skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jednobodové vstřikování - drobnej problém
prohledat
23 příspěvků (zobrazeno 1 až 23) od 14.05.2006 do 07.10.2012, založil/a Paris - zrušená registrace
12:32:00
07.10.2012
07.10.2012

Induktor
-> Kuladmin: Když já to právě nevím jestli jsou ruplé, možná že nejsou. Ale podle toho co to auto dělá mě napadlo jestli by to nemohlo být tím, protože jsem četl, že někomu praskly a tak jsem si domyslel, kdyby byly prasklé co by to mohlo dělat. Ale tak na to kouknu a bude, ono mě kvuli tomu neubude.
18:54:11
06.10.2012
06.10.2012

Kuladmin
-> Induktor: No jestli jsou prdle tak bych to urcite resil at tak ci onak.... vymenou nebo zavarenim akorad je mi jasny jak budou vypadat srouby ktere to drzi...
17:13:19
06.10.2012
06.10.2012

Induktor
-> Kuladmin: Já to právěže ještě nevím, ale tak mě to napadlo. Možná je to blbost, zase nechci rozebírat něco, čím by to být určitě nemohlo i proto se tady na to ptám. Nebo jak by se prasklé svody vůbec projevovali?
09:08:57
06.10.2012
06.10.2012

Kuladmin
-> Induktor: Tak jestli to ma praskle svody tak neni asi moc co resit. Zavarit/ vymenit.
12:23:16
05.10.2012
05.10.2012

Induktor
Tak mě ještě napadlo, jestli by to nemohly dělat prasklé výfukové svody. Protože auto tak trochu prdí, když se brzdí motorem střílí do výfuku a prý to na těchto motorech dělává (že ty svody praskají). Potom by to klamalo i lambda sondu a mohla by to vyhodnotit jako chudou směs z toho by vyplývala vysoká spotřeba a zvýšené otáčky. A taky když auto stojí a zapne se ofuk tak v autě smrdí výfukové plyny. Co myslíte? Mohlo by to být, nebo mám moc bujnou fantazii. Jasné, není nic lehčího než to rezebrat a podívat se, ale nemám teď tu možnost, tak se ptám do předu ať tuším po čem jít, protože to auto potřebuje a mám ho k dispozici jen chvilku. Díky moc
15:10:54
19.08.2012
19.08.2012

Induktor
-> Stepan FUN: Aha, tak díky, teď už nemám auto k dispozici, brácha s ním odjel. Ale jak dojede tak na to mrknu a uvidíme co dál.
19:55:18
18.08.2012
18.08.2012

StepaNoFUN
-> Induktor: Nastavovač škrtící klapky, snímč polohy plynového pedálu, spínač spojky (pokud je)... Je toho hodně... Tohle chce diagnostikovat (u starejch aut většinou stačí LEDka a vědět jak na to) případně proměřit osciloskopem jednotlivý snímače...
08:39:23
17.08.2012
17.08.2012

Induktor
-> Kuladmin: Hmm, tak zdá se, že je to těsné dobře. Zkoušel jsem to jak jsi mi radil, známí ještě zkoušel při běhu motoru stříknout kolem filtrboxu jakýsi sprej a nic to neudělalo, že by třeba poklesli otáčky nebo tak.
12:41:16
16.08.2012
16.08.2012

Kuladmin
-> Induktor: netesnost lze zjistit snadno sundej filtr a klidne pusou natlakuj pres otevrenou klapku cely to sani a jestli to nekde utika tutove to uslisis a hlavne ucitis ze to utika 

12:34:57
16.08.2012
16.08.2012

Induktor
-> Kuladmin: Jo no, to by mohlo být, protože těsnění mezi sacím potrubím a tou "karburací" se dávalo druhé a dalo se jen tak nasucho. Ale myslíš, že by to mohlo být jen za tepla, že za studena by se to tak neprojevilo?
09:33:34
16.08.2012
16.08.2012

Kuladmin
zkontroluj zda to nekde neprisava vzduch treba mezi sacim potrubim a hlavou apod 

08:52:32
16.08.2012
16.08.2012

Induktor
-> Petr Volfik: Kdosi mi řikal, že je to v podstatě stejný systém, jen na jiném motoru. Je to Bosch. Čidlo jsem měnil ještě když jsem ho měl já. Tam se tehdy nic neměnilo. Škrtící klapka se čistila v zimě. Tehdy také se nic nezměnilo. Ale je pravda, že jedno těsnění, mezi horní a dolní částí klapky zůstalo původní, jen se trochu opatrně potřelo silikonem. Ta klapka by se myslím měla před startem pohnout a ani se nepohne. Jo no, žere to jak tank to je pravda.
22:20:30
15.08.2012
15.08.2012

Petr Volfik
-> Induktor: Nevim jak u renaulta, ale třeba u feldy bych to hádal na zaprasenou klapku a nebo čidlo teploty vody. Nežere to moc?
21:31:59
15.08.2012
15.08.2012

Induktor
Zdravím, obnovím toto téma. Sice to není na Škodě, ale na Renaultu,snad to nebude vadit. Myslím, že ten systém bude velice podobný. Je to Clio I 1,2 jednobod 40kW. Když jsem měl auto já, musel jsem při startu přidat plyn a studené to mělo asi 600 otáček a zahřáté asi 1100otáček. Teď má auto brácha a startuje to už normálně, ale studené to má 900 otáček a zahřáté to má na volnoběh 2000otáček. Nevíte někdo čím by to mohlo být? Ještě před 2mi týdny to mělo zahřáté 1500 otáček, se to časem posouvá nahoru. Tak bych se nerad dopracoval k tomu, že to bude mít na volnoběh 5000otáček.
Auto jsem mu předal v červnu a v červenci to začalo dělat. Díky za rady 


20:08:26
22.05.2006
22.05.2006

Paris - zrušená registrace
No tak jsem změřil spotřebu, a je v pohodě...
Takže vzhledem k tomu, že jsem asi po 300km dolejval 1,5l oleje, tak je to jasný a čeká mě motor
Takže vzhledem k tomu, že jsem asi po 300km dolejval 1,5l oleje, tak je to jasný a čeká mě motor

23:54:07
17.05.2006
17.05.2006

PeterP136
Podla mna bielosedy "dym" z vysuku par minut po nastartovani je normalny. V zime bude predpokladam biely :), vacsi teplotny rozdiel a viac skondenzovanych par.
21:38:45
16.05.2006
16.05.2006

Misumi
doporučuju diagnostiku.Ta ti to povi
22:28:08
15.05.2006
15.05.2006

Paris - zrušená registrace
-> Dale_Estelle: předtim nevim, protože jsem to takhle koupil... :) Ale když jsem to koupil, tak to dělalo víc věcí a jezdit se s tim nedalo. Už jsem to dovedl do fáze, že s tim jezdit jde dost dobře, jenom spotřebu jsem eště neměřil.
-> kubina: voda z vejfuku lítá normálně a voda mi (doufam) neubejvá... Klasická kondenzace.
Je to takovej bílošedej kouř - černej ne (to by bylo asi hodně moc benzínu)
-> favo110lrs: kat tam neni...
-> Nwkt: zkus taky čidlo vody, podtlak, lambdu
-> kubina: voda z vejfuku lítá normálně a voda mi (doufam) neubejvá... Klasická kondenzace.
Je to takovej bílošedej kouř - černej ne (to by bylo asi hodně moc benzínu)
-> favo110lrs: kat tam neni...
-> Nwkt: zkus taky čidlo vody, podtlak, lambdu
16:08:53
15.05.2006
15.05.2006

Nwkt
Sice mi tu asi nikdo neporadí, ale zeptat se můžu. Strejda má Fiata 1.4 jednobodový vstřikování a když se mu to zahřeje tak mu tam přestane jít benzín nevíte čim to bude? Nejspíš je asi vadný nějaký čidlo, ale jaký
14:55:02
15.05.2006
15.05.2006

favo110lrs
-> Paris: máš prič katalizátor?
13:14:38
15.05.2006
15.05.2006

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Paris: tohle mi delalo na rapidovi.prosakovala voda ze saci priruby do valcu.kdyz jsem natocil,sel bilej kour(nahromadena voda-vlhkost) z vejfuku.po zahrati to bylo ok.prosak byl totiz mirny a voda se ztracela jen nepatrne a aby to zacoudilo muselo to nejakej cas stat.vyresilo to provizorne odpojeni predehrevu a az byl cas tak liznutim saci priruby na magnetce
08:42:54
15.05.2006
15.05.2006

Dale_Estelle
mno popravdě jsme toto viděl i na Feliciích MPi, nastartovalo to , a za čalo to drobet kouřit, ale po chvíli jakmile zahřáli, tak zase vše v pořádku, takže bych vcelku řekl že jde o docela běžný jev.....předtím ti to nedělalo?
23:55:11
14.05.2006
14.05.2006

Paris - zrušená registrace
Nevíte někdo, čim by mohlo bejt, že když startuju a než se motor ohřeje, tak to trochu kouří (když se tomu přidá, tak trochu víc... no trochu, sakra hodně). Až je to nahřátý, tak už je to (řekl bych) úplně v pohodě...
Někdo mi říkal, že by to mohlo bejt čidlo teploty vody, jinej člověk zas snímač podtlaku...
Předem díky...
Někdo mi říkal, že by to mohlo bejt čidlo teploty vody, jinej člověk zas snímač podtlaku...
Předem díky...