Na co si dát pozor v zapojení?

prohledat
12 příspěvků (zobrazeno 1 až 12) od 08.11.2011 do 09.11.2011, založil/a cames
řadit dle data
13:08:22
09.11.2011
Jozka
-> cames: Pokud je to 1978 origo, čili vypadá jako na fotce (thanks Pavel P.. - i když zrovna ta kostření na ní vidět není), tak ten se kostří 5-6 mm kablíkem s očky, jak jsem psal. Absence silentbloků elektricky nevadí, může být i na tvrdo, ale nezkoušel jsem. Je to "vibrační" regulátor, takže gumky jsou tam kvůli (ne)přenášení vibrací, řekl bych. Ztrátu jsem řešil vyseknutím pryžových podložek 3 mm, fungovalo to normálně, než jsem zase našel..

Ale stejně se tu nejspíš každou chvíli objeví někdo, kdo ti doporučí, abys plecháč vyhodil a za 3 kila si koupil plastovej elektronickej 3. Selhávají ovšem obě provedení..
zvětšit Na co si dát pozor v zapojení? - obrázek od Jozka vložen 09.11.2011 13:08:22
12:47:20
09.11.2011
Bobesh
-> cames: kostra byla na vibracnim regulatoru pod pravym uchycenim sroubkem zvlast pod ocko na drzak VN civky zapalovani4
12:45:41
09.11.2011
Bobesh
-> Jozka 08.11.11 15:34:59: spravne5
10:46:38
09.11.2011
cames
odpor na kabelech k baterce 0,001 je původem od pojistky č.1.



ten regulátor je z vozu Š120 r.v. 1978
07:59:45
09.11.2011
Jozka
-> red.bill: Též to na mě dělá ten dojem..
22:02:28
08.11.2011
red.bill
-> Jozka: jj elektronický bylo nejtovaný na plechovej držák... nicméně podle dotazu mi přije že má ještě mechanickej regulátor
15:34:59
08.11.2011
Jozka
-> red.bill: Nebyly ty gumky s mosaznými středy spíš ještě na mechanických plechových regulátorech - ty jsou kostřený přes šroubek v "základní desce" očkem pod upevňovací šroubek na kastli - celkem jedno jakej..
12:59:57
08.11.2011
red.bill
-> Markop: Nemotej mu hlavu elektronický je jak v plech. tak plast. obalu.4

-> cames: ty gumový kroužky tam byly jako "odpružení" a od zapal. cívky bylo rele kostřený
08:43:12
08.11.2011
Markop
-> cames: Regulační relé tam asi mít nebudeš, to bys musel mít dynamo ;-)

Pokud máš relátkový regulátor napětí, tak ten je ukostřený přes svůj kovový obal. Pokud elektronický (plastový obal), ten má vpravo faston B- a kablík na kostru.
08:33:21
08.11.2011
cames
Asi typ auta jsem taky naspat mohl :-) Š120



Na jakém regulátoru? Regulační relé
08:24:35
08.11.2011
Markop
Na jakém regulátoru? Na elektronickém je svorka B-.

Co by dělala kostra na zapalovací cívce?

Odpor 0,001 ohmů? To je v pohodě.

A špek v zapojení? Asi ne, ten není moc vodivý...

:-)
upraveno 1x, naposled 08.11.2011 08:36:32
07:54:47
08.11.2011
cames
Zdravím



tak jsem po požáru znovu zapojil elektriku od nádrže k zadnímu nárazníku, vyměnil úplně všechno a rád bych to odzkoušel.



Dříve než mi vybuchne baterka kvůli zkratu tak se raději zeptám...



- zapojení kostry na regulátoru je asi pod moji rozlišovací schopnost, na šroubech jsou gumové kroužky (sakra k čemu tam jsou) a kostra vede na cívku - když ty gumové kroužky nemám je to problém?



-odpor na kabelech k baterce je 0,001 je to problém?



-je v zapojení elektriky nějaký špek?



díky za info
Extreme Tyres