skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
přepínače 110r
07:56:36
08.10.2012
08.10.2012

Jozka
-> Stepan FUN: Tak s takovouhle motivací teda jo, tomu rozumím.. Taky jsem jednou za víkend vyřezal starou podlahu a nahodil novou odzadu až dopředu - neb měli v PO vypnout eletriku a dílny zbourat..
21:28:03
02.10.2012
02.10.2012

StepaNoFUN
-> Jozka: Ono mi nic jinýho než to za noc dodělat nezbejvalo. To je tak, když Ti v pátek večer zavolá kamarád, že do pondělního rána musí vyklidit garáž ve který má erko. Karosařina dodělaná, připravený na lak... Ale bohužel elektrika na tom je kompletně rozkuchaná a nec není označenýho. Převoz na podvalu nebyl možnej (nebylo ani auto, ani podval), takže zbejvalo jenom to auto dodělat tak, aby alespoň svítilo a blikalo. No v sobotu jsem byl od rána v práci, pak dohnat zbytek věcí, přesun 50km a spáchat to auto. A když něco dělám, tak pořádně, tudíž to bylo funkční komplet. Cestou zpátky domů jsem málem usnul za volantem. :-/
07:49:27
02.10.2012
02.10.2012

Jozka
-> Stepan FUN: To jsem se ani neodvážil doporučit.. Ale jinak jo, bylo by to lepší - když jsem dával 110R budíky a 110LS svazek do MB, vrtal jsem se v tom půl roku (auto bylo ve stavbě, nebylo kam spěchat), svazek zakončil několika konektorama a všechny vodiče od nich do palubní desky jsem dával další, raději s rezervou na "svrtání při montáži"..
Jo, za těch 11 hodin ti dávám pašáka..
Jo, za těch 11 hodin ti dávám pašáka..

21:26:37
01.10.2012
01.10.2012

StepaNoFUN
-> mirena: Tak pokud nemáš alespoň základní znalosti autoelektriky, tak Ti přeju hodně štěstí... Origo palubku do eRka jsem spáchal jenom podle schématu za "noc" (v 8 večer jsme začli a v 8 ráno to vrčelo, hodinu byla pauza na "večeři") a to jsem řešil pikačoviny jako autogenem přepálenej hlavní svazek dozadu (pod sedačkou) a lidová umělěcká tvořivst zvaná imobilizér... Nicméně napasovat eR palubku do kila bude tvořivost daleko větší... Předpokládám, že nevyjde sad jedinej drát, takže bude potřeba hooodně trpělivosti a hromada smršťovačky...
Snad jednodušší by bylo to překuchat i s celou elektrikou z toho erka. ;-)
Snad jednodušší by bylo to překuchat i s celou elektrikou z toho erka. ;-)
08:17:48
01.10.2012
01.10.2012

Jozka
-> jarmil014: To bych radši risknul spoje navíc, tedy propojovací kablíky od budíků a přepínačů do svorkovnic - když z těch stovkovejch svorkovnic ty konektrory vystrkáš, stejně bude asi spousta vodičů příliš krátkejch..
18:36:12
26.09.2012
26.09.2012

jarmil014
jak to tak čtu běhá mi mráz po zádech :D během přístího týdne se pouštím do zapojení palubky z erka která už je na 75% v kilu :D takze z klasických svorek to rozvětvit na samostatné kabely :D jo sem zralý na ústav :D


08:55:53
21.09.2012
21.09.2012

ZdenoR
-> mirena: skoda.daves.cz/Elektroins
talace
08:28:48
17.09.2012
17.09.2012

Jozka
Schéma, barvy izolací (a dýlky) u přepínačů vs. barvy izolací u spotřebičů - jestli vracíš původní k origo svazku.. A jestli máš na kabelech značení 30, 15, 58L apod. a na přepínačích 1 - 7, tak potěš koště.. Někde mám z erka ty přepínače odstříhaný, možná by tam byly vidět ty barvy, ale ono se to v čase měnilo..
20:08:10
15.09.2012
15.09.2012

Bobesh
-> mirena: No tak hodně štěstí,hochu. Pokud jsis to neoznačil,tak to bude běh na dlouhou trať. Ale co pamatuju,tak byly jednotlivé větve svazku odděleny provázkem,kterým byl svazek svázán. Takže zkoušečku a měřit a měřit. Jo! A kabely byly oraženy barvou,čísly svorek,tak by to nemuselo bejt tak hrozný. Vem si k ruce Baťovu bibli a porovnávej s nákresem svazku.
19:50:34
15.09.2012
15.09.2012

mirena
prosím nevíte někdo jak jsou zapojeny originál přepínače na erku na světla, stěrače, větrák...vše co je na středovém panelu přístrojovky? mám je a nevím co na jaký kontakt zapojit...Díky