pomoccccc

prohledat
3 příspěvků (zobrazeno 1 až 3) od 05.10.2010 do 05.10.2010, založil/a stovkar
řadit dle data
22:09:03
05.10.2010
Robert 106
Kladívko normálně ukostřuje druhý konec cívky, první konec je připojen přez klíčky na +.

Proražený kondenzátor přímo zkrat nezpůsobí, přerušený má vliv na oplálení kladívek a otáčky motoru.



Jedině že by všechen proud protékal přez kodnezátor, ale to by nemělo způsobit hoření kabelu.

Dle mě máš proraženou cívku a + ti de přímo do rozdělovače.

Prorazit cívku můžeš třeba tak, že necháš dlouho klíčky na I a kontakt je zrovna sepnutý.

Takže vem multimetr rozpoj drát na cívce co je označen 15 a změř zda do něho de proud proti kostře.

Pak změř odpor cívky mezi 15 a 1 tuším.

kladívko a kondenzátor rovnou vyměň.
21:51:01
05.10.2010
Kuladmin
zkratovalo ti to tam co vsechno odeslo takhle tezko soudit kup novej kondik + hlavne ten dratek a vymen to a uvidis. Nesmi se tam dotykat nikde kostry
21:49:32
05.10.2010
stovkar
Potreboval by som radu , včera keď som naštartoval škodovku tak asi po 2 minutach mi prestala ist a ked som sa pozrel do motora tak som zistil že mi horelo v rozdelovaci a najviac som to mal zhorene ako je odtrhovie ramienko spojene z koncom kablika co ide od kondenzatora , tak cil vobec neviem cim to mohlo byt ci mi odisiel kondenzator ?
Extreme Tyres