
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
nežije
20:58:36
29.01.2011
29.01.2011

saSaT
-> colaczech: No jo, ale já jsem baterku přehodil za jinou => všechno fungovalo. Takže jsem pro jistotu nasadil zpět baterku původní a samozřejmě bylo vše při starém. Takže jsem nasadil opět tu jinou baterku. A kabely od baterky ke startéru jsem kontroloval, jsou OK. Jedna z prvních věcí co jsem udělal v momentě "havárie" byla jejich kontrola, samozřejmě jsem zkoušel s nima hýbat. 

20:43:13
29.01.2011
29.01.2011

colaczech
-> saSaT: Je to jak pise Bobes-urcite to budou kabely k baterce, zkontrolovat, nebo hned radeji vymenit za nove, nestoji to moc a mas jistotu.
A opravil jsi to tim, ze jsi prehazoval baterku=hybal jsi kabelama, ale je to oprava na chvilku, udela ti to zase, je to vlastni zkusenost
Jeden cas jsem nastartoval auto pouze pomoci dvou lidi- jedem drzel klicek v poloze start a druhy hybal kablama u baterky.
A opravil jsi to tim, ze jsi prehazoval baterku=hybal jsi kabelama, ale je to oprava na chvilku, udela ti to zase, je to vlastni zkusenost

19:26:34
29.01.2011
29.01.2011

saSaT
Tak dneska jsme se k tomu dostali a nestačili jsme se divit. Původní baterka samozřejmě nebyla schopna ničeho, tak jsme nasadili dobrou z mojí stodvacítky a světe div se ono to fungovalo
. Tak jsem zkusil přehodit baterku zpátky jestli tam nebyl špatnej kontakt a samozřejmě ani ťuk. Takže jsem zapojit zase novou baterku a auto normálně jezdí. A teď ten největší fór: baterka, která byla podle všeho mrtvá a nezvládla ani kontrolky, po zapojení do stodvácy fungovala normálně a startérem točila jak divá
. Tak a teď raďte čím to





22:07:10
28.01.2011
28.01.2011

Bobesh
-> saSaT: Nejlíp bude,když to zase vyprovokuješ do nečinnosti a hned začneš přemosťovat. Ale jen aby to nebylo baterkou,takovej vysypanej článek,to je hned.
21:30:12
28.01.2011
28.01.2011

saSaT
A navíc je divný že všechno fungovalo na jedničku a zničehonic hotovo

21:18:23
28.01.2011
28.01.2011

saSaT
-> Bobesh: Díky za radu, vyzkoušíme
. Ale stejně mě pořád mate že se kontrolky někdy zožnou a někdy ne


21:09:15
28.01.2011
28.01.2011

Marťan136LS - zrušená registrace
Jj jak píše Bobesh. My jsme na učňáku měli Peugeota 309 a problém byl podobný a zjistili jsme že je přechoďák na miusovém kabelu od baterky ke kastli. Že kontrolky to ještě utáhlo, ale jak se zaplo něco dalšího tak už byl odpor moc veliký a všecko pozhasínalo.
20:47:12
28.01.2011
28.01.2011

Bobesh
-> saSaT: Náhodou dedukuješ logicky. Pokud si za stavem baterky stojíš,udělej toto:Půjč si startkabely a zkus přemostit původní vedení,tj. plus kabel mezi aku a šroubovou svorku starteru(myslím,že tam by bohl být zakopaný pes mezi jednotlivými oky kabelů-volné spojení,oxidace,tudíž přechodový odpor). Dále (pokud neuspěješ) zkus přidat kostru,kabel mezi minus pól aku a agregát,třeba na šev převodovky.
20:02:35
28.01.2011
28.01.2011

saSaT
Nedalo mě to a musel sem se na to jít podívat. Takže nové poznatky:
Dojdu k autu, otočím klíčkem a kontrolky naskočily, samozřejmě neotočil. Párkrát zkouším a kontrolky se zase zapnuly, tak sem zkusil zapnout světla-okamžitě všechno zhaslo
. Kontroloval sem kabelový očka na startéru a poškozený nejsou, jenom trochu orezlý, takže je zítra očistím(i když tím to určo není), kontakty vypadají všude ok...vubec nemám ponětí co s tím
Dojdu k autu, otočím klíčkem a kontrolky naskočily, samozřejmě neotočil. Párkrát zkouším a kontrolky se zase zapnuly, tak sem zkusil zapnout světla-okamžitě všechno zhaslo


18:59:28
28.01.2011
28.01.2011

saSaT
-> Marťan136LS: Zatím jsem bohužel neměl možnost
Kuzlenka vozí v autě jenom lano a rezervu a dnes nebyl čas
-> Luky.: Aha, takže to bude první po čem půjdu
pak napíšu jak to vypadá. Díky za radu

-> Luky.: Aha, takže to bude první po čem půjdu

18:54:41
28.01.2011
28.01.2011

Luky
-> saSaT: tohle se mi právě stalo s tím očkem na startéru. Auto jsem chcípnul a jak se motor zaklepal, nalomené očko upadlo. A pak jsem byl taky zcela bez elektriky
18:54:37
28.01.2011
28.01.2011

Marťan136LS - zrušená registrace
To jo no. Protože na to nemá přece ta svorka 1 vliv. Asi nějaká shoda okolností. A zkoušel jsi to podotahovat? Kostru a plus od baterky. Někdy je špatný kontakt, třeba proto, že to není dotáhlé.
18:51:33
28.01.2011
28.01.2011

saSaT
-> Marťan136LS: Jo, myslím zapalovací cívku. Kostřící pásek je ok, spoj dobrý a + též. Mate mě to že auto chytlo normálně a po chcípnutí se chovalo jako by byla mrtvá baterka. Nešlo rádio, světla...vubec nic

18:49:13
28.01.2011
28.01.2011

Marťan136LS - zrušená registrace
-> saSaT: Jj, čili kontakty od přerušovače. (Jestli myslíš zapalovací cívku). Jak vypadá kostřící pásek od baterky? Je tam dobrý spoj? A Plusový?
18:45:50
28.01.2011
28.01.2011

saSaT
Byl načatý kabel č1 u cívky a jak sem na něho šáhnul tak upadnul, ale to jsem hned na místě opravil. Kabel od startéru taky podlehl kontrole a zdá se v pořádku...ale je možný že je na tom špatně jedno z těch více oček...
18:42:54
28.01.2011
28.01.2011

Luky
A neupadnul nějaký kabel od baterky? Případně jestli se ti neulomilo kabelové očko na startéru, to se mi taky jednou stalo poté, co jsem to normálně chcípnul klíčkem
18:39:52
28.01.2011
28.01.2011

saSaT
Zdravím virťáci, při včerejší cestě nám umřel rapídek. Původně bylo všechno OK, ale při odjezdu z benzinky slečně cuknul a chcípl a pak zničeho nic nestartoval, po pár pokusech (zapnutí/vypnutí zapalování) přestala pracovat přístrojovka a ani elektromagnet na karbu necvaká. Při jednom pokusu po chvilce kontrolky naběhly, ale při pokusu o start zase mrtvo
nešel ani roztlačit. Auto jsme zapřáhli na lano a při tažení na chviličku ožil a pak už vubec nic. Nevíte někdo co s ním? Podotýkám, že baterka je nabitá a zapojená správně(auto normálně jelo). Díky za rady
