-> Peťa Klíč: nemáme. Narovnal jsem plíšky a vyhořelo to zas.
Šlehnul jsem s tím do kouta zajedu zejtra na vrakac pro jinej. Kdyz prozkouším konektor tak to pojistku nevyhodí, tak jen nejakej bordel v motoru, ale nic jsem tam nenašel.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Hori pojistka steracu felda
12:15:25
06.05.2012
06.05.2012

vhml
11:47:47
06.05.2012
06.05.2012

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> vhml: ty plíšky musí hlavně dosedat na plošný spoj v ozubeném kolu
ten dělá doběh a taky elektrickou brzdu (tím že při doběhnutí motoru zkratuje kontakty aby motor přesněji zastavil) pokud je nějakej plíšek blbě tak máme odhaleno 


11:36:59
06.05.2012
06.05.2012

vhml
Rozebral jsem, kontakty doběhu jsou tři plíšky. Mají být všechny stejné, nebo jeden ohnutý o 90 stupnu?
10:11:03
06.05.2012
06.05.2012

StepaNoFUN
-> Peťa Klíč: Proti přepalování většího množství pojistek mám jeden jistič, kterej se nasadí místo pojistky a pak už hurá do zkoušení. ;-)
10:05:11
06.05.2012
06.05.2012

vhml
-> Peťa Klíč: nebude snazsi pouzit zkoušečku? :-)
Zkusím to pak samozrejme, ma to logickej postup jak hledat
Zkusím to pak samozrejme, ma to logickej postup jak hledat
09:59:17
06.05.2012
06.05.2012

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
a ten můj nápad s 21W žárovkou místo pojistky se nikomu nelíbí?
imho lepší než odpálit dvacet pojistek 


09:15:33
06.05.2012
06.05.2012

vhml
-> Stepan FUN: vzadu motor už ani nemám. Nefungoval, tak jsem ho zahodil.
Zkusím to dneska projít a uvidím co najdu.
Zkusím to dneska projít a uvidím co najdu.
23:49:18
04.05.2012
04.05.2012

StepaNoFUN
-> vhml: Nedávno jsem to řešil 2x... Jednou v háji doběhovej kotakt v motoru ( ohnutej plech - stčilo rozebrat, srovnat a funguje) , podruhý rozpadlej plast v držáku uhlíků - stačilo odizolovat kouskem plastu. Ale vždy to byl motor předních stěračů... Vzadu většinou dříc shoří motor (bez dalších následků) než by se přepálila pojistka (ale nelze tento stav vyloučit - vyzkoušej odpojením)...
22:43:20
04.05.2012
04.05.2012

Tommyk
mě to dělal ko motor stěračů
19:55:29
04.05.2012
04.05.2012

Kuladmin
-> vhml: Tak hlavne pokud bys menil tu packu tak jedine original at uz novou nebo pouzitou - ty noname jsou uplne nanic.
19:38:09
04.05.2012
04.05.2012

vhml
-> Kuladmin: stěrače do poslední chvíle běhaly normálně.
Páčka pod volantem je pravda trošku blbla, na cyklovač bylo potřeba s ní občas zahejbat aby se sepnul.
Páčka pod volantem je pravda trošku blbla, na cyklovač bylo potřeba s ní občas zahejbat aby se sepnul.
19:03:01
04.05.2012
04.05.2012

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> vhml: dej místo pojistky 21W žárovku, bude svítit, možná bude motor stěračů škvrčet.. pak motor stěračů odpoj, když žárovka zhasne je rozbitý motor, když žárovka zůstane svítit, je chyba někde v elektrice (spínač, cyklovač, kabeláž)
18:54:21
04.05.2012
04.05.2012

Kuladmin
Bud totalne zatuhly osicky steracu a jak je to ted pohle tak se snazi dobehnout a zase hori. Skus odpojit motor pokud zase vyhori podival bych se asi k pacce pod volantem.
18:44:00
04.05.2012
04.05.2012

vhml
Klucí, onehdá jsem jel, zapnul stěrače, trochu se pohnuli a spálila se pojistka. Po výměne pojistky shoří hned při zapnutí klíčku. Tušíte kudy začít? elektrika není moje hobby