skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Diodová H1
21:08:21
04.02.2011
04.02.2011

Milan 136
-> Stepan FUN: nemyslím do OII, ale někam do H1 světel...
21:01:06
04.02.2011
04.02.2011

StepaNoFUN
-> Milan 136: No to jo... Když to tak vezmeš, tak bys potřeboval za každou žárovku nahradit cca 50W. A kvůli barvě světla nabastlit do nárazníku 100W topení? Děkuju nechci... Je to jen další možnej zdroj problémů...
Edit: ...prodat někomu kdo nemá hlídání... Pokud nemá hlídání, tak nejde nakódovat denní svícení, protože tomu jaksi chybí ŘJ centrální elektriky.
Edit: ...prodat někomu kdo nemá hlídání... Pokud nemá hlídání, tak nejde nakódovat denní svícení, protože tomu jaksi chybí ŘJ centrální elektriky.
20:55:40
04.02.2011
04.02.2011

Milan 136
-> Stepan FUN: asi to tak dopadne. tohle prodat někomu, kdo nemá hlídání a něco vymyslet jinýho.
byla by to asi první RS s vyhřívaným nárazníkem
byla by to asi první RS s vyhřívaným nárazníkem
20:41:07
04.02.2011
04.02.2011

StepaNoFUN
-> Milan 136: Aha... No tak to je problém... :-D Tak ať se vyse*e na diodový žárovky a koupí si Osram ColdBlue. ;-) Jako cpát tam odpory je pikačovina. ;-)
20:32:53
04.02.2011
04.02.2011

Milan 136
-> Stepan FUN: jde. to má s origo H1 stažený na 50%. po zapnutí mlhovek svítí normálně. dal jsem 1% a na tom vláknu skoro nebylo vidět, že svítí
ale pořád se mu nelíbí ta žlutá barva světla

ale pořád se mu nelíbí ta žlutá barva světla

20:30:05
04.02.2011
04.02.2011

StepaNoFUN
-> Milan 136: a nejde náhodou v kódování stáhnout při tom denním svícení jas žárovky jako třeba u zadních světel? Nevím co je v tom za jednotku, ale u některejch se podobná kravina udělat dala... ;-) Sice by potom ta žárovka měla o něco menší životnost, ale zase by se potom při zapnutí hlavních světel měla rozsvítit na 100% a nebyl by ošizenej o normální mlhovky...
16:06:13
04.02.2011
04.02.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Milan 136: No to jo 

16:03:35
04.02.2011
04.02.2011

Milan 136
-> Matthes, záškodník z TechWebu: myslíš kvůli tomu horku co z toho jde? to je na hovno no

23:42:41
03.02.2011
03.02.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> ZdenoR: Ja ti to nemam za zle 

23:35:56
03.02.2011
03.02.2011

ZdenoR
-> Matthes, záškodník z TechWebu: sory celé jsem to nečetl
23:33:51
03.02.2011
03.02.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> ZdenoR: To sem psal uz 3x, ale Milan na to nejak nereaguje 

23:32:38
03.02.2011
03.02.2011

ZdenoR
Chce to zjistit jaký minimální proud stačí aby elektronika držela hubu. Pokud by mel být stejný jako žárovka bude to problém 50W na odporech není žádná sranda.
21:36:25
03.02.2011
03.02.2011

srandokan - zrušená registrace
-> Milan 136: Si spočítam, nie? 

19:58:42
03.02.2011
03.02.2011

Milan 136
-> srandokan: ale jakej

10:44:40
03.02.2011
03.02.2011

Milan 136
-> LiMaK - 742 forever: co teď myslíš?
10:41:26
03.02.2011
03.02.2011

LiMaK - 742 forever
-> Milan 136: nemas nejaky link? zatim jsem se s tim tu kolem nas nesetkal a vyresilo by to dostz problemů ;-)
21:46:33
02.02.2011
02.02.2011

srandokan - zrušená registrace
A čo tak namiesto tých tuningovžch rezistorov použiť niečo takéto?
www.gme.sk/sk/.../0100100 15.html
www.gme.sk/sk/.../0100100 15.html
21:13:22
02.02.2011
02.02.2011

Milan 136
-> LiMaK - 742 forever: "celoskla" mám pro can bus auta-už mají odpor v sobě- tím to začalo, to žlutý vedle čočky je děs
21:06:36
02.02.2011
02.02.2011

LiMaK - 742 forever
-> Milan 136: tak prave kvuli xenonum by byly vhodne pouzit led parkovačky, což je ale stejny problem, elektronika hulaka vadnou žarovku...tak se snažil vyblokovat jen kontrolu prednich parkovaček a skončil až u zakazani cele funkce kontroly zarovek.. :-) --> fuck digital in cars :-D
20:55:36
02.02.2011
02.02.2011

Milan 136
-> LiMaK - 742 forever: teoreticky to vypnout jde, ale nikdy jsem neměl potřebu to na nějakým autě dělat
ale taky mě to napadlo
jinak na to asi chčije pes, ať si to svítí. za vyhřívanej nárazník to asi nestojí

ale taky mě to napadlo
jinak na to asi chčije pes, ať si to svítí. za vyhřívanej nárazník to asi nestojí
20:47:49
02.02.2011
02.02.2011

LiMaK - 742 forever
vim o tom leda to, že kolega co dela xenony do ruznych aut,delal neco podobneho na sve octave i s led parkovačkama a taky dennima. jak pises, ochcavka si hlida odber. nejdrive se pokousel vypnout pres soft jen kontrolu konkretnich svetel, ale jaksi se mu pak nechtely vubec zapinat. Nakonec to prý vyresil tim, ze jen nekde v softu pozastavili kontrolu zarovek a pak uz no problem...teda problem je, kdyz se mu spali zarovka, auto mu nehulaka chybu, proste je vubec nekontroluje (ani jednu zarovku)...to je ale vse co o tom tak vim.....
19:11:36
02.02.2011
02.02.2011

Milan 136
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak je jasný, že o tom ví...
uvidím, co s tím provedu
ten odpor bych přidělal někam na chladičovku třeba...
uvidím, co s tím provedu
ten odpor bych přidělal někam na chladičovku třeba...
17:24:34
02.02.2011
02.02.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Milan 136: No doufam, ze tech 5W tam nebude delat bordel. To je prave to co sem rikal, chtelo by to zkusit mensi zarovky, treba 5W, potom 10W pak 25W jak se to bude chovat a podle toho zvolit ten odpor. Si tam precti, tenhle jde pres 110°C, to je des.
No a s tim okecavanim bych si nebyl tak jist. Policajti o tom vi, ze maj hledat na skle napis Eneco nebo LR snad, uz si nepamatuju... A kdyz nemas opravdova SPDS tak pokuta jakobys nesvitil, nekomu se to tady stalo podotykam.
No a s tim okecavanim bych si nebyl tak jist. Policajti o tom vi, ze maj hledat na skle napis Eneco nebo LR snad, uz si nepamatuju... A kdyz nemas opravdova SPDS tak pokuta jakobys nesvitil, nekomu se to tady stalo podotykam.
17:14:45
02.02.2011
02.02.2011

Milan 136
není to ještě facelift, ten má denní svícení v mlhovce, ale má vedle H8 ještě klasickou 21w na denní...
a on aby nesvítil přes den xenonama, tak jsem mu to pustil bez zadku do mlhovky.
a mlhovka jak známo svítit sama přes den nesmí...
tak tohle nebude tolik svítit a dá se to okecat
takže tohle by to mělo vyřešit?
www.e-xenony.cz/prislusen stvi-k-led/rezistor-6-ohm- pro-zarovku-12v-50w--hlini kove-pouzdro
a on aby nesvítil přes den xenonama, tak jsem mu to pustil bez zadku do mlhovky.
a mlhovka jak známo svítit sama přes den nesmí...
tak tohle nebude tolik svítit a dá se to okecat
takže tohle by to mělo vyřešit?
www.e-xenony.cz/prislusen stvi-k-led/rezistor-6-ohm- pro-zarovku-12v-50w--hlini kove-pouzdro
17:11:48
02.02.2011
02.02.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Milan 136: Tak jo no, odpory by mely jit.
17:08:13
02.02.2011
02.02.2011

Milan 136
-> Nwkt: ne, protože má nakódovaný denní svícení do mlhovek a 55w moc svítí a bije do očí. tohle takl nesvítí...
17:02:52
02.02.2011
02.02.2011

Nwkt
-> Milan 136: A nepostrádá to potom smysl, když to vyjde x-krát dráž než normální žárovka a spotřeba je stejná
17:02:35
02.02.2011
02.02.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Milan 136: Myslis ty vykonovy odpory s chladicema? No to je cesta no. Ale otazkou je jakej maj ty ledky vyznam potom. Ja myslel, ze chce setrit eletriku...
16:59:40
02.02.2011
02.02.2011

Milan 136
16:50:06
02.02.2011
02.02.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Milan 136: No prave. Otazka je jak velkej tam musi tect proud, aby byla jednotka spokojena. Muzes tam treba zkusit dat 5W zarovky a kdyby to bylo OK, tak spocitame vetsi odpor... Me by se to totiz nelibilo, abys mel odpor 3,5 oumu a tekly krs nej 4A, to by topilo a horelo treba casem.
16:40:18
02.02.2011
02.02.2011

Milan 136
-> Matthes, záškodník z TechWebu: blbě jsem to napsal a vymyslel, teď je mi to jasný, že paralelně. to já právě potřebuju, aby tam protejkal proud jako klasickou žárovkou.
pak mám ještě tohle:
www.tuning-centrum.cz/pro duct/63945-can-bus-zarovka -parkovaci---t10-w5w---bil a-8xsmd-1ks
to je dělaný na auta s hlídáním, a když jsem to změřil(má to být náhrada za klasiku 5w celosklo), tak má ta "žárovka" 119.5 ohmu...
pak mám ještě tohle:
www.tuning-centrum.cz/pro duct/63945-can-bus-zarovka -parkovaci---t10-w5w---bil a-8xsmd-1ks
to je dělaný na auta s hlídáním, a když jsem to změřil(má to být náhrada za klasiku 5w celosklo), tak má ta "žárovka" 119.5 ohmu...
15:54:01
02.02.2011
02.02.2011

Matthes, záškodník z TechWebu
Predradny odpor nepomuze, jedine paralelni k te LEDce. Ovsem pak to ztraci smysl, jelikoz tim bocnikem by tekl stejny proud jako zarovkou, takze by proud neusetril. Otazkou je jak velkej proud jednotce staci, aby chybu nehlasila...
Odpor by vychazel na 3,5oumu, ale to by bylo pekny topeni. Treba nepotrebuje maximalni proud, ale stacil by vetsi odpor - mensi proud a bylo by to ok.
Odpor by vychazel na 3,5oumu, ale to by bylo pekny topeni. Treba nepotrebuje maximalni proud, ale stacil by vetsi odpor - mensi proud a bylo by to ok.
15:49:12
02.02.2011
02.02.2011

Milan 136
Btratranec koupil do mlhovek používaných na denní svícení u Octavie II RS diodový H1.
Jako náhradu za klasický 55w.
Problém je v tom, že hlásí poruchu žárovky-což bylo jasný.
Dokáže mi někdo spočítat, jaký tam dát předřadný odpor?
Aby si centrální řj myslela, že tam je klasická H1?
jde o toto:
www.tuning-centrum.cz/pro duct/60171-led-zarovka-12v -s-patici-h1-9-smd-led-1ks
Jako náhradu za klasický 55w.
Problém je v tom, že hlásí poruchu žárovky-což bylo jasný.
Dokáže mi někdo spočítat, jaký tam dát předřadný odpor?
Aby si centrální řj myslela, že tam je klasická H1?
jde o toto:
www.tuning-centrum.cz/pro duct/60171-led-zarovka-12v -s-patici-h1-9-smd-led-1ks