Kladívko normálně ukostřuje druhý konec cívky, první konec je připojen přez klíčky na +.
Proražený kondenzátor přímo zkrat nezpůsobí, přerušený má vliv na oplálení kladívek a otáčky motoru.
Jedině že by všechen proud protékal přez kodnezátor, ale to by nemělo způsobit hoření kabelu.
Dle mě máš proraženou cívku a + ti de přímo do rozdělovače.
Prorazit cívku můžeš třeba tak, že necháš dlouho klíčky na I a kontakt je zrovna sepnutý.
Takže vem multimetr rozpoj drát na cívce co je označen 15 a změř zda do něho de proud proti kostře.
Pak změř odpor cívky mezi 15 a 1 tuším.
kladívko a kondenzátor rovnou vyměň.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
pomoccccc
22:09:03
05.10.2010
05.10.2010

Robert 106
21:51:01
05.10.2010
05.10.2010

Kuladmin
zkratovalo ti to tam co vsechno odeslo takhle tezko soudit kup novej kondik + hlavne ten dratek a vymen to a uvidis. Nesmi se tam dotykat nikde kostry
21:49:32
05.10.2010
05.10.2010

stovkar
Potreboval by som radu , včera keď som naštartoval škodovku tak asi po 2 minutach mi prestala ist a ked som sa pozrel do motora tak som zistil že mi horelo v rozdelovaci a najviac som to mal zhorene ako je odtrhovie ramienko spojene z koncom kablika co ide od kondenzatora , tak cil vobec neviem cim to mohlo byt ci mi odisiel kondenzator ?