Co všechno odpojuje Imo u Feldy Mpi?

prohledat
21 příspěvků (zobrazeno 1 až 21) od 15.02.2011 do 08.03.2011, založil/a Petr Volfik
řadit dle data
12:12:40
08.03.2011
favorit07 - zrušená registrace
ano startuje ale jen na zbytkovy benzin mam jeden imo vyndany a vim jak byl i zapojeny ale kazdy servis kdyz je tam dodelavan dodatecne to zapojuje jinac,u matcineho auta kdyz odpojim imo tak muzu startovat a jezdit,pac to nejni propojene z řj jak u feldy(servis stoji neco kolem 300kc ve skodovce.uz jsem tam taky byl z kamosovou fel.a co vim tak by mel jit odpojit jen pres pc.
10:40:23
19.02.2011
StepaNoFUN
-> Petr Volfik: Je v podstatě úplně jedno, co konkrétně odpojuje... Jestli jsou to vstřiky, čerpadlo (+12V na vstřiky je spoječnejch pro obojí a vstřiky jsou ovládaný kostrou přímo z jednotky), zapalování, nastavení klapky... Prostě blokuje řídící jednotku. Každopádně ten imobilizér jde obejít pouze jeho emulací, případně úpravou software jednotky který je potřeba vysvětlit, že prostě signál od imobilizéru nedostane a i tak má pracovat...

Ten program co píšeš bych raději neriskoval. Ale zase když vezmu, že řídících jednotek jsou všude hromady a za pár korun - můžeš bejt průkopník. ;-) Nicméně - nevěřím. Tenhle imobilizér je skoro kapitola sama pro sebe a většina běžně dostupnejch softů na něj nelze aplikovat (už jenom z toho důvodu, že má svoji specifickou adresu - "25" a není součástí panelu přístrojů - adresa "17" jako skoro všechny další).
01:16:51
19.02.2011
Petr Volfik
Tak pořád to tu nikdo jistě nenapsal co přesně odpojuje. Někde jsem zahlíd že zapalování a vstřikování ale nevim to jistě. Žádnou feldu lohnout nechci jen jsem si koupil Mpi věci bez čipu i jednotky ima a přemejšlim jak to udělat aby to ve škodovce fungovalo. Sehnat čip a jednotku a spárovat to je mi známé. Má někdo zkušenosti s programem immo killer? www.gsm-forum.eu/car-hack ing/26304-immo-killer-here .html
20:54:37
18.02.2011
StepaNoFUN
-> Fén: Na čerpadle je zepsoda krabička, která si říká řídící jednotka čerpadla ale slouží jenom pro komunikaci s imobilisérem. Ve svý podstatě by měla jenom ovládat "chcípací" cívku na čerpadle.
20:04:02
18.02.2011
Fén
-> petr s: Děkuju.
20:01:19
18.02.2011
petr s
-> Fén: čerpadlo
19:58:20
18.02.2011
Fén
Se dovolím vetřít. Co odpojuje u dechtu?
19:57:22
18.02.2011
StepaNoFUN
Teoreticky může favorit07 mít pravdu. Ale nikoli u MPI, ale u starejch BMM (tuším, že někdy do půlky 95), protože ty neměly imo z výroby, ale na většině z nich bylo dodělávaný "na čip"...

Nicméně jelikož se tady řeší MPi a továrnou montovanej imobilizer Siemens, tak to co napsal je samozřejmě kravina. :-)
19:43:13
18.02.2011
Milan 136
-> OndraST: když feldu chcípneš a hned nastartuješ nepřihlášeným, tak vrčí..
18:00:43
18.02.2011
OndraST
Mě to jde nastartovat klíčem bez imo pouze pokud je motor ohřatej.

upraveno 1x, naposled 18.02.2011 18:01:02
16:59:33
18.02.2011
suri
favorit07 18.02.11 16:44:14 napsal:

hosi imo ma 3 okruhy rozpojeni!1:cer­padlo,2:s tarter-el motoru,3:vstrik ci

indukcni civku.
predstav si že aj z neautorizovaným klúčom to štartovať bude aj hodinu ak to znesie baterka
16:47:41
18.02.2011
David29
favorit07 18.02.11 16:44:14 napsal:

hosi imo ma 3 okruhy rozpojeni!1:cer­padlo,2:s tarter-el motoru,3:vstrik ci

indukcni civku.


Ted tu píšou, že ti auto normálně chytne a ŘJ ho pak hned zase chcípne a ty nepíšeš takovej paskvil
16:45:16
18.02.2011
darklord
-> favorit07: starter? Vies vobec ako felicia vypada?
16:44:14
18.02.2011
favorit07 - zrušená registrace
hosi imo ma 3 okruhy rozpojeni!1:cerpadlo,2:st arter-el motoru,3:vstrik ci indukcni civku.
12:14:32
18.02.2011
anubis
-> Stepan FUN: díky jsem zas o něco moudřejší...1 problém je v tom že tu jednotku bez rozebrání palubky jen tak nepřehodíš... ono by to šlo ale není to na dvě minuty1
22:41:59
16.02.2011
StepaNoFUN
-> anubis: Maličko Tě opravím... Musel bys přehodit jak řídící jednotku imobilizéru (pod palubkou) tak řídící jednotku motoru abys nepotřeboval diagnostiku... ;-) Jinak stačí přehodit řídící jednotka ima ke který máš klíček a spárovat s jednotkou motoru, nebo vyčíst odpovídajícím softem pin a "naučit" řídící jednotku ima na svůj klíček... (Teoreticky by stačilo se do tý jednotky ima nalogovat správným pinem a ta potom 30minut nepracuje).

Samotná výměna řídící jednotky motoru by pomohla pouze pokud by byla upravená a imobilizér neřešila. Což je taky ten důvod, kvůli kterýmu lidi co "uměj", ty jednotky nechtěj upravovat pro funkci bez imobilizéru...
22:12:22
16.02.2011
anubis
-> Petr Volfik: lidičky zde maj pravdu, v klíči je čip, kterej přečte kroužek navlečenej pod plastem na spínačce a ten vyšle signál řídící jednotce aby se odemkla a vše mohlo fungovat... (toto je pouze teorie prosím nebrat jako navádění k čemukoliv1 ) - pokud bych chtěl jak říkáš ty jednoduše lohnout feldu musel bych přehodit pod kapotou řídící jednotku za nějakou svojí ke který máš klíček... (čtecí kroužky jsou stejný na všech) a pak by sis musel poradit jen s mechanickým zabezpečením spínačky...
19:48:43
16.02.2011
Milan 136
-> Petr Volfik: sežeň si řj imobilizéru a k tomu jakejkoliv klíč z feldy(1. generace)-z toho můžeš použít jen čip

a pak to spárovat na pc
23:49:29
15.02.2011
StepaNoFUN
Blbost... Imo odpojuje daleko víc věcí. V podstatě blokuje ŘJ motoru. Pokud nebude komunikovat jednotka imobilizéru s ŘJ motoru (jak píše afro100, tak musej bejt spárovaný), tak Ti motor chytne a hned zase chcípne...

Jedniný řešení jak jet bez imobilizéru je koupit simulátor týhle jednotky. Slyšel jsem o tom, kde se to dá koupit nevím, stojí to prej cca litr... Nebo nechat si jednotku motoru upravit, aby tenhle signál neřešila. Ale to skoro nikdo už nechce (z poměreně jasnejch důvodů) dělat...
23:00:37
15.02.2011
afro100
-> Petr Volfik: vziat ine imo, sparovat s RJ, vziat kluc a sparovat s IMO ...
upraveno 1x, naposled 15.02.2011 23:00:46
22:47:14
15.02.2011
Petr Volfik
Já vím pořád řešené téma- Mpi do škodovky. Co dělat s imobilizérem když neni jednotka imobilizéru ani klíček? Kamarád mi řekl že imo odpojuje pouze čerpadlo- chtěl bych vědět jestli je to pravda. Kdyby neběhalo jen čerpadlo a jinak bylo vše ok tak si myslím že by se to dalo vyřešit připojením čerpadla na spínačku a běželo by jenom při zapnutém klíčku. Na druhou stranu mě napadá že pak by se dala felda celkem jednoduše ukráct- jen propojit kontakty na relé čerpadla( teď nevím jestli felda nějaké má- jen co vím že školy) a jelo by se. Ví teda někdo co ten imobilizér všechno odpojuje? Vyvrátí mi někdo mojí myšlenku? 6
Extreme Tyres