Vážení, mám to zapojené již několik let a ještě se mi s tím nic nestalo. Ono zapálit naftu není jen tak. To není benzín.
Zahřeje se to na max. 40°C. Po cestě Havířov - Ostrava (po Rudné, skoro dálnice) na plný plyn jsem zkoušel teplotu. Strčil jsem do nafty prst a bez problémů jsem ho tam udržel. Zkuste si dát prst do 45°C vody a počítejte. Schválně, do kolika napočítáte.
Spíše mi jde o to, že než to zase nasaje tu naftu zpět do systému, tak to chvíli trvá. A navíc motorek bývá trošku vypálený

A taky šetřit motorky. Proto tam chci ten odpojovač.
Jinak, na naší Tatře 805 nám jednu dobu tekl benzín pořádným proudem přímo na výfuk a taky to nechytlo. Ono to totiž není jen tak, aby se palivo samo vznítilo teplotou výfuku (výfukových plynů) při běžném tlaku.