jak zapojit zap.cívku Š120

prohledat
35 příspěvků (zobrazeno 1 až 35) od 27.09.2010 do 08.12.2010, založil/a cames
řadit dle data
21:25:49
08.12.2010
Marťan136LS - zrušená registrace
Je to už asi docela pasé, ale 1.jsou kontakty přerušovače 15. je + po zapnutí klíčku a 4 je kabel k rozdělovači (ten vysokonapěťový)
upraveno 1x, naposled 08.12.2010 21:26:11
09:13:20
09.10.2010
Robert 106
Tak jasný je to možný no, že to teda je autotransformátor neříkali, že se to podobá autotransformátoru ?

Ty nové konsurkce sou trafáky, ale nezapomeňte že už je taky řídí ECU a ne jakýsi kontakt co se "bimbá" v rozdělovači. jo vývoj de do předu.

Podle mě je rozdíl mezi dvěma cívkama a trafem, že trafo tvoří magnetcký uzavřený obvod.
20:28:34
08.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> petr s: Jo tohle neznam... Jinak o skoda civkach ja prece nerikal ze nejsou trafa...
20:27:43
08.10.2010
petr s
Stejně to je trafo
zvětšit jak zapojit zap.cívku Š120 - obrázek od petr s vložen 08.10.2010 20:27:43
20:24:31
08.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> petr s: Ted nerozumim jak to myslis... Dle me to jsou trafa...
20:22:58
08.10.2010
petr s
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Proč nové cívky vypadají jak trafo?
19:49:47
08.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> minno: Ale prosimte 3
19:40:29
08.10.2010
minno
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ty si vtedy chýbal v škole keď to vyučovali47
16:34:11
08.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Robert 106: Pokud mas pravdu, tak nas to spatne ucili.
15:58:26
08.10.2010
Robert 106
autotransformátor je transformátor který nemá primární a sekundární vinutí ale jen jedno vinutí na jádru s odbočkou.

Příkladem je využití Při transformování 220/110 V kde fáze není oddělena.

Indukční cívka je podobná zapojením autotransformátoru tím, že jsou vimutí také spojena, ale zásadní rozdíl je v magnetickém obvodu.

Dle mého se jedná o indukční cívku v autě, nikoliv o autotrasformátor.
upraveno 1x, naposled 08.10.2010 15:59:29
14:26:30
08.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Robert 106: Neni to trafo, je to autotransformator 3
14:09:05
08.10.2010
Robert 106
Není to rafo,

jsou to dvě cívky v těsné induktivní vazbě.

Transformátor by měl jho.

Ten předřadný odpor tam dodali proto, aby byla silnější jiskra při startu, protože poklesne napětí.

Cívka s předřadným odporem je na menší napětí a co je hlavní, při běhu starteru se předřadnáý odpor vyřazuje.
18:23:26
27.09.2010
MOLSO
-> petr s: aha 9 no ale mne sa momentalne neopaluju vobec 1
18:21:20
27.09.2010
petr s
-> MOLSO: Ne ale opalují se více kontakty
18:18:32
27.09.2010
MOLSO
-> Matthes, záškodník z TechWebu: a ked je to teraz naopak tak iskra skače z bloku cez sviečku do cievky ? 3 3 3 3
18:15:15
27.09.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> petr s 27.09.10 18:14:18: No... diky za podporu 1
18:15:02
27.09.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> petr s: Ale to jeden mluvi o koze a druhy o voze3 To mas pravdu s tim napajecim napetim, ale jde o jeji zapojeni a to ma Molso spatne.
18:14:18
27.09.2010
petr s
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Trafo to je
18:13:49
27.09.2010
petr s
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Stejně jako když dáš 6 voltovou žárovku na 12 voltů
18:13:30
27.09.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
Jsem jednu novou meril multimetrem a vypada to ze mam pravdu. Jedno vinuti asi 2 oumy a druhy 7,5K
18:09:43
27.09.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> petr s: A jak to s tim souvisi?

Me jde o to, ze jak to Molso naznacil, tak prohodil kabliky napajeni a kladivek z rozdelovace.
18:07:30
27.09.2010
petr s
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ale ta cívka s předřadným odporem je na 8v
18:01:45
27.09.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> afro100: Manas resi se ta civka a ne odpor 3

-> suri: znas jeji vnitrni zapojeni? Ja ziju v domeni ze to je autotrafo...
17:59:21
27.09.2010
suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu: myslíš cievku z preradným odporom?
17:59:00
27.09.2010
afro100
-> Matthes, záškodník z TechWebu: podla mna je to len nejaka kktina v podobe nejakeho odporu, mal som to rozobrate a neni tam nic, len taky zrolovany drot ako pruzinka
17:57:33
27.09.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> suri: Dle me je to autotransformator, ma 3 vyvody ne.
17:56:32
27.09.2010
suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu: podľa mňa to je indukčná zapaľovacia cievka , transformátor je niečo iné podľa mňa :)
17:56:29
27.09.2010
MOLSO
-> Matthes, záškodník z TechWebu: nwm mne to funguje aj tak aj tak 3 ale ked už tak od rozdelovača ma ist kablik na 15ju a od regleru na 1ku no
17:51:04
27.09.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> MOLSO: Neni, je to autotransformator ne?
17:46:08
27.09.2010
MOLSO
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to je jednooo je to len cievka 3 3
17:44:45
27.09.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> MOLSO: Na tej dole to mas opacne 3 Z kondiku to jde na ten levej konektor civky 3
17:39:53
27.09.2010
MOLSO
-> cames: ospravedln nakres je to tak narychlo ... 3



farby kablov len pre nazornost v aute budu určite inej farby 4 4
zvětšit jak zapojit zap.cívku Š120 - obrázek od MOLSO vložen 27.09.2010 17:39:53
14:53:39
27.09.2010
cames
jaký že to kabel mám zapojit jinak?moc jsem to nikdy neřešil a je to pro mě šp.vesnice 42
14:38:15
27.09.2010
MOLSO
všetko zapoj tak ako bolo predtým, akurát kábel od regleru na cievku zapoj na tu kocku ( predradny odpor) a ak máš štartérovú cievku s 2 fastonmi môžeš zapojiť kábel od nej na ten kontakt kde bol povodne kablik od regleru 4
14:14:00
27.09.2010
cames
Zdravím



chtěl bych vyměnit zapal.cívku v užovce, mám na cívce kontakty ale nejsou nijak popsány a tak bych se chtěl zeptat jak novější typ cívky zapojit do užárny...měním i rozdělovač eLkový za eMkový



díky
Extreme Tyres