-> trinom: máš simosmanager alebo niečo také? ak nie tak to daj niekomu spraviť , je to poriadne vyčistené aj na hranách? treba reset - a základné nastavenie
ak tam bolo čidlo teploty nie je tam znova? klapka môže byť ok a kvôli čidlu také otáčky
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Otáčky a hodiny
09:24:24
29.06.2011
29.06.2011

suri
07:22:47
29.06.2011
29.06.2011

trinom
Předtím lítaly otáčky z 800-1500 a chcípalo to. Tak jsem to napojil na diagnostiku a našlo mi to tu klapku, snímač otáček a lambda sondu. Tak jsem to vymazal a je klid. A teď ještě ty otáčky za studena. Ale jak říkám prošlápnu a je klid 

07:21:37
29.06.2011
29.06.2011

trinom
Jo pardon
je to 1.3 MPI. Klapku bych rozebral a vyčistil v tom by problém nebyl. A kde to v té diagnostice najdu pak to nastavení? Já to mám anglicky a tam se v tom moc nevyznám. 


20:45:57
28.06.2011
28.06.2011

Kuladmin
jee vyhravam bludistaka??
ty hodiny skus opravdu nejdriv pojistku (19tenacta) a co se tyka otacek tak bych skusil vycistit klapku a nastavit ji na pc


ty hodiny skus opravdu nejdriv pojistku (19tenacta) a co se tyka otacek tak bych skusil vycistit klapku a nastavit ji na pc
20:45:15
28.06.2011
28.06.2011

suri
tak za studena vyššie otáčky tak 1000-1100 najviac nie sú závada , po prešliapnutí normálne padnú , ak to ide inak normálne nerieš
20:44:22
28.06.2011
28.06.2011

oppik
to je taky blbec.aby tam napsal co je to za auto to ne
je to škoda felicia 1.3 MPi



je to škoda felicia 1.3 MPi
20:42:50
28.06.2011
28.06.2011

castrol
a co je to za afto teda ak je to vobec afto
20:42:44
28.06.2011
28.06.2011

Kuladmin
budu hadat felda 1,3 mpi 

20:39:41
28.06.2011
28.06.2011

afro100
na traktoru ? cece netusim
20:23:54
28.06.2011
28.06.2011

trinom
Čau kluci, mám takovou otázku :
Zničeho nic jsem nastartoval a prostě mi nejdou hodiny, zkoušel jsem hejbat tím plastovým, jestli není někde něco vypadlýho nebo tak, nechci to rozebírat, nemůže to být třeba pojistka nebo tak??
A druhá věc, už jsem to jakžtak řešil ty otáčky. Teďka prostě ZA STUDENA,když nastartuju, tak při startu vylítnou otáčky na 2600-3000 a pak klesnou hned na 1200. Což se mi zdá moc. Jak mile prošlápnu lehnounce plyn třeba na 1600, tak otáčky klesnou na 600-800. Kde je chyba tady? Díky moc za odpověďi!!!
Zničeho nic jsem nastartoval a prostě mi nejdou hodiny, zkoušel jsem hejbat tím plastovým, jestli není někde něco vypadlýho nebo tak, nechci to rozebírat, nemůže to být třeba pojistka nebo tak??
A druhá věc, už jsem to jakžtak řešil ty otáčky. Teďka prostě ZA STUDENA,když nastartuju, tak při startu vylítnou otáčky na 2600-3000 a pak klesnou hned na 1200. Což se mi zdá moc. Jak mile prošlápnu lehnounce plyn třeba na 1600, tak otáčky klesnou na 600-800. Kde je chyba tady? Díky moc za odpověďi!!!