problém v elektrice k čerpadlu felda

prohledat
9 příspěvků (zobrazeno 1 až 9) od 31.05.2011 do 01.06.2011, založil/a aler
řadit dle data
20:07:15
01.06.2011
Kuladmin
-> aler: A problem byl v cem??
11:50:38
01.06.2011
aler
děkuju všem za rady . vyřešeno už to vrčí.
18:38:54
31.05.2011
Kuladmin
-> aler: mrkni sem snad najdes potrebne info wrp.cz/clanky/felicia.htm l
upraveno 1x, naposled 31.05.2011 18:39:16
11:27:36
31.05.2011
aler
máte někdo to schéma zapojení spínačky
11:27:03
31.05.2011
aler
no jo ale čerpadlo stejně nejede. tak skusim propojit spínaný kontakty relátka jestli mi pude dozadu prou a kolik.
06:58:21
31.05.2011
Gryzly
Ten multimetr je moc citlivej. Přes vinutí motorku, tam jdou nějaký bludný proudy a proto to ukazuje -9,9V stačí abys to třeba nedržel holýma rukama a změní se to.

Ověříš si to tak, že tam připojíš na oba dráty malou žárovku 12V/2W a ta by měla na těch -9,9V svítit. Pokud nesvítí, je chyba v měření.
06:52:48
31.05.2011
aler
moc děkuju za každou radu
06:51:19
31.05.2011
aler
zapnu klíček rele sepne na multimetru to ukaže nakou hodnotu v plusu na 1 vteřinu a pak vypne rele a naskočí tam - 9,9voltu takže jako obraceně v kabelu.



jak muže jít do kabelu přes seplý relé plus a po vypnutí relé mínus?

sem z toho už hotovej.



máte někdo rozkres zapojení spínací skříňky.taky bych ho potřeboval pro kontrolu, vyndaval sem z auta dodělávanej immobilizer
06:46:06
31.05.2011
aler
prosím o radu felda 1,3 R.95 monovstřik

felda vyjela z garáže a spátky už nezajela nejde nastartovat. čerpadlo OK pojistky a rele OK.

ale do čerpadla de jen 9,9v a to eště + jde z hnědýho a - z červeno žlutýho. prostřední dva dráty jsou na palivoměr to je v poho.
Extreme Tyres