Etz

prohledat
116 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 25.06.2008 do 28.04.2011, založil/a Luboš
řadit dle data
10:41:39
03.07.2008
Pavel P..
-> TTomas: to je dobře.... byla by škoda ho nechat někde válet pro nějaký neznabohy3 1
10:02:19
03.07.2008
TTomas
-> Pavel P.: pekny poctenicko:) Jeste ze uz svoje mam:)
18:59:34
02.07.2008
sep
-> Pavel P.: :jj,to stopro,je to v novějších číslech,jednak ve článcích a jednak i v té koncové rubrice jak jsou dotazy čtenářů,ale ročníky z hlavy nedám.
18:56:43
02.07.2008
Pavel P..
-> sep: prolezl jsem zbytek ročníku a nikde ani zmínka.. podle mě to bude v dalších ročnících.
18:55:34
02.07.2008
Pavel P..
-> sep: to by bylo fajn, případně dej info kde v jakym čísle to je a já to naskenuju mám kompletní ročníky od 75 do 90.
18:40:12
02.07.2008
sep
-> Labros: :nebudeme se chytat za slovíčka viď,dobře víš že jsem myslel ETZ z favorita,čili sestavu spínač zapalování,vysokonapěťová cívka a bezkontaktní rozdělovač se snímací cívkou.
18:30:55
02.07.2008
Labros
-> Pavel P.: huš ty keple 1
18:30:13
02.07.2008
Labros
-> sep: ETZ je fajn věc pro odpůrce ETZka? 4
18:14:04
02.07.2008
sep
Ono tam těch tabulek bylo víc,ale v jiných číslech,i to o zkoušce ve formuli škoda,když na to natrefím tak naskenuju......je to fajn věc pro odpůrce ETZka,za sebe můžu říct že to fungovalo opravdu dobře.
17:30:31
02.07.2008
Pavel P..
-> Labros: nemám motor 136 a nechci žádnej kepl z favorita tam mít... 1
17:25:57
02.07.2008
Labros
Ale jinak podle výsledků Světa Motorů je to skoro zázračná krabička 4
17:18:50
02.07.2008
Labros
Ale při vší úctě, má to význam hlavně pro veteránisty. Pro ty co si nezakládají na 100% originalitě a mají motor 136 je stejně lepší favo zapalování. A hlavně jsou na něj náhradní díly.
17:17:28
02.07.2008
Labros
Wow 1
17:10:02
02.07.2008
Pavel P..
12:17:27
02.07.2008
Pavel P..
-> sep: mám to, číslo 38 z roku 1976, jdu skenovat, pak sčem hodim odkaz na článek
12:16:21
02.07.2008
Syny
ja to ci taky 3
11:57:23
02.07.2008
Pavel P..
-> sep: tak to byl myslim 75. tam je ve druhém čísle test tyristorovýho zapalka KTZ-12
11:51:36
02.07.2008
Pavel P..
11:51:14
02.07.2008
sep
-> Pavel P.: :byl to ten rok kdy poslední číslo byl speciál věnovaný nové řadě 105/120.
11:50:35
02.07.2008
sep
-> Labros: :no mně se zdá že snad i víc,možná 650 Kčs a tenkrát jezdily 100vky a tam byla cena cca 55 tis,k tomu tehdejší průměrná mzda takže ve finále komu doma řvali tři smradi hlady tak si o tom jenom četl ve SM.-)
11:02:22
02.07.2008
Pavel P..
-> sep: 76 řikáš?.... jdu to prolistovat1
09:23:31
02.07.2008
Labros
-> sep: No 600Kč bylo dost, ale oproti 64 tisícům za Škodu 120L ani ne ;)
06:56:28
02.07.2008
sep
-> Pavel P.: :první větší zmínka byla někdy v roce 76,snad dokonce test,ale tabulky se srovnávacími výsledky byly minimálně v dalších třech číslech.Zkusím pohledat,kdysi jsem v tom lehával pravidelně.-)
09:42:05
01.07.2008
Labros
-> Pavel P.: už se na to těším, pane Skener 4
23:44:56
30.06.2008
Pavel P..
-> sep: zjisti číslo toho Světa motorů případně aspoň ročník, proženu to skenerem aby ti nevěřící lojzové viděli že to nejsou kecy1
20:52:46
30.06.2008
sep
No je fakt že je to záležitost stará přes 30 let ale taky to tenkrát stálo přes 600 což byla docela raketa.-) ale testovalo se to i v nějaké formuli škoda a ten přínos tam prostě byl,na žigulech dělal pokles spotřeby snad půl litru,už si to moc nepamatuju ale ve starých SM o tom psali dost.
19:44:01
30.06.2008
Labros
no nějak se mi tomu zvýšení výkonu nechce věřit :) resp.není důvod, aby se výkon zvýšil - předstih zůstane stejný, energie jiskry je dostatečná na tom i na tom.. Ale tak jsou i věci mezi nebem a zemí...
19:29:16
29.06.2008
Crestik
-> King: tak pokud dneska existují ekvivalentky se stejnýma vlastnostma, tak pak je to bez problémů...spíš jsem čekal, že tam bude nějaký tehdejší výmysl, který by byl potřeba nějak obvodově nahradit...
16:26:13
29.06.2008
King
-> Crestik: Nerad bych tě zklamal, ale při jednoduchosti toho bazmegu tam toho moc nevylepšíš. Je to pravděpodobně jenom elektrický odlehčení kontaktů, kde klíčovou součástkou je vysokonapěťovej tranzistor na konci - od dob SUček z NDR se žádná větší revoluce nekonala, dneska to je s BUčkem to samý akorát podstatně lacinějc. Asi jsem skeptik a tak věřím, že když někdo provozoval KO rozdělovač s napůl prostříleným kondíkem a pak to nahradil tímhle zázrakem, tak to asi ještě ožilo. Sám jsem dlouho jezdil s podobným bazmegem z Amára (Fojtík), ale spíš jenom pro ten pocit, že jsem to zbastlil sám :)

Nevím, možná je to zapalko tyristorový (jako na T613) a tam taky není mmoc co tunit.

K těm kontaktům - věří se, že jsou pak bezúdržbový - problém je v tom, že přes kontakty jde jenom malej ss proud a stejně je potřeba je občas vyčistit a nastavit.
10:07:10
29.06.2008
Crestik
...existuje někde zapojení? Zkusil bych to zbastlit doma, aby se trochu využily moje elektro-vědomosti...předp okládám rapidní úpravy součástek, obvodů, atd, páč před 30ti lety na tom byli někde jinde, než dneska :-)
17:54:00
28.06.2008
Pavel P..
-> sep: taky mi to připadá živější :o)
16:54:52
28.06.2008
rolls
asi je problem take nieco zohnat vsak?8
16:36:08
28.06.2008
sep
-> Pavel P.: :chvíli jsem na tom jezdil,zkušebně a přišlo mi to velmi dobré,teď to má kamarád v užovce a nemůže si to vynachválit.Když člověk nasadil klasiku měl pocit že má ručku na druhém zubu.
14:21:35
28.06.2008
Pavel P..
-> sep: no hele dneska jsem to projel pořádně a rozdíl je znát... 4 ty s tim máš taky nějaký zkušenosti?
09:23:42
28.06.2008
PeterP136
To by ma zaujimalo ako nieco co je zavisle na kontaktoch moze priniest zlepsenie. Bud iskra skoci alebo nie a na kontaktoch skoci tiez. V rovnakokm case ako na tomto. Ibazeby kvoli natahovaniu obluku alebo cojeviemcomu nie ale to je potom o nastaveni regulacie a nie o generatore iskry.
07:31:41
28.06.2008
sep
-> Pavel P.: :takže spokojenost,no jak sem psal,v dobových testech pěli na tenhle mirákl chválu jako zjednaní,ale byly tam i testy z válců a objektivní zlepšení bylo,tak ať slouží.-)
21:07:01
27.06.2008
Pavel P..
-> sep: ano ano už to jezdí... no docela jsme překvapenej motor jde pěkně za plynem a je takovej pružnejší a tišší, na volnoběh určitě. a hezky to startuje na drc.4 mile mě to překvapilo6
19:23:44
27.06.2008
sep
-> Pavel P.: :už to teda jezdí?tak jaké dojmy?
12:49:38
27.06.2008
Labros
-> Pavel P.: to je to, co u 20 let starý věci nikdy nevíš 1 ale to víš, i u novejch zapalovacích modulů se stávají věci jako mezizávitovej zkrat, přepálení sekundáru apod., ne nechci tě strašit, třeba na fávu je ETZ docela spolehlivý, až na snímací cívku, která je u tohohle zastoupená nesmrtelnýma kladívkama, ale jiná porucha elektroniky se vyloučit nedá, ale to se nedá ani na jiným autě. Rozhodně bych se bál tímhletím pouštět třeba jiskru z kabelu na blok motoru, když nevím, kudy jinudy si v tý krabičce může to vysoký napětí najít cestičku, pokud bych ssebou neměl to náhradní zapalování. 4 Ale s náhradním komplet klasickým zapalováním jsi v pohodě.
12:42:45
27.06.2008
Pavel P..
-> Labros: ale houby... funguje to dobře proč by to mělo kleknout když to celou dobu makalo?
12:41:32
27.06.2008
Labros
-> Pavel P.: aha, dojedeš do Doks a budeš rád 3
12:40:58
27.06.2008
Pavel P..
-> Labros: hehe nejedu do maďarska s timhle3 3 ani s ničim jinym7
12:39:41
27.06.2008
Labros
-> Pavel P.: jasný... šťastnou cestu na maďarskej sraz 1
12:38:18
27.06.2008
Pavel P..
-> Labros: ale já mám šecko náhradní, prohodim za cívku a jedu dál1
12:34:50
27.06.2008
Labros
-> Pavel P.: no to je jasný, a navíc kondík tam není potřeba vůbec, ale pokud ti ta krabička odejde, tak ti žádný nový kladívka nepomůžou, a to je co jsem psal.
12:18:09
27.06.2008
Pavel P..
-> Labros: tak tak.. navíc tohle ETZ kontakty přerušovače neopaluje takže vydržej dýl jak s klasickou cívkou
11:45:37
27.06.2008
Labros
-> Pavel P.: Jo takže bys to na cestě mohl v případě poruchy zase přepojit na klasickou cívku 4
11:30:39
27.06.2008
Pavel P..
-> Labros: a stejně mu to omlátim o hlavu že mi neřekl jak to zapojit3 3



a neměj strach kondík, kladívko, a dvě cívky sebou vozim1
10:15:06
27.06.2008
Labros
-> Pavel P.: a ty bys to šel dědkovi omlátit o hlavu 3 3



ale stejně, bejt tebou bál bych se s tím jezdit na delší štreky, přece jenom pokud odejde cívka, kondík nebo kladívka, tak je kdekoliv dostaneš nemluvě o tvojem kufříku první a poslední pomoci 1 ale když ti tohle odejde v Maďarsku tak nevim 4
06:40:10
27.06.2008
Luboš
-> Pavel P.: takový chyby při přenosu dat se stávají 3

já to jěště nezkusil, ale chystám se na to

samo podle Labrosova návodu
Extreme Tyres