Vadná cívka?

prohledat
20 příspěvků (zobrazeno 1 až 20) od 14.02.2011 do 21.03.2011, založil/a mafes
řadit dle data
13:55:46
21.03.2011
mafes
Ok vypadá to, že to funguje :) vyměnil jsem kabel z baterky do starteru a zatím vše OK. Zatím díky chlapi 4
19:44:19
17.03.2011
Radza
-> mafes: Tak vyměň baterku a startér a pak už se uvidí,Ještě vyčistit kontakty na baterce a kabelech a pak dál.Nikdo jinej už ti asi nic jinýho neporadí8
17:37:18
17.03.2011
Bobesh
-> mafes: Buď baterie nebo přechodový odpor či starter v kelu. Každopádně by průserový místo(pokud si za baterkou stojíš) mělo při takovým poklesu pěkně topit neřkuli svítit. Energie se prostě jen tak nikam nevypaří.
17:34:06
17.03.2011
mafes
-> Bobesh: Tou baterkou jsem si víceméně jistý, je v podstatě nová a dává stabilních cca 12V. Píchl jsem to na měřák a když zapnu klíček a otočím starterem, který jen cvakne a slabě protočí, tak to padlo na cca 3,5 V. Chápu, že starter má celkem velký odběr, ale že by až tak velký? Není tam někde skrat? Nemám nahradní, abych mohl laborovat, proto se ptám.
07:19:10
17.03.2011
Bobesh
-> mafes: Sice říkáš že aku je OK ale tohle vše ukazuje na podpětí v síti,zvlášť točkoměr to signalizuje všude stejně.
21:37:42
16.03.2011
vlasmi
Kostra motoru, kostra baterky, svorky na baterce.

Nejlíp - baterky kabelem přímo na upevňovací šroub startéru.
21:30:46
16.03.2011
mafes
Hergot nic nepomohlo a teď mi navíc odešel starter - jenom cvaká a někdy slabě otočí....co se s tím autem kur*a děje...je možné aby příčinou všeho byl ten starter? Přecejen skoro vše vede přes něj. V poslední fázi stačilo zmáčknout brzdu nebo blinkr ( jakýkoliv ) a vyletěl otáčkoměr nebo zhaslo radio.. Kostry jsou OK, nechápu už nic. 9
upraveno 1x, naposled 16.03.2011 21:39:32
07:33:57
09.03.2011
Radza
-> afro100: Taky možnost4
21:01:37
08.03.2011
afro100
-> mafes: skor mas hodne veci ukostrenych na jednom mieste, skus radio zapojit inde
20:57:30
08.03.2011
mafes
Ok, než půjdu po kostrách, zeptám se ještě jinak. Dnes jsem si s tím trochu hrál a přišel jsem na to, že vítr možná vane kdesi od blinkrů. Vypozoroval jsem totiž, že když jsem dával blinkr ( jedno jaký ), tak se vyplo rádio. Myslel jsem původně, že se mi přerušil kabel, ale nakonec je problém jinde. Při větším odběru vyletí otáčkoměr, nebo se vypne a zapne radio - proto jsem původně přišel na ten ventilátor, když se zapl, vše se zhoršilo. A tak se ptám, někde špatná kostra? A nebo prostě "malé" dráty v autě na takový odběr přes pojistkovou skříň? Zdá se mi to divné, protože to radiov jiné Škodovce nedělalo problémy
12:30:22
05.03.2011
Radza
-> mafes: Tak zkus ještě jiný kostry,co jsou na sebe napojený
10:13:54
05.03.2011
mafes
-> Radza: no zesík mám přímo na baterii, takže tu by problém být neměl, kostru budíků jsem kontroloval a je to OK, stejně tak ukostření cívky :-/ Paradoxně když přidám plyn tak to ruření zmizí a na chvíli se uklidní i otáčkoměr :D
19:35:15
27.02.2011
Radza
-> mafes: Ještě s tim točkoměrem.Taky může bejt špatná kostra v kabelech přístrojovky nebo i na blinkrech atd...Mě kdysi pořád lítala rafička na teplotu vody a zaboha jsem nemohl přijít na to,čim to bylo.Pak jsme náhodně vyměnili blinkr PP,kde byla kostra úplně rezatá,že ten konektor byl úplně přirostlej k tomu blinkru.Takže mi pomalu nešel blikat.Všechno se vyměnilo a přestala i rafička lítat 110
upraveno 1x, naposled 27.02.2011 19:35:31
19:31:43
27.02.2011
Radza
-> mafes: Ten zes máš napojenej přímo na baterku??A když přidáš plyn,tak je to šumění ještě větší,že jo??8
14:25:10
27.02.2011
mafes
-> Eidy: ukostření motoru se zdá OK



Dneska jsem si všiml, že když zapnu světla, nebo nějaký spotřebič, tak ty otáčky začnou blbnout více, no a když zapnu ventilátor na nejrychlejší pozici, tak to vyletí kdesi do 8000, tak teď nevím. Kostra budíku se zdá být také OK
21:58:43
16.02.2011
Eidy
-> mafes: Může. Co třeba ukostření motoru? Kondík?
14:47:14
16.02.2011
mafes
OK, cívka to není, vyměnil jsem ji a je to možná ještě horší. Ráno, když jsem jel do školy byl klid a fungovalo vše jak má. Když jsem jel domů, otáčkoměr začal blbnout zase, lítá to i do 7000 a dělá to už v podstatě za kakždých otáček. Když zapnu zesilovač, tak to rušení je už kontinualni. Může být někde špatná kostra?
09:26:35
15.02.2011
mafes
-> kamikaze: Ten tam nemám vůbec, jezdím SEDR z 1203, který ho nemá :)
08:54:20
15.02.2011
kamikaze
-> mafes: Podívej se, jestli nemáš povolenej elmag. ventil volnoběhu.
21:21:07
14.02.2011
mafes
Tak dneska při dlouhé projížďce se mi zase něco zajimavého děje :D. Příznaky jsou jednoduché, mám zesilovač + sub v autě, no a když jsem přijížděl na benzínku, ozývalo se v subwooferu nějaé rušení a začal mi z ničehonic lítat otáčkoměr, ručička pořád lítala nahoru dolů. Když jsem přidal plyn, tak se zase vrátil a rušení zmizelo, na volnoběh se to zase vrátilo. Jízdu auta to nijak neovlivnilo, i když jsem byl celkem nervózni ( dálka od domova ). Předpokládám správně vadnou cívku? Podotýkám, že baterka slabá nebyla a auto to dělá i s vyplým zesilovačem. Prostě na nízkých otáčkách a při přeřazování z ničeho nic začne lítat otáčkoměr.
upraveno 1x, naposled 14.02.2011 21:23:58
Extreme Tyres