Jakou baterii zvolit

prohledat
49 příspěvků (zobrazeno 1 až 49) od 26.09.2010 do 28.09.2010, založil/a Rider skoda
řadit dle data
21:21:50
28.09.2010
palinator
-> bibendum30:

Řekl bych, že startovací proud má víc než dostačující, když většina škodovek jezdí na nějakých 340 A. 4
21:14:42
28.09.2010
Rider skoda
takze 54Ah je jen 1,5cm vyssi nez 52Ah,takze jestli bude za stejny penize v mototechne,tak vemu asi tu vetsi,v kastliku by asi plechem uchytit uz nesla jak je jeste vyssi,ale ja ji v kasliku nemam,takze me to netrapi.
19:41:39
28.09.2010
bibendum30
palinator 27.09.10 19:09:59 napsal: → Rider skoda:
Varta Silver Dynamic 52 Ah. Sám ji v eM kaslíku mám a vejde se. Jen přes ní nejde přetáhnout ten plech, dekl jde. Ale je tam dost na fest. Doporučuji! Jede teprve třetím rokem na 55 A alternátor u, takže životnost nemohu soudit.
Mám to samé v autě(usazenou v 1/2 kastlíku s plast.víkem)...a taky žádný problém,napětí drží,startovací proud má dostačující ,55altík jí zvláda v pohodě dobíjet6
19:34:25
28.09.2010
105
silver 52 ma stejnej rozmer jako black 45.. s tim plechem , ohnout ho - prvne prisroubovat a pak zacvaknout zobacek a vleze se... v praci to tak delam
18:26:59
28.09.2010
palinator
-> Rider skoda:

52 Ah nebo 54, to už je snad jedno ne? Nejsem si jistej, zda 54 je stejně velká jak 52. Ta 52 Ah je osvědčená, viz já. 40
13:48:39
28.09.2010
Rider skoda
-> palinator: jj tak asi koupim toho silvera nejakyho uricte,protoze koukam maji i nejvetsi startovaci proud.Akorat nevim zda 52 nebo 54Ah.
19:09:59
27.09.2010
palinator
-> Rider skoda:

Varta Silver Dynamic 52 Ah. Sám ji v eM kaslíku mám a vejde se. Jen přes ní nejde přetáhnout ten plech, dekl jde. Ale je tam dost na fest. Doporučuji! Jede teprve třetím rokem na 55 A alternátoru, takže životnost nemohu soudit.
18:37:10
26.09.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Rider skoda 26.09.10 18:34:26: No na kliku jsou dva druhy remenic stejne jako na alternatory (original) maly a velky... Tedy na kliku co nejvetsi remenici a na alternator co nejmensi...
18:36:28
26.09.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Rider skoda 26.09.10 18:32:32: Takhle ono zalezi i na tom jak moc tu baterku potrebujes dobijet... Pokud prijdes nastartujes a jedes tak by to i stacilo s tim 35A pokud by byl kvalitni. Ale kdyz ty tam mas muziku a stojis a poslouchas, tak potrebujes baterku dobijet vic nezli ten kdo ji uziva jen na startovani...
18:34:26
26.09.2010
Rider skoda
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jsi to s tou remenicic napsal trosku naopak ne?Cim vetsi,tak tim mensi otacky prave,takze by to min dobijelo a cim mensi timvic to dobiji i pri nizkych otackach.By mozna stacilo dat i malinkou remenici u altiku 55A a dobijel by i na volnobeh?
18:32:32
26.09.2010
Rider skoda
-> suri: no preci k tomu jak tu jiz matthes psal,ze silny altik ti malokapacitni baterku nabije i po kratke vzdalenosti.Byt tomu naopak tak po par dnech uz to ani nenatocis treba.Mit treba 70Ah baterku a 35A altik
18:24:08
26.09.2010
suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu: našťastie také extrémy nepotrebujem
18:21:45
26.09.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> suri: Ja mam se svetlama 14,2V stejne tak kdyz pustim vetrak a dalkova svetla. Nevydrzi to az vyhrev zadniho skla a spadne to na 14... Je fakt ze htp ma velkou remenici na klice a ja mam jen tu vetsi z fava.
18:19:24
26.09.2010
suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak svetlá mne zakolíšu na magnetone ale čo by som zase nechcel , zo svetlami má na voľnobeh 14V a aj pri všetkom zapnutom nemá menej ako 13,5V čo mi stačí
18:11:51
26.09.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> suri: No tento vykonny alternator dobiji i na volnobeh. Kdyz pridam plyn, nepozoruju na svetlech a kontrolkach zadnou zmenu. Takze baterku muze rychleji dobit. A celkove jeho napeti je vetsi nez u 55A Magnetonu. Nerikam, ze samotny maximalni proud zaruci lepsi dobiti.
18:09:10
26.09.2010
suri
-> Rider skoda: čo majú krátke trasy z altíkom a baterkou?
18:09:03
26.09.2010
VeTeV
-> Matthes, záškodník z TechWebu: já si schválně počkám, jak dlouho vydrží ta moje varta vs obyč 55ka - neb ty tvoje odsuzovací mýty jsou takové veselé 3
18:08:50
26.09.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Rider skoda: No popravde jo. Kazdopadne ten alternator byl dobrej levnej kauf na aukru... Akorat tu remenici mi delal kamarad na soustruhu, drzak jsem delal sam... Baterku vetsi nepotrebuju, nemam tuc tuc system a mam starter z feldy, kterej zere min proudu.
18:07:28
26.09.2010
Rider skoda
-> Matthes, záškodník z TechWebu: v tvoji kombinaci baterie 44Ah a altik 90A vypada ze jezdsi asi extra kratky trasy
18:03:26
26.09.2010
suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu: 150 A to už bude ako Temelín
18:01:50
26.09.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> suri: Aha, no tady bylo skutecne Bosch a motor 1,4 MPI. Ted teda nevim co ma Tuner2 popravde, ale snad take Bosch. Akorat ja mam blbec Valeo, ktere ma atypickou remenici 3 Ale facha dobre a zrovna remenice je bezporuchova... Casem pouvazuju od Valeu 150A 3
17:57:32
26.09.2010
suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tieto z 1,4Fábie bez klímy som videl v živote bosch len asi raz dva razy aj to možno bolo z Fel 1,6 , origo tam je magneton vzadu je znak magneton aj popiska na nalepke
17:53:22
26.09.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> suri: No takhle vypada Bosch, ma ho Semik treba... je tam napsano Bosch9 Ze by to vyrabel Magneton a vyrizli tam Bosch? Kazdopadne tohle funguje at to je cokoli... neni to proste ta stara konstrukce Magneton, ktera stoji zaprd.
16:11:03
26.09.2010
suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu: a si si istý že T2 má bosch? ja len tak že toto čo si každý myslí že je bosch je magneton a dobíja rovnako ako 70a motor-prevodovka.sbazar.c z/alternator-skoda-fabia-1 -4-mpi-melnik-o4281366.htm l
16:09:47
26.09.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> suri: Ja se obavam ze bez uprav drzaku to nepujde asi nikdy, ale prave to Valeo nebyl zas takovy rozdil oproti magnetonu... nebo Bosch jak ma Honza 2 taky jednoducha montaz. Chce to svarecku no.
16:08:06
26.09.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Rider skoda: No tak ta baterka vydrzi nejakou dobu i s timhle alternatorem, ale proste nema cenu do ni vrazet tezky prachy a pak ji zbytecne kurvit... Ja mam 44Ah Banner 6 let, z toho posledni rok a pul na Valeu 90A z fabie. Myslim, ze kdybych mel jeste MAgneton tak je davno KO... Ale rikam, kup si baterku a obcas ji hod na nabijecku, tim ji alespon trochu ochranis...
16:06:54
26.09.2010
suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu: z akej fábie pasuje do felicie ? niečo z podobným uchytením nevieš? inak tiež som myslel že magneton sa odoberá na smrť pre drobnú poruchu auta ale po zmeraní dobíja 14,2 bez ničoho na voľnobeh
14:52:02
26.09.2010
Rider skoda
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jo coz to beru,ze na volnobeh to nabiji prd,ale staci tak 2tis otacek a uz myslim,ze to nabiji naplno a to pri jizde pod 2tis moc casto clovek nejde.A na volnobeh to taky moc casto a dlouho nebezi,takze by potom melo dostacovat?
14:08:05
26.09.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Rider skoda: No tenhle neni na VW. To je vyhoda VW ze jsou docela podobny originalu (vevnitr to bude podobny jen je jiny obal)



No on ten original Magneton ti da 55A ale az ve vysokych otackach a na volnobeh to skoro nedobiji... vidis ze kdyz slapnes na plyn tak kontrolky a svetla vice roznou...
13:18:57
26.09.2010
Rider skoda
-> Matthes, záškodník z TechWebu: za 500,- bych si ho klidne koupil,ale ten nesezenu.Myslis 70ku?Takovy treba aukro.cz/item1209354868_a lternator_bosch_astra_f_14 v_70a.html



Ale litr a 1500Kc je pro me uz dost.Tak snad nemuze zase davat az tak malo ten skodovacky 55?To mi cches rict,ze dava min jak 50?Zmerit se to asi neda mutlimetrem?to bych roztavil izolaci na tech kabelech slabych vid?Nebo co zrepasovat na altiku aby daval co ma?
upraveno 1x, naposled 26.09.2010 13:21:26
13:05:42
26.09.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Rider skoda: Tohle je tezky, na alternator nemas penize a baterku mas v riti. Kdyz koupis novou tak za chvili stejne pujde srat... Coz sehnat starsi baterku a mezitim prisetrit na alternator? Na aukru se da za 500 koupit nejaky rozumny Bosch, pak jen drzak predelat.
13:03:16
26.09.2010
Rider skoda
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak 54Ah ale zase tak velka neni ne?nebo mam koupit radsi 52 Ah aby jsi stacil plne nabijet?
12:59:26
26.09.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Rider skoda: Jde o to, ze ten alternator je sracka. Tech 55A ti da tak s plynem na podlaze kdyz je hodne dobrej... To znamena ze na kratke trate nestihne velkou baterku dobit a budes ji muset obcas dat na nabijecku v garazi, jinak bude baterka brzo KO
12:52:55
26.09.2010
Rider skoda
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak vemu asi tu 54 Ah jako mam altik 55 A.Bude to rozhodne lip startovat,drzet kapacitu( plus mit vetsi) nez ta co tam ted mam nejak no name 44 Ah1 Pri kratkych tratich budu muset stejne castokrat nabijet tu 54 i 60 Ah?Nebo tu s vetsi kapacitou casteji?Nejak se v tom nevyznam
upraveno 1x, naposled 26.09.2010 12:54:04
12:47:18
26.09.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Rider skoda: No kdyz koupis vetsi baterku a jezdis kratky trate, tak ji stejne budes muset davat na nabijecku casto. Alternator z feldy stoji za hovno. Chce to alespon z fabie Bosch a ne Magneton...
12:44:19
26.09.2010
Rider skoda
-> Matthes, záškodník z TechWebu: momentalne mam sotva prachy na baterku a je uz v haji ze nevydrzi ani hrat potichu cd bez spusteneho motoru chvili a driv kdyz byla nova,tak v poho dve hodiny a nastartoval jsem.Altik tak max felda 70Ah ale to tak litr za nej a jeste predelavani uchyceni,ze?
12:34:19
26.09.2010
afro100
-> Rider skoda 26.09.10 12:30:12: 3 jo takze napr 80 Ah baterka vycucne 55A altik ci ako ? 3 Toto riesit fakt nemusis, altik to bude dobijat, len mu to bude dlhsie trvat .... si zober ze kedysi boli prve alternatory v skodovkach 35A a baterky 40-45Ah ... a vklude to stacilo ... takze tohoto by som sa fakt nebal
12:32:02
26.09.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Rider skoda 26.09.10 12:30:57: OK



-> Rider skoda 26.09.10 12:30:12: To je blbost, timhle alternatorem nabijes i 90Ah baterku jen to dyl trva. Jestli to myslis vazne, pouvazuj o novejsim alternatoru.
upraveno 1x, naposled 26.09.2010 12:32:21
12:30:57
26.09.2010
Rider skoda
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tohle auto na takovy tuc tuc aruzny podsviceni je,takze 44 Ah ani omylem.
12:30:12
26.09.2010
Rider skoda
-> bibendum30: silver je nejvyssi rada sice,ale zase mene amperhodin.Akorat tu jde o to,zda ma vubec smysl davat silnejsi jak 55Ah,kdyz ji altik 55 A stejne asi nezvladne na vic jak 55 A nabit?
12:22:41
26.09.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Nwkt: Tak skurvis velkou baterku no...
12:05:47
26.09.2010
Nwkt
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Nebo v zimě necukáš 4 km po městě
12:04:49
26.09.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Rider skoda: 44Ah staci pro bezny jezdeni pokud nekde nestojis a nedelas tuc tuc.
12:01:10
26.09.2010
Nwkt
-> Rider skoda: Víc jak 44Ah se do kastlíku nevejde
11:51:09
26.09.2010
bibendum30
Co se použitý technologie týče,myslím že lepší volba je Silver Dynamic4
11:39:01
26.09.2010
Rider skoda
-> petr s: ani jednu z nich?Kolik jsou rozmery kastliku nevis?Ja ji kdyztak dam mimo kastlik,protoze 44Ah je mizer.
11:38:01
26.09.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> petr s: Kaslik se vyseka majzlikem 3 Tak to udelal tata 8
11:34:04
26.09.2010
petr s
-> Rider skoda: Do kastlíku ji nedáš
11:29:11
26.09.2010
Rider skoda
Rozmyslim se o koupi baterie do 120ky...Alternator mam 55 A.Vzit Vartu Silver 54 Ah nebo Vartu Blue 60 Ah?Ceny obou vychazi nastejno.Duvod?Diky moc
Extreme Tyres