Pohasínání světel felda

prohledat
38 příspěvků (zobrazeno 1 až 38) od 30.09.2012 do 04.10.2012, založil/a kalmik_06
řadit dle data
12:04:06
04.10.2012
castrol
-> Maťulo: tak predpokladat sa da ze sa objavit moze
11:48:17
04.10.2012
Maťulo
-> castrol: mam take blbe tuseni ze sa to po case objavi zas a to uz potom treba riesit...
00:10:58
04.10.2012
castrol
-> Maťulo: tak co ked to funguje neries
00:06:49
04.10.2012
Maťulo
-> OndraKrupi: ty si keket! 3 3 3
00:05:07
04.10.2012
OndraKrupi
-> Maťulo:
T-MOBILE/T-COM - Kde je Sani?
4 3
00:03:44
04.10.2012
Maťulo
Nikto neporadi??? Kde je suri???
23:37:47
30.09.2012
Maťulo
Tak som bol preventivne na diagnostike ked uz ju mam zadarmo... a...



Číslo chyby: 17978 ridici jednotka motoru zablokovana Příčina: start s neprizpusobenym klicem,chybne kodovani RJ motoru,pristrojova deska vadna,imobilizer chyba v systemu,RJ motoru neprizpusobena RJ imobilizeru Možné projevy: blika kontrolka imobilizeru,po startu motor hned zhasne Doporučený postup: cist pameti zavad vsech systemu,prizpusobit vsechny klice k zapalovani,RJ motoru prizpusobit RJ imobilizeru



Menil som spinacku minuly rok a musel som teda prehodit chip zo stareho klucika do noveho a odvtedy to obcas takto zablbne...



Mam to nejako riesit? Samozrejme ze to je len sporadicka chyba, lebo vsetko funguje a chalanisko mi ju vymazal... Preto chcem vediet, ci je potrebne este nieco urobit a ak ano, ako to odstranit... 4
22:14:57
30.09.2012
Markop
-> TJ: Aha, tak v tom případě jsme tvého kamaráda špatně pochopili, tedy já určitě ;-)

Pokud máš uvařenou baterku tak se ti v regleru spálila zenerka. Buď rád že ti neodešla řídící jednotka, to se stává často.

Nechápu ale, že sis toho nevšiml dříve, vždyť ti musely nepřirozeně svítit kontrolky v přístrojovce a muselo to smrdět.
19:04:14
30.09.2012
Milan 136
-> TJ: v tom případě bych tam dal novou baterku až po výměně regulátoru. Abys nenačal i tu novou
17:39:11
30.09.2012
Induktor
-> TJ: Jo, tak pokud to není nějak daleko. No hasákem ne no 1 leda bys tomu jednu natáhl ale asi to nepomože.40
17:37:40
30.09.2012
TJ
jen to vyměním a hned tam pojedu. Multimetr nemám,jsem topenář :) a hasákem to asi neupravím co ? :)
17:35:01
30.09.2012
Induktor
-> TJ: Máš doma multimetr? Normálně nastartuj a změř napětí na baterce. Pokud dáš druhou tak bacha ať nedopadne stejně.
17:34:34
30.09.2012
TJ
Děkuji všem za příspěvky a napíšu jak sem dopadl
17:33:29
30.09.2012
TJ
ok. vyměním to,dám novou baterku (myslím že tahle už má svoje za sebou) a dojedu k eletro ať to změří
17:30:59
30.09.2012
Induktor
-> TJ: To se občas stává, některý kus vydrží víc, některý míň. Pokud by se to ale opakovalo, už by se musela hledat příčina jinde.
17:29:54
30.09.2012
TJ
Auto má najeto jen 100tis. je to možné že to takhle odešlo?
17:27:22
30.09.2012
Induktor
-> TJ: Jo, to bude regler, přebíjí ti to.
17:25:38
30.09.2012
TJ
chlapy,

já jsem ten kluk s tím problémem.Teď jsem dojel domů. V autě mi to smrdělo tak sem vlez pod kapotu a mám úplně nafouknutou a rozpálenou baterku ve který to bublá.

Může to dělat ten REGLÉR?
17:20:04
30.09.2012
Induktor
-> Maťulo: Mě to taky dělalo, na Cliu I, že i u zahřátého motoru když jsem už na volnoběh (a to jsem měl volnoběh 1100 otáček, nevím proč)se jen blížil k plnému rejdu tak to dost skomíralo a pak to zdechlo. Nemohla to být chyba čerpadla? Nebo že by ty hadice byly už přicpané a kladlo to větší odpor?



Trochu OT, snad odpustíte.
upraveno 4x, naposled 30.09.2012 17:22:37
12:24:10
30.09.2012
Maťulo
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no sak samozrejme ze ho nedrzim dlho na doraze... ale obcas sa stane ked sa ponahlam a rajdujem rychlo napr. na parkovisku tak dojde na doraz...

-> vhml: ale mne to robi aj ked ma motor prevadzkovu teplotu...
12:20:02
30.09.2012
vhml
-> Maťulo: když dám plnej rejd v sharanu se studeným motorem tak chcípne...
12:15:27
30.09.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Milan 136: Proto neni dobry tam ten volant tlacit dlouho, kvuli remenu, ne?
12:10:39
30.09.2012
Milan 136
-> Maťulo: tak dá se všechno. ale při plným rejdu pohasne každý auto se servem
12:07:40
30.09.2012
Maťulo
-> Milan 136: dal by sa tam dopasovat aspon 90A altik z octy???8
12:06:26
30.09.2012
Milan 136
-> Maťulo: tak to je jasný se servem
11:53:35
30.09.2012
Maťulo
jo a zabudol som napisat, ze mam servo...
11:53:09
30.09.2012
Maťulo
mne to robi ked mam plny rajd... aj mi prudko klesnu otacky...
11:53:00
30.09.2012
Vojtisek
Mě ráno favorit točí volnoběh 600 a taky to pohasíná, ale jakmile si ustálí volnoběh na 900, tak ok, čili to dle mě bude tak, jak říká-> Markop 4
11:46:57
30.09.2012
Milan 136
tak záleží, jak je to pohasínání velký.mě to taky trochu dělá. Než bezhlavě něco měnit,zkusil bych změřit multimetrem dobíjení
11:44:43
30.09.2012
haso
mensia remenica?
11:41:26
30.09.2012
Markop
Tohle je normální, MPi má nízký volnoběh a altík se točí příliš pomalu a nemá dostatečný výkon. Výměna regulátoru nepomůže, není kde brát dostatek proudu.
11:27:49
30.09.2012
kalmik_06
tak přesně to sem myslel:)) díky
11:26:15
30.09.2012
RadovanSkodovkar
11:26:11
30.09.2012
kalmik_06
máš foto ??? já na šáde mám starej typ altíku, ale asi cca vim co myslíš. taková malá černá krabička zezadu altíku??
11:22:27
30.09.2012
RadovanSkodovkar
Nie, reglér čo je na zadnej strane altíku.
11:20:37
30.09.2012
kalmik_06
-> RadovanSkodovkar: tím myslíš relé???
11:18:56
30.09.2012
RadovanSkodovkar
Skús iný regler.
11:16:04
30.09.2012
kalmik_06
Čus pánové, takovej menší problémek. Kamarád má feldu 1.3 40kW MPi rok 97. Když nechá auto na volnoběh, tak pohasnou světla a když zas přidá plyn, tak se mu rosvití. Já mám šáde a u tý to neřešim, ale přecejenom todle by už auto tohodle roku nemělo dělat, nee??? Přemýšlel sem, jestli to nedělá altík, že málo dobíjí a nebo nějaký kontakt někde, nevím.

Pokud má s tím někdo zkušenosti dejte vědět co s tím. Díky
Extreme Tyres