indukčnost ve statoru

prohledat
20 příspěvků (zobrazeno 1 až 20) od 30.01.2007 do 09.08.2012, založil/a MI.hkMDS
řadit dle data
00:12:52
09.08.2012
fidelmc
Mereno na samotnem statoru/jednotlive civky. Jsou z dvojeneho dratu(na jednu civku dva draty)
12:00:59
07.08.2012
King
-> fidelmc: Necely dve procenta odchylky jednoho vinuti nevidim jako problem. To je mereny na samotnym vinuti bez diod? Kdyby to bylo i diodama, pak by ta mala odchylka mohla ukazovat na problem v diodach.
01:09:02
07.08.2012
fidelmc
Nikdo nic?19
11:33:00
03.08.2012
fidelmc
At nezakladam nove tema.

Promeruju stator 120A Bosch pristrojem k mereni indukce civek(ja o tom vim prd ale je to profi masina co ma tuto funkci a pracuje s ni odbornik a ne ja :) a nevim, do jake tolerance je stator/jednotline civky v poradku

111,2 mikrohenry

109,4

109,3



Tak nevim jestli tech 111,2 neni uz mimo toleranci



Jeste jsem promeroval stator jiny typ 120A Bosch s jinym vinutim civek a tam byl rozdil

36,9

36,1

36,8

Nedelate tu nekdo repase altiku a tedy nezabyvate se touto problematikou ??

Nevim kolik je V na zavit u techto typu altiku atd..

:((

upraveno 1x, naposled 03.08.2012 11:40:23
11:10:56
04.02.2007
FORM - zlomená ojnice
-> King: 3 A pak samozdřejmě okamžitě spáchám sebevražu, obvěsím se na kšandách které jsem si tímto uřízl 3 3 3
19:55:09
03.02.2007
King
-> FORM: ...a nezapoměň na hrst kuliček z vnitřního ložiska vlečky pod kolínka! 1
19:08:02
03.02.2007
FORM - zlomená ojnice
Jdu se stydět do kouta za tu mystifikci 3 3 3
19:07:05
03.02.2007
FORM - zlomená ojnice
-> King: Máš samozdřejmě pravdu
19:06:34
03.02.2007
King
-> FORM: 1
19:06:04
03.02.2007
FORM - zlomená ojnice
-> FORM: jasně, u altíku v pohodě, tam je závitů hafec a jádro bude asi z orientovaných plechů. Co mě to napadlo se startérem 3
19:04:43
03.02.2007
FORM - zlomená ojnice
-> King: jeee, sorry, já furt myslím na startér 3
18:57:18
03.02.2007
King
-> WGeorge: A nebo tak, popř. stačí i zdroj pevnýho kmitičtu a dát měřenou cívku do série se známým odporem a pak to řešit jako jako napěťovej dělič. Ale dost vědy, ten měřák indukčností je asi nejdostupnější a nemusí mít ani nijak oslnivou přesnost....
18:53:34
03.02.2007
King
-> FORM: Tož abych nekecal, tak jsem mi to nedalo a změřil jsem statorový vinutí rozebranýho altíku 55A svým DMM (volaká china za 2000Kč). Byl jsem teda línej rozpojovat ty vývody, ale mezi jednotlivejma odbočkama to ukazuje asi 170uH (mikroHenry)....
18:49:52
03.02.2007
WGeorge
A to treba priblizne zmerit indukci pripojit rozumnej kondenzator napajet promenym kmitoctem a zjistit rozdil v rezonanci, a zpetne dopocitat L:)
18:32:05
03.02.2007
King
-> FORM: Mno, to bych si dovolil polemizovat - jedná se o několik poměrně velkejch závitů na železným jádře (velká rel. permeabita) čili nevidím problém v tom, aby to změřil obyč. DMM s "cívkovým" rozsahem.....
16:24:48
03.02.2007
FORM - zlomená ojnice
to ju, ale indukčnost i odpor má malé hodnoty, proto musí být pořádný proudový okruh měřáku a citlivý napěťový.
15:34:34
03.02.2007
King
Teda, ne že bych to zkoušel, ale napá mě, že by to mohlo jít pomocí měřáku, kterej umí měřit indukčnost. Předpokládám stejnou hodnotu indukčnosti u všech cívek a případná cívka s mezizávitovým zkratem se asi bude hodně lišit směrem dolů....si teda myslim :)
22:21:42
02.02.2007
FORM - zlomená ojnice
-> MI.hkMDS: Aby jsi zjistil špatnou cívku tak by to chtělo pořádný miliohmmetr a měřič impedance a porovnat jí s dobrou.
21:20:37
01.02.2007
Vojtik
to je prakticky neměřitelné. Tam se měří jen zkrat na kostru
21:28:22
30.01.2007
MI.hkMDS
pls, čím nejlépe změřím mezizávitové zkraty v cívkách statoru alternátoru díky za pomoc
Extreme Tyres