcne
problem je v tom ze ten mechanizmus je tam nejako nalisovany a nechcem sa v tom zbytocne rypat ked to nejde, viete mi nekdo poradit?
chcel by som to zamenit za cierne ktore mam k dispozicii, ale tie zas niesu funkcne
problem je v tom ze ten mechanizmus je tam nejako nalisovany a nechcem sa v tom zbytocne rypat ked to nejde, viete mi nekdo poradit?