
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kombinace budiku Š120 a Š136
10:24:49
01.10.2013
01.10.2013

Nwkt
-> Peca: Samec a samYce 

07:38:35
01.10.2013
01.10.2013

Peca
-> rsvancara: Diry v kufru jsou mi jasny, myslim ze tam mam jeste panenskou papirovou blanu na te druhe dire
Ale ty konektory jsou nejaky rozdelavaci? Me to prislo jako plastovy vylis.
Ale ty konektory jsou nejaky rozdelavaci? Me to prislo jako plastovy vylis.06:43:40
01.10.2013
01.10.2013

rsvancara
-> Peca: Odpojíš dva konektory od svazků, vyndáš celek a nahradíš druhým typem. Jediný co je potřeba změnit je to, že se dává náhon tacho do druhé díry (z kufru).
Pro hranaté doprostřed, pro kulaté do toho mírně vlevo :-)
Když tak vyfotím (mám oba typy celkem v dosahu) :-)
Pro hranaté doprostřed, pro kulaté do toho mírně vlevo :-)
Když tak vyfotím (mám oba typy celkem v dosahu) :-)
23:29:29
30.09.2013
30.09.2013

stepan
-> Peca: Normálně maj budíky kabely. Jen se vycvakne konektor a nacvakne jinej, maximálně přidá drát na otáčkoměr, žádná věda.
23:27:39
30.09.2013
30.09.2013

Peca
Existuje nejaky mezikus s konektorem na zmenu kulatych budiku na hranaty ci naopak hranatych na kulaty? Nebo se strihaj a paji draty?
19:51:03
27.09.2013
27.09.2013

Peca
-> Nwkt: Co jsem se dival, tak sdruzeny palivomer a teplomer maji nejaky spolecny dratek z civky vedeny pres odpor ci kondik. To u budiku asi nebude, ne?
19:47:34
27.09.2013
27.09.2013

Nwkt
-> Peca: Dá se taky vyndat samostatně
19:42:47
27.09.2013
27.09.2013

Peca
-> Nwkt 27.09.13 19:35:14: No ten novejsi je nejak reseny pres obri plosnak, co ja vim kolik odporu tam nacpali navic...
19:35:14
27.09.2013
27.09.2013

Nwkt
-> Peca: No nic jinýho jim nezbejvá, když zbytek auta je stejnak 

19:34:00
27.09.2013
27.09.2013

Peca
-> Nwkt: A oba palivomery jsou v principu stejne zapojeny?
19:32:22
27.09.2013
27.09.2013

Peca
Asi tak...
19:22:30
27.09.2013
27.09.2013

Nwkt
Kontrolka je LEDka a má svuj kabel
19:21:17
27.09.2013
27.09.2013

Peca
Mám jednu myšlenku - do klasickýho eLkovýho budíku s kontrolkama v podobě žárovek implantovat palivoměr ze združených přístrojů 125L nebo 135/136 L. Místa v tom krytu vypadá že je dost, ale než to začnu bastlit, nemáte s tím někdo zkušenosti? Jak funguje propojení žárovkové kontrolky benzínu na staších kulatých budíkách a ručičky palivoměru? Je princip zapojení drátů palivoměru v kulatých budíkách a ve sdružené přístrojovce stejný?
Dráty jsou pro mě španělská vesnice typu "pokus-omyl" a tak jsem vděčný za každou radu (kromě typu "vykašli se na to :) ) Díkec.
Dráty jsou pro mě španělská vesnice typu "pokus-omyl" a tak jsem vděčný za každou radu (kromě typu "vykašli se na to :) ) Díkec.
