skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Lucas + sekundární tlačítka blikače
prohledat
5 příspěvků (zobrazeno 1 až 5) od 29.11.2011 do 30.11.2011, založil/a Jirik_Tuňák - zrušená registrace
00:28:02
30.11.2011
30.11.2011

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Teď mě ještě napadá, měl jste někdo relé na blikačích? Nebo je to kravina. Ptám se kvůli průřezu kablíků u toho volantu a 4x21W ve světlech.
00:24:45
30.11.2011
30.11.2011

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Nwkt 29.11.11 17:04:29: To jo, ale musel bych je někde najít a nepamatuji si právě jak je na nich udělaný kabelový připojení a jestli je na nich někde místo. "Někde" bude asi i knížka se schématem.
Krabic mám hodně tak porůznu. 


17:04:29
29.11.2011
29.11.2011

Nwkt
řekl bych paralelně na stávající lukas
16:43:46
29.11.2011
29.11.2011

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Toť on, foto je trochu zkreslené, ale můžu ještě vyfotit jak vypadá s černou trubkovkou v autě. Tzv. respect a racing feeling +10. 
(je to Isotta Nivola DSX)

(je to Isotta Nivola DSX)
16:35:12
29.11.2011
29.11.2011

Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Jenom mě tak napadlo. Mám doma ještě po tatíkovi volant, kterej měl původně ve Feldě (Isotta). Protože jsem si ten svůj vlastnoručně potahovaný poškodil díky neopatrnosti.
Zkusil jsem ho posadit do šůty na hřídel volantu společně s anatom. sedačkou a vypadá tam o 100% líp než Kolín. Je pěkně odsazený, prostě bezva. Má dvě tlačítka klaksonu (L a P na palec) a tak mě napadlo kvůli odsazení udělat místo jednoho stíracího kroužku kroužky dva a využít tlačítka pro levý a pravý blinkr (blikání klidně jen po dobu držení). Protože nejsem až na drobnosti jako autoelektrikář zběhlý, uvažuji jak rozbočit, aby zůstala funkčnost blikačů u lucasů zachována. Líbilo by se mi to právě při svižnější jízdě, že bych nemusel přehmatávat na vzdálenější páčku během přejíždění mezi pruhy.
Zkusil jsem ho posadit do šůty na hřídel volantu společně s anatom. sedačkou a vypadá tam o 100% líp než Kolín. Je pěkně odsazený, prostě bezva. Má dvě tlačítka klaksonu (L a P na palec) a tak mě napadlo kvůli odsazení udělat místo jednoho stíracího kroužku kroužky dva a využít tlačítka pro levý a pravý blinkr (blikání klidně jen po dobu držení). Protože nejsem až na drobnosti jako autoelektrikář zběhlý, uvažuji jak rozbočit, aby zůstala funkčnost blikačů u lucasů zachována. Líbilo by se mi to právě při svižnější jízdě, že bych nemusel přehmatávat na vzdálenější páčku během přejíždění mezi pruhy.