skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Baterie do kufru
21:37:33
06.10.2010
06.10.2010

Minik03
-> vlasmi: mno vidiš, děkuji ti, možná je to tím, že bych "baterku v kufru" nehledal v debatě "baterka k motoru"
21:24:02
06.10.2010
06.10.2010

vlasmi
-> Minik03: Neříkej mě žes hledal a nic nenašel!
Např:
skoda-virt.cz/cz/.../6311 2-baterka-k-motoru?offset= 30
Např:
skoda-virt.cz/cz/.../6311 2-baterka-k-motoru?offset= 30
08:05:08
06.10.2010
06.10.2010

Minik03
Chci jí tam dat jak pro lepší rozložení váhy, tak i pro to, že chci do auta dávat lpg, a baterie v motorovém prostoru je jen další zátěž na zadní nápravu, navíc, pokud udělám větrání kapoty ala LR, tak by asi baterka nebyla v nejlepším prostředí.
Taže varianta vedle tunelu zatím vede. Kudy tedy kabél z kufru vést. V zadu to je assi jasné, ale v předu? Nevybavuji si žádnou vhodnou dutinu.
Taže varianta vedle tunelu zatím vede. Kudy tedy kabél z kufru vést. V zadu to je assi jasné, ale v předu? Nevybavuji si žádnou vhodnou dutinu.
07:34:14
06.10.2010
06.10.2010

Kapřík
-> Minik03: táhni to interiérem vedle tunelu..stejně už tam svazek kabelů vede, tak to přidáš k tomu. Kabel musí být dost silnej, aspoň takovej jako je origo. Baterku do kufru ano, čím víc zatěžkáš předek, tím líp
-> stepan: 5 kilo? kdepak, jestli má kilo, víc ne

-> stepan: 5 kilo? kdepak, jestli má kilo, víc ne

07:29:12
06.10.2010
06.10.2010

jerzy
-> Minik03: tady jsem se na to ptal Pecy, ktery baterku v kufru ma.
skoda-virt.cz/cz/.../1302 -peca-rapid-136?gotopost=1 ...
skoda-virt.cz/cz/.../1302 -peca-rapid-136?gotopost=1 ...
00:20:32
06.10.2010
06.10.2010

stepan
-> Cába: a přidat 5kg kabelu? to nedává moc logiky.
00:03:46
06.10.2010
06.10.2010

Cába
-> stepan: treba chce zatizit vic predni napravu a ulehcit zadku
23:55:01
05.10.2010
05.10.2010

TAZ1500
průřez kabelu staci co tam je origo ale je tu otazka proč zrovna do kufru jesi ti nevyhovuje kastlik co je tomu určenej tak ji sspis skoupni k motoru ne?
22:42:43
05.10.2010
05.10.2010

stepan
A z jakýho důvodu budeš dávat baterku do kufru? Je to totiž docela nelogický a kabel musí bejt fakt hodně silnej aby stačil na utáhnutí startéru. Jinak abych psal i k věci určitě táhnout vnitřkem, venku by se mohla proseknout izolace a byl by pořádnej problém.
21:39:28
05.10.2010
05.10.2010

Minik03
Hledal jsem to tu, ale nikde žádný výsledek. Zajímá mne, kudy nejlépe vést kabel z kufru ke startéru. Tunelem se bojím kvůli možnosti proření o táhlo řazení, případně o ruční brzdu. Navíc bych asi musel vrtat, což se mi nechce. Je tedy lepší vázt kabel pod autem spolu s trubkymi chlazení a hadicí podtlaku? Ještě mne napadlo řešení vést kabel interierém hned vedle tunelu, ale opět je tu to vrtaní. Podotýkám, že se jedná o Š130. Takže jaké jsou vaše zkušenosti a vaše řešení díky.