skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
altík
14:28:20
10.02.2011
10.02.2011

Saker
-> kamikaze: ok, diky pane
14:08:47
10.02.2011
10.02.2011

kamikaze
-> Saker: jj, kdybys ho odpojil od cívky, tak nenastartuješ (+12V od spínačky)

13:50:27
10.02.2011
10.02.2011

Saker
-> kamikaze: takze ho nechat pichlej v civce a ten konec co byl v rele, zaizolovat.. Ok, diky
11:51:11
10.02.2011
10.02.2011

kamikaze
-> darklord: jj magneton, to jsem zmínit, nevíš jakej má průměr? Ona na něm řemenice na klíňák je, ale podle vrtulky bych řekl, že tam byla asi větší, brácha ho měl v prý trabantu, tak jestli není jiná.
11:44:18
10.02.2011
10.02.2011

darklord
-> kamikaze: magneton? Zozen malu remenicu z fava.
11:42:51
10.02.2011
10.02.2011

kamikaze
Využijem to tu
Jakou řemenici na 70A pro 120ku?

11:40:19
10.02.2011
10.02.2011

kamikaze
-> Saker: Nechat být, pokud možno nějak zaizolovat projistotu
16:27:11
09.02.2011
09.02.2011

Saker
Jeste dotaz, co s tim kabelem co jde do zepredu do rele a na civku?
22:59:01
02.02.2011
02.02.2011

Saker
pravda, kontrolka... no dobrá tedy, tak ještě jednou díky a zítra napíšu jak to dopadlo :D měj se čus
22:57:31
02.02.2011
02.02.2011

afro100
-> Saker: pokial to zle zapojis tak nebude svietit kontrolka pri zapnutom kluciku, pripadne bude svietit stale ... ale tam nie je co zmrvit ...
22:52:45
02.02.2011
02.02.2011

Saker
a když to zapojim, jakpoznam že dobijí, když nemám měřák? víš,vyzkoušet jestli jsem to špatně nezapojil..
22:48:35
02.02.2011
02.02.2011

afro100
-> Saker: ano na to rele je tam viac dratov, +, kostra a dva co vedu k alternatoru. Tym ze odpadne to cele rele, odpadnu aj tie zvysne droty - kostru mas cez obal altiku a rele je vstavane v alternatore, teda ho nemusi s nim nic spajat a odpadaju dva dalsie kable. Takze zo 4 ti ostane len jeden :)
22:46:11
02.02.2011
02.02.2011

Saker
zítra na to kouknu, al epřipadá mi, že je tam více drátu, na to relé co mám teď, ale nevim.. šel bych se kouknout, ale mám jí u kámoše..
22:44:10
02.02.2011
02.02.2011

afro100
-> Saker: ne.e, to mozes dat prec, je ti nanic, pretoze pouzijes to vsavane v alternatore
22:42:53
02.02.2011
02.02.2011

Saker
počkat, ještě dotaz, a to původní relé? to tam asi nezůstane ne?
22:41:59
02.02.2011
02.02.2011

afro100
-> Saker: není zač
22:41:32
02.02.2011
02.02.2011

Saker
jo, to bylo asi moc přehnaný :D ale dík

22:05:48
02.02.2011
02.02.2011

afro100
-> Saker: no, mna len prekvapila ta ziadost o plánok no :D
22:00:34
02.02.2011
02.02.2011

Saker
fakt promiň, ale radši se zeptám, než abych udělal píčovinu :D díky moc!
21:05:25
02.02.2011
02.02.2011

afro100
-> Saker: plánok na dva káble ? WTF ?
Vymontuj regulátor čo tam máš, ostane ti jeden tenký kábel, ktorý ide zpredu (od kontrolky). Ten zapojíš na káblik vedúci z regulátora.
Z alternátora odmontujesš matku M6, pod ňou je prychytené očko s hrubým káblom. Ten zasa napojíš na ten druhý alternátor pod matku (prekvapivo M6) a už to funguje.
Vymontuj regulátor čo tam máš, ostane ti jeden tenký kábel, ktorý ide zpredu (od kontrolky). Ten zapojíš na káblik vedúci z regulátora.
Z alternátora odmontujesš matku M6, pod ňou je prychytené očko s hrubým káblom. Ten zasa napojíš na ten druhý alternátor pod matku (prekvapivo M6) a už to funguje.
20:57:45
02.02.2011
02.02.2011

Saker
nechci vypadat jak úplnej blb, ale radši se zeptám, nevíte o nějákém odkazu s plánkem? nerad bych to vypálil :D
20:42:35
02.02.2011
02.02.2011

LiMaK - 742 forever
-> afro100: presne tak, zapojis jen hrubej plusak a pak taky kontrolku...vic v tom nehledej
20:27:32
02.02.2011
02.02.2011

afro100
vieme, hruby kabel zapojis pod matku a kabel z regulatora napojis na kabel co ide spredu od kontrolky ...
20:12:46
02.02.2011
02.02.2011

Saker
zdravim, nevíte jak zapojit altík v favorita, 55A do šáde? 105(130)ky? ten z fáčka má regulační relé na sobě.. díky moc