skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
El. vyhrivani sedadel
19:41:43
24.10.2013
24.10.2013

suri
-> Milan 136 24.10.13 17:50:21: musím to omrknuť riadne
17:50:21
24.10.2013
24.10.2013

Milan 136
-> suri: vim jak se to zapina. Aretaci to v miste vyhrivani ale ma.
Ja jsem nasel v pickupu schovanou svorkovnici v pristrojovce. Dal jsem vypinac na zadni sklo, rele, natahnul draty do zrcatek, vymenil skla a je to k nezaplaceni. Nikdy auto bez
Ja jsem nasel v pickupu schovanou svorkovnici v pristrojovce. Dal jsem vypinac na zadni sklo, rele, natahnul draty do zrcatek, vymenil skla a je to k nezaplaceni. Nikdy auto bez
17:37:35
24.10.2013
24.10.2013

suri
-> Milan 136 24.10.13 17:33:33: no vyhrievanie zapneš tak že otočíš koliečkom úplne doprava , proste keď dáš kolečko na P je jasné že šteluješ pravé , keď na L tak ľavé ale keď chceš vyhrievať tak ho od nuly pretočí o 180st
17:33:33
24.10.2013
24.10.2013

Milan 136
-> suri: jak neni aretace?
17:27:30
24.10.2013
24.10.2013

Nwkt
-> suri: To Seat naštěstí nevede
pěkně tlačítko v palubovce

17:26:40
24.10.2013
24.10.2013

suri
-> Milan 136 23.10.13 21:08:03: mna na OII a inom serie že to kolečko ovládania musím otočiť na vyhrev kde nie je žiadna aretácia
21:57:03
23.10.2013
23.10.2013

tunerlada
-> Milan 136: no a v případě že bych to chtěl zvlášť tak bych tam musel do obvodu přidat jen relé aby neshořel vypínač nebo to potřebuje ještě ''něco'' co je součást té origo doplňkové výbavy?
21:52:41
23.10.2013
23.10.2013

Nwkt
-> castrol: To je tak na spoje na okně, kontakty to neudrží
21:51:39
23.10.2013
23.10.2013

castrol
21:43:42
23.10.2013
23.10.2013

ZdeněkH - zrušená registrace
Njn já to nikdy neměl na autech, která to vyhřívání z výroby rád a chtěl jsem to mít zvlášť. No teď mám plečku kde to není a prdím na dodělání, ale pokud bych to dělal tak zvlášť.
Vlastně jsem si vzpoměl měl jsem to zvlášť kdysi na stodváce, ale tam to bylo dělané žárovkou. Fungovalo to a bylo to zajímavé, ale že by mi to chybělo to ani ne.
Mimochodem nevíte jak se jmenuje takové to lepidlo na kontakty když se někomu podaří urvat kontakt na vyhřívání zadního skla? Zkusil jsem tekutý kov, ale prd to vyhodilo nebo jsem spíš blb. Většinou v popisu bylo cosi o dvousložkovém tmelu na bázi epoxidových pryskyřic tak aby když to koupím tak to fungovalo.
Vlastně jsem si vzpoměl měl jsem to zvlášť kdysi na stodváce, ale tam to bylo dělané žárovkou. Fungovalo to a bylo to zajímavé, ale že by mi to chybělo to ani ne.
Mimochodem nevíte jak se jmenuje takové to lepidlo na kontakty když se někomu podaří urvat kontakt na vyhřívání zadního skla? Zkusil jsem tekutý kov, ale prd to vyhodilo nebo jsem spíš blb. Většinou v popisu bylo cosi o dvousložkovém tmelu na bázi epoxidových pryskyřic tak aby když to koupím tak to fungovalo.
21:08:57
23.10.2013
23.10.2013

Nwkt
-> Milan 136: Tak mě ne 

21:08:03
23.10.2013
23.10.2013

Milan 136
-> Nwkt: a vadi necemu se hreje sklo?
21:04:36
23.10.2013
23.10.2013

Nwkt
-> Milan 136: No hele nemusí. Mě se třeba mlží i zrcátka bez zadního okna
21:03:40
23.10.2013
23.10.2013

Milan 136
Proc? Pokud jsou podminky ze mas zamlzeny zrcatka tak bude i okno...
Samozrejme to jde zapojit dle vkusu kazdeho soudruha
Samozrejme to jde zapojit dle vkusu kazdeho soudruha
20:50:29
23.10.2013
23.10.2013

ZdeněkH - zrušená registrace
Mně by teda vyhovovalo zapínat to zvlášť
20:35:49
23.10.2013
23.10.2013

tunerlada
-> Milan 136: aha , takže jen koupit skla a dráty přidat k zadnímu sklu :) to bude nejlepšíí :)
20:03:01
23.10.2013
23.10.2013

castrol
-> tunerlada: jak pise Milan napojit na zadne sklo a smitec
19:36:42
23.10.2013
23.10.2013

Milan 136
-> tunerlada: staci natahnou draty do svorkovnice v pojistkovy skrini a mas to zapojeny jako origo. Tedy funkcni se zadnim sklem. Proc to delat jinak slozite.
18:48:09
23.10.2013
23.10.2013

ZdeněkH - zrušená registrace
-> tunerlada: Já bych tam teda to relátko dal. Podle popisu má jedno sklo odběr 12-15W obě tedy 24-30W to už je dost.
18:28:36
23.10.2013
23.10.2013

tunerlada
-> Milan 136: a dají se ty vyhřívaná skla normálně napojit na vypínač přes pojistku bez použítí relé nebo nějaké jednotky která řídí ten výhřev? Taky už sem na ně právě koukal
15:18:30
23.10.2013
23.10.2013

colaczech
-> tunerlada 22.10.13 22:51:32: když už chceš ty folie do zrcatek tak je maji i tady a levnější www.terko.cz/cs/topna-sam
olepici-folie-pro-vyhrivan
i-autozrcatek-par-12v-12w-
100x65mm-202pv.html
08:25:43
23.10.2013
23.10.2013

Milan 136
-> tunerlada: elektriku tam stejne musis natahnout tak si kup vyhrivana skla a je to
22:51:32
22.10.2013
22.10.2013

tunerlada
nenašel sem téma ale taky to hřeje.. nemá někdo zkušenosti s tímhle ? www.ekotermpraha.cz/katal
og/.../vyhrivani-zrcatek-a
utomobilu-100x65mm-12w-par
-1011.html
chtěl bych to napáchat do feldích zrcátek klasických.. prosím nepsat ať si koupím elektrické a doufat že budou náhodou i hřát
toho se chci vyvarovat proto raději přemýslím o tomhle..
chtěl bych to napáchat do feldích zrcátek klasických.. prosím nepsat ať si koupím elektrické a doufat že budou náhodou i hřát

20:17:35
25.09.2013
25.09.2013

honzaZR
-> Eidy: ok.dekuji za radu zkusim se poptat.Nebo sehnat to z nejakeho auta origo...coz nebude lehky.

21:56:53
23.09.2013
23.09.2013

Eidy
-> honzaZR: V těch ovladačích je jen přepínač pro ovládací jednotku se silovým obvodem. Tečou tam slušný proudy a obyčejnej potenciometr okamžitě ale opravdu okamžitě shoří. Dají se k tomu koupit stavebnice regulačních obvodů za pár stovek. Bez toho to můžeš zapojit natvrdo, ale po pár minutách se začne kouřit ze sedačky a je to fakt riziko.
20:14:44
23.09.2013
23.09.2013

Bukaj
-> honzaZR: Co můžeš pokazit bez té jednotky je minimálně to, že nebudeš mít automatické vypínání výhřevu po dosažení určité teploty, tudíž se může přepálit odporový drát výhřevu, poškodit sedačka, možná je tu i riziko vzniku požáru.
Osobně bych to bez jednotky nebastlil...
Osobně bych to bez jednotky nebastlil...

20:08:57
23.09.2013
23.09.2013

honzaZR
Budu to davat do felinky.Potenciometr je v tech ovladacech(aspon na tom planku to tak je namalovany)Podle schematu to jde pres tu ridici jednotku,ale nevim co mela delat.Nerad bych stim neco zkurvil.
19:05:07
23.09.2013
23.09.2013

jerzy
-> honzaZR: ty ridici jednotky vetsinou slouzi k tomu abys mohl pustit ruzne stupne vyhrivani (ci ovladat nejakym potenciometrem). Navic ovladaji casove vypnuti po nejake dobe, aby se to neprehralo apod.
Melo by to asi jit pustit natvrdo na 12V. Nejjednodussi bude kdyz to zkusis
Melo by to asi jit pustit natvrdo na 12V. Nejjednodussi bude kdyz to zkusis

16:41:20
22.09.2013
22.09.2013

Tomaso435
-> honzaZR: KAM TO JEŠTĚ BUDEŠ CPÁT?
16:38:26
22.09.2013
22.09.2013

honzaZR
Zdravim.Sehnal jsem si kozene sedacky s vyhrivanim,ale nemam k tomu kabelas,jen vypisnac.Na el. schemtech jsem zjistil z ej etam nejak ridici jednotka(coz jsem pred koup nevedel)Slo by to zapojit bez ni?Diky za radu
10:08:28
28.11.2011
28.11.2011

minno
-> Shark: nie varene pipinky

09:57:58
28.11.2011
28.11.2011

Shark
-> minno: ides robit varene vajcia ? 

09:51:31
28.11.2011
28.11.2011

minno
Ako bezpečne rozoznám na ohmatanie a pozretie karbónový výhrev od špirálového výhrevu?
Prišlo mi vyhrievanie, malo by to byť karbónové, ale nie som si istý.
Vyzerá to podobne ako toto, látka a také mriežky ako na obrázku. Je to mäkké, akoby vnútri v tej látke ani nič nebolo. Nič tvrdé (drôt).
Prišlo mi vyhrievanie, malo by to byť karbónové, ale nie som si istý.
Vyzerá to podobne ako toto, látka a také mriežky ako na obrázku. Je to mäkké, akoby vnútri v tej látke ani nič nebolo. Nič tvrdé (drôt).
18:47:41
25.11.2011
25.11.2011

pluhe
zdarec mám feldu 1,3 50kw lxi a koupil sem do ní komplet kabely k el zrcátkům a vyhřívaným sedačkám,když zapojím oba konektory do obou řídících jednotek nejdou zrcátka,když vytáhnu černej zrcátkou jdou ale sedačky nechcou topit.nevíte kde by mohl byt problém diky moc
22:51:35
23.11.2011
23.11.2011

tunerlada
-> suri: jj tak tak A sou glx a B kožené a ještě bez regulace,někde sem viděl i tabulku dle rok ua měsíce vyroby.Budu to muset risknout aby to topilo pač teď už je to na nachlazení ledvin,jen mě štve že z AEV neodepisuji 

22:05:42
23.11.2011
23.11.2011

suri
-> tunerlada: tak investuj novú jednotku , ja som to menil na laurinke raz , mala červené popisky , teraz už si pamätám len to že bol rozdiel tri druhy - A , B a bez regulacie
22:03:44
23.11.2011
23.11.2011

tunerlada
-> suri: cislo mi sedi na kozene ;-) to sem koukal i dle ETKY,navic latkove meli prece cervene schema na řj co sem se dočet,myslím si že krpa snad už bude jen v tý řj pač sedadla na přímo topí jak ďas a el. je vytažená ztoho kde to bylo..jak říkám topí to až po nějaké delší jízdě tedkom v zimě a hlavně ted to spíš zavlažuje
15:02:15
23.11.2011
23.11.2011

suri
-> tunerlada: treba číslo
15:01:03
23.11.2011
23.11.2011

suri
-> minno: ako bez urážkysúdim podľa fotiek
22:07:07
22.11.2011
22.11.2011

Milan 136
-> tunerlada: tak podle čísla zjistit kam patří...
22:04:13
22.11.2011
22.11.2011

tunerlada
-> suri: no to já právě neviem co mám za jednotku,tam mám tu co mi dal původní majtel sedadel
21:50:01
22.11.2011
22.11.2011

minno
-> suri:
no ty už len vieš najlepšie akú mám váhu
ja som si už aj tak objednal tie karbónové





ja som si už aj tak objednal tie karbónové
21:46:03
22.11.2011
22.11.2011

suri
-> minno: bežne čo som videl nové auto tam bola klasika takže zrejme odporové droty , tie dečky vydržia relatívne vela a pri tebe čo máš 5 kíl s topánkami určite .
21:44:33
22.11.2011
22.11.2011

minno
No a mne neodpovie nik, čo.
Chcem sa spýtať: podľa toho čo som zisťoval na nete, tak existujú v podstate 2 typy vyhrievacích teliesok. S karbónovými vláknami alebo klasické špirály. Tie klasické špirály že sú náchylné na presedenie, poškodenie atď. Tie s karbonovými vláknami sú vraj "nepokaziteľné" . Čo je na tom pravdy? Aký typ sa zvykne montovať originál z fabriky?
Chcem sa spýtať: podľa toho čo som zisťoval na nete, tak existujú v podstate 2 typy vyhrievacích teliesok. S karbónovými vláknami alebo klasické špirály. Tie klasické špirály že sú náchylné na presedenie, poškodenie atď. Tie s karbonovými vláknami sú vraj "nepokaziteľné" . Čo je na tom pravdy? Aký typ sa zvykne montovať originál z fabriky?
21:33:11
22.11.2011
22.11.2011

suri
-> Milan 136: toto je jeden z relatívne mála neduhov toho auta bohužiaľ ...
21:30:40
22.11.2011
22.11.2011

Milan 136
-> suri: jo, na pojišťovnu to šlo
21:30:08
22.11.2011
22.11.2011

suri
-> Milan 136: a mal to aspoň poistené ? tie columbusy sú radosť , horšie je keď si niekto dá kopu roboty a dá tam bolero a vydloubnú mu aj to
21:29:02
22.11.2011
22.11.2011

Milan 136
-> suri: snad desítku stál jeden sedák... a ještě celou loketku jsem dával
21:27:49
22.11.2011
22.11.2011

suri
-> Milan 136: to je pozerám klasika , ten poťah je aj pekne drahý že ?
21:27:11
22.11.2011
22.11.2011

Milan 136
-> suri: bingo