otackomer

prohledat
26 příspěvků (zobrazeno 1 až 26) od 14.05.2012 do 11.01.2014, založil/a embecka01
řadit dle data
10:14:35
11.01.2014
schlix
-> Stepan FUN: myslel jsem premostit od ŘJ po budik estli neni treba nekde spatnej kabel. ale zkusim se poptat po te jednotce a mrknu na ty spoje.
09:50:00
11.01.2014
StepaNoFUN
-> schlix: Přemostěním? :-O Vyzkoušel bych to výměnou ŘJ za jinou... Těhlech jednotek se všude válí... A pokud máš immo, tak určitě někoho s VAGem najdeš. Je to práce na 10 minut.

Kabely bych měřil multimetrem po odpojení na obou stranách. Stáhni si schéma na feldu a tam najdeš i který jsou to piny.
upraveno 1x, naposled 11.01.2014 09:51:25
09:45:04
11.01.2014
schlix
-> Stepan FUN: ta ridici jednotka me taky napadla, je to BMM. da se odzkouset nejak treba premostenim od Řj?
09:30:21
11.01.2014
StepaNoFUN
-> schlix: Pokud věříš tomu, že ten nově namontovanej otáčkoměr i deska jsou plně funkční, tak jedině spoj v motorovým prosotru u A sloupku před řidičem, spoj přímo na přístrojovce nebo spoj u ŘJ. Případně samotná ŘJ.

Je to BMM, nebo MPi?
08:55:10
11.01.2014
schlix
budik je vymenenej a celej tistak palubky taky
08:44:53
11.01.2014
StepaNoFUN
-> schlix: Většinou vadnej budík, či deska. Případně volný kontakty na tý desce.
08:37:16
11.01.2014
schlix
Zdravim chlapi, mam feldu 1.3i r.v 95 a otackomer me ukazuje furt 0 otacek a zhruba pri 2500 otackach(odhadem) vylitne na 4000-4500 otacek, nemate s tim nekdo nejakou

zkusenost?
08:55:48
09.01.2014
Bukaj
-> Fávo forever: U Favoritů i 105/120 tohle při vypnutí klíčku vždy dělá nějaký dobíhající elektromotor, který indukuje do palubní sítě proud...

...nejčastěji (a nejvýrazněji) se to projevuje při spuštěném ventilátoru chladiče, ale často to dělá i ventilátor topení4
04:14:55
09.01.2014
Majki
-> Fávo forever: považuj to za vlastnost neboli test budíku 40 jinak bych to taky viděl na kostru...
20:20:06
08.01.2014
Fávo forever
-> Dušan: Motor jsem ěml 2x venku a příslušentví do šroubku rozebrané, ale i tak na tu kostru kouknu.

-> Stepan FUN: Je to už moc dlouho co jsem s tím jel, ale řekl bych, že ventilátor byl vypnutý, každopádně to zkusím.



Nenapadá ještě někoho něco? ..
upraveno 1x, naposled 08.01.2014 20:20:32
18:58:29
08.01.2014
StepaNoFUN
-> Fávo forever: Zkus vypnout větrák topení před tím chcípnutím. Mě to samý dělalo na náklaďáku...
15:35:42
08.01.2014
Dušan
-> Fávo forever: mohla by to delat spatna kostra
00:08:18
08.01.2014
Fávo forever
Třeba to tu někde ve foru je, ale já to nenašel..



Neví kědo, proč mi po vypnutí motoru u favorita bmm vyletí otáčkoměr do červeného pole a pak sletí na nulu? Co jsem vypozoroval, tak otáčkoměr lže (nebo jak si to vysvětlit) na motoru je čipnutá jednotka s omezovačem na 6400ot, jenže mi dle otáčkoměru někdy klepe omezovač na 5100, někdy 5400 ot.. ne že by mi to dělalo dobře točit motor do omezovače, ale do počátku červeného pole ho klidně vezmu...



Zkoušel jsem metodu "starý start" a budíky či hallovým snímačem to není. (ty jsem vyměnil)



Mám i video:
V290413 08 53




Neví někdo něco? ...
19:12:59
15.05.2012
Markop
Dnes jsem si na ten tvůj problém na dílně vzpoměl a jen tak s prdele jsem připojil starý otáčkoměr z Rapida na BMM modul Feldy, co nám tady stojí na výměnu zadních brzd. Plus, mínus a snímací kontakt otáčkoměru na svorku "1" cívky zapalovacího modulu. Po nastartování otáčkoměr fungoval, tak jak jsem logicky předpokládal. Takže to vyzkoušej, mělo by to fachčit.

Většina otáčkoměrů reaguje jak na kladné, tak i na záporné impulzy. Stodvacítkový ale asi ne, to bys tam musel mít favoriťácký nebo felďácký, ty umí reagovat i na ventilátor chladiče :-D
upraveno 1x, naposled 15.05.2012 19:16:25
16:38:27
15.05.2012
embecka01
chlapci kusok sme odbocili od temy skusal som pripojit klasicky skodovacky otackomer + a - a impuls s rj presne s tej 9viatky ako ste pisali ale nic tak to nefunguje felicia ma otackomer asi trosku iny takze uz fakt neviem .......
14:44:44
15.05.2012
StepaNoFUN
-> Eidy: Motronic je maličko něco jinýho... Pokud Tě zajímá zapojení jednotky, tak kdyžtak SZ přesnej typ auta (případně typ motoru) s rokem výroby a třeba k tomu něco najdu. ;-)
upraveno 1x, naposled 15.05.2012 14:47:31
13:54:17
15.05.2012
havlik
-> Eidy: aha, to je zajímavé:) tak už mlčim:P
13:53:43
15.05.2012
Eidy
-> havlik: Sice mám čtyřbod, ale vstřikují všechny naráz čtvrtinovou dávku. Údajně. A protože není snímač na vačce, asi to tak bude. To se taky dělalo.
13:34:49
15.05.2012
havlik
-> Eidy: BMM= bosch mono motronic tzn jedno bod a ty máš 4bodové vstřikování tak bych si myslel že to bude jiný teda. Ale jeden nikdy neví:)
13:33:03
15.05.2012
Eidy
Se sem s dovolením vtírnu. BMM je Bosch MonoMotronic, jest tak? Když mám na ŘJ jen nápis Motronic, je to taky BMM? Jedná se mi o moji ŘJ k Alfě, resp. o to, jestli je připojení kabelů na svorkovnici ŘJ vždy stejné bez ohledu na auto. Ž eby se mi ten obrázek hodil.
13:14:05
15.05.2012
Markop
Tady to máš rozepsaný
zvětšit otackomer - obrázek od Markop vložen 15.05.2012 13:14:05
11:57:02
15.05.2012
Markop
-> embecka01: Měl by. Otáčkoměry reagují na všechny typy impulzů.
09:21:57
15.05.2012
embecka01
jasne pani mam to na streku ..... aaaa chcel som nechat otackomer originalni z o 120tky. len som chcel vediet skade mu mam potiahnut signal no skusim to na tu riadiacku ako ste pisali ale neverim ze ten budik na to pojde :D
21:44:04
14.05.2012
Markop
-> Kuladmin: Píše že to připojoval na feldí cívku, tak asi i se vstřikováním. Takže pin 9 na ECU.
21:36:37
14.05.2012
Kuladmin
felda ma otackomer signal z RJ - jaky otackomer tam zapojujes? a mas to na karbecu nebo na elektronice??
21:30:07
14.05.2012
embecka01
nazdar pani chcel by som radu ..... polozil som do skodofky s feldi motor na bmm funguje mi vseho vsudy pekne ale problem je s otackomerom.

Neviem kde ho mam pripojit ked ho dam na cievku s felicie a to je jedno na ktory kontak tak nejde :D felda mala otackomer ale na ten kabel originalny tiez nejde ... vie mi niekto helpnut
Extreme Tyres