zapalovaci civka

prohledat
20 příspěvků (zobrazeno 1 až 20) od 17.10.2006 do 18.10.2011, založil/a DOOlittle
řadit dle data
10:54:54
18.10.2011
4dams
Je rozdielne výstupné napätie, alebo je tá staršia je iba bez toho odporu. Ak je iba v tom odpore rozdiel, tak by mi mala v pohode fungovať, nie?
upraveno 3x, naposled 18.10.2011 10:57:00
22:42:59
17.10.2011
4dams
Viete aký je rozdiel medzi cievkami pre škodu 120L a pod. do 8/1979 a po 9/1979 ?

Mám možnosť kúpiť originálnu cievku BOSCH, ale je tam písané že je pre modely do 8/1979

upraveno 1x, naposled 17.10.2011 22:43:27
13:52:53
16.11.2006
Labros
-> COL: ale ta fotka je dost dobrá - dobře nasvícená, hloubka ostrosti akorát od jednoho konektoru ke druhýmu, a jiskra je nej - zkus poslat do nějaký soutěže 4
13:51:02
16.11.2006
Labros
-> COL: a mně furt nešlo do hlavy, že se vždycky zdůrazňuje že třeba MPi už má "trafo" zatímco favorit nebo stodvacítka "cívku" a přitom ta cívka je vlastně taky transformátor - i když jak říkáš "autotrafo"
13:02:20
16.11.2006
COL
-> Labros: byl docela problem to vyblejsknout, pac fotak pri foceni te jiskry z velke blizkosti na makrorezim odmital, patrne vlivem ruseni, pracovat - nechtel ostrit a nezoomoval :o)))
12:58:05
16.11.2006
COL
-> Labros: to co je autocivka - transformator se neoddelenyma vinutima - proste vinuti s odbockou, ci dve vinuti na jedne svorce spojena. Vlastne tam existuje sdilene vinuti - ktere muze usetrit neco dratu za cenu galvanickeho neoddeleni (ovsem s prevodnim pomerem jako ma autocivka je tenhle efekt temer nulovy). Nazev nepochazi od auta, ale od "autotransformovani& quot; :o)
10:48:22
16.11.2006
Labros
-> COL: Pěkná fotka :)

Můžete těm méně osvíceným naznačit, co je to autotransformátor?
21:47:54
15.11.2006
COL
-> King: tady je videt, kam ma jiskra namireno :o)



skoda.stable.cz/cz/index. php?id=4&i...
11:01:59
15.11.2006
King
-> COL: Ach so! :) Já jsem snad ani nikdy schema civky neviděl - prostě jsem vždycky měřil odpor sekundáru proti zemi a vždycky to ukázalo pál kiloohmů, tak jsem byl spokojenej :)
20:43:30
14.11.2006
Labros
-> COL: taky myslím, aspoň na el.schématech je to tak kreslený..
16:42:43
14.11.2006
COL
-> King: U jaky civky se ukostruje VN pres obal?? Vzdyt skodovacka civka (i favo) je vlastne autotransformator s tremi vyvody 1,15 a 4. Obal je nezapojen!
23:36:28
25.10.2006
King
-> Rooney: Přes obal cívky se ukostřuje VN vinutí cívky, čili to moc vadit nebude - buď tu ozdobnou pásku prodře v místě styku držák cívky a když ne, tak těch xx kilovolt si cestu ke kostře stejně nějak prostřílí :)
16:39:31
23.10.2006
Rooney - zrušená registrace
Když už je tu řeč o cívce!

Chci tu cívku omotat chromovou ozdobnou izolačkou! Bude to vadit? nemá být na tom hliníkovém obalu cívky, připojená kostra?
23:37:58
22.10.2006
King
-> Labros: Jenom drobná oprava - to provedení cívky bez předřadnýho odporu používá špinavej trik v podobě ukrytí onoho odporu dovnitř futrálu cívky 4
10:06:21
18.10.2006
Labros
když zapnutý zapalování při stojícím motoru, tak jedině s rozepnutýma kladívkama ;)
20:11:07
17.10.2006
PeterP136
-> DOOlittle: Ako pise eidy. Niekedy sa potom stava ze kablik od rozdelovaca k cievke proste nevydrzi, izolacia sa od tepla roztecie a od kratasu na kostru auta sa potom menia obhorete motory a vsetky plastove diely ktore volakedy boli v motorovom priestore. Proste to nema vyznam odpajat ak mas el. sustavu v poriadku. Prinos minimalny ale riziko velke. Ja som napriklad par zim jazdil bez zapoejneho kablika na starteri ktory vyradoval predradny odpor a pohodicka. Nevedel som ze mi po po buracke nezapojili.
19:56:27
17.10.2006
Dušan
-> Eidy: jo to jsem mel ve 120ce a vzdycky kdyz to stalo jen s klickem tak to hralo jako krava
19:52:56
17.10.2006
Eidy
Jezdit se na to dá bez starostí (měl jsem to několik let). Problém by mohl nastat když necháš dlouho zapnutý zapalování a motor nevrčí. Tečou tam větší proudy a to se kablíkům nelíbí a mohlo by se stát něco špatnýho (NE můj případ)
18:37:36
17.10.2006
Labros
-> DOOlittle: pokud sundáš ten předřadný odpor, tak to sice bude jiskru dávat, ale horší - odpor vinutí je počítanej na ten předřadnej odpor, takže nedoporučuju. To už je lepší tam dát tu starého typu, ta má vinutí počítaný na zapojení bez předřadnýho odporu, takže bude fungovat stejně dobře jako v užovce (tzn. lepší je ta s předřadným odporem.)
18:31:53
17.10.2006
DOOlittle
potrebujem vediet nasledovnu vec.... su dva typy cievok.... s predradnym odporom (novy typ) a bez neho (stary typ)... co sa stane, ak niekto odmontuje s cievky tento predradny odpor a pouzije ju bez neho?.... a za druhe... je mozne pouzit do auta ktore malo tuto cievku s predradnym odporom cievku stareho typu? diki vsetkym...
Extreme Tyres