skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
1.3 Mpi - po zahřátí nejde na 4000 ot
16:06:45
16.04.2012
16.04.2012

Kuladmin
-> Hrabosh: No vidis - tak at opet slouzi.
00:46:20
16.04.2012
16.04.2012

Hrabosh
Tak sem povolil příčku motoru a nakoukl tam zavnitř auta. Bylo to sice na správným místě, ale moc daleko od setrváku (jak svařovali to ramínko, navařili tam moc materiálu. resp. málo ho zbrousili).
Takže jsem to odfrézoval, ten hliníkovej kousek je teď níž a jede to jaxpraku :-)
Takže jsem to odfrézoval, ten hliníkovej kousek je teď níž a jede to jaxpraku :-)
19:54:22
15.04.2012
15.04.2012

Kuladmin
-> Hrabosh: Tak uz to svarily chlapi no
Nemuzes to spis zmerit na prevodovce to umisteni toho cidla? A budes vedet hned kam to dali. U BMM to myslim bohuzel nikde neukazuje a u Mpi se bojim ze to bude hodne podobne.



Nemuzes to spis zmerit na prevodovce to umisteni toho cidla? A budes vedet hned kam to dali. U BMM to myslim bohuzel nikde neukazuje a u Mpi se bojim ze to bude hodne podobne.
19:43:28
13.04.2012
13.04.2012

Hrabosh
Jj, opravil .... teď to vypadá, že to montovali chlapi, ale svařovaly to teda baby :-)
Jinak když sem videl nový příspěvky, tak sem se těšil, že mi někdo napsal kde ten VAG zobrazuje předstih a mezi tím ste mi z toho udělali gramatické okénko :-)
Jinak když sem videl nový příspěvky, tak sem se těšil, že mi někdo napsal kde ten VAG zobrazuje předstih a mezi tím ste mi z toho udělali gramatické okénko :-)
18:59:17
13.04.2012
13.04.2012

Kuladmin
-> Jirik_Tuňák: Kusuj
Sem to opravil uz no.



14:14:04
13.04.2012
13.04.2012

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Kuladmin 12.04.12 20:17:27: Zvláště když to dělaly ženský. 

13:58:29
13.04.2012
13.04.2012

Hrabosh
Je ten předstih někde vidět v tom VAGu?
20:39:31
12.04.2012
12.04.2012

Milan 136
-> Hrabosh: to bude ono. Za studena to na ten předstih jede a za tepla už ne
20:31:22
12.04.2012
12.04.2012

havlik
Hrabosh 12.04.12 20:26:06 napsal:
No videt to není … budu muset minimálně povolit příčku motoru.
Stejně to mám za to, že sem byl línej tu převodovku měnit sám a dával
sem to do servisu … dobře mi tak !asi tak eště s takovou "specialitou"
No videt to není … budu muset minimálně povolit příčku motoru.
Stejně to mám za to, že sem byl línej tu převodovku měnit sám a dával
sem to do servisu … dobře mi tak !asi tak eště s takovou "specialitou"
20:26:06
12.04.2012
12.04.2012

Hrabosh
No videt to není .... budu muset minimálně povolit příčku motoru. Stejně to mám za to, že sem byl línej tu převodovku měnit sám a dával sem to do servisu ... dobře mi tak !
20:17:27
12.04.2012
12.04.2012

Kuladmin
Tak zmer a koukni jak to navarili ne?? My ti to takhle tezko reknem.
A pak zkontroluj vse okolo od hadicek dratu apod co jsou na motoru - proste vse na co museli sahnout pri montazi.

A pak zkontroluj vse okolo od hadicek dratu apod co jsou na motoru - proste vse na co museli sahnout pri montazi.
19:06:40
12.04.2012
12.04.2012

Hrabosh
Zdarec,
mám Feldu 1.3 MPi v Gardovce. Při montáži jsem si uřezal kus převodovky z Feldy s dírou na čidlo otáček, tu samou část sem vyřízl z převodovky Rapid a našrouboval - viz foto.
Celou dobu to jezdilo super, až se mi vysypala převodovka a nechal jsem si ji měnit v servisu. Řekl jsem jim, ať tu díru vyřežou do "nové" převodovky, co jsem jim dovezl a namontují to stejně. Borec cosi řikal, že se jim to nějak ulomilo, tak to museli navařit, ale že je to OK.
Auto jsem si vyzvedl a ... než se zahřeje, jede celkem OK. Jakmile ale dosáhne motor provozní teploty, tak se tak kolem 4000 ot/min začne dusit a víc proste nejede.
Říkám si, jestli to blbě neneasadili .... protože nic jinýho mě moc nenapadá. Jednotka hlásí nějaká chyby ohledne lambda sondy a práve hallovky, ale je to všechno intermittent.
Takže .... může to být blbě nasazeným sensorem polohy klikovky? Proč to dělá až po zahřátí? Jde to nějak poznat z měřených hodnot ve VAGu?
Dík.
mám Feldu 1.3 MPi v Gardovce. Při montáži jsem si uřezal kus převodovky z Feldy s dírou na čidlo otáček, tu samou část sem vyřízl z převodovky Rapid a našrouboval - viz foto.
Celou dobu to jezdilo super, až se mi vysypala převodovka a nechal jsem si ji měnit v servisu. Řekl jsem jim, ať tu díru vyřežou do "nové" převodovky, co jsem jim dovezl a namontují to stejně. Borec cosi řikal, že se jim to nějak ulomilo, tak to museli navařit, ale že je to OK.
Auto jsem si vyzvedl a ... než se zahřeje, jede celkem OK. Jakmile ale dosáhne motor provozní teploty, tak se tak kolem 4000 ot/min začne dusit a víc proste nejede.
Říkám si, jestli to blbě neneasadili .... protože nic jinýho mě moc nenapadá. Jednotka hlásí nějaká chyby ohledne lambda sondy a práve hallovky, ale je to všechno intermittent.
Takže .... může to být blbě nasazeným sensorem polohy klikovky? Proč to dělá až po zahřátí? Jde to nějak poznat z měřených hodnot ve VAGu?
Dík.