dobíjanie

prohledat
6 příspěvků (zobrazeno 1 až 6) od 15.09.2010 do 29.09.2010, založil/a DAUCY
řadit dle data
10:35:27
29.09.2010
Jozka
-> DAUCY: Při 16V (na volnoběh) jsem uvařil baterii a málem vyhořel.. Odešel elektronickej regulátor - plecháč.

S novým plasťákem dobrý, leč ne dlouho - teď jsem auto pro jistotu odstavil, neb přestala svítit žárovka dobíjení = buzení. Sice to normálně jezdilo, tedy asi dobíjelio, ale nechci riskovat - ani po několikeré výměně žárovek, odstranění oxidace, přeletování spojů, výměně alternátoru a natažení obchvatu od regulátoru se prostě po otočení klíčkem dobíjení nerozsvítí (a tím pádem ani nemůže zhasnout 10). Může ten regulátor odejít takhle částečně?
23:03:16
17.09.2010
TAZ1500
použivas elektronicky relé pokud ani po jeho vymene nedoslo ke naprave tak to vidim ve vadny diodě rozebrat přemeřit pruchodnost mely by mit do tech 500 a řemenice tomu nevadí ja sam mam 55A alternator a pretoženou řemenici aby mel prubeh proudu posunutej niž
19:35:12
15.09.2010
Kuladmin
A neni to nahodou 55A? ten altik nebo obyc 42A?

Kazdopadne 17V tam bejt nesmi to je moc budou se ti palit elektricky veci!!
upraveno 2x, naposled 15.09.2010 19:35:43
15:37:41
15.09.2010
DAUCY
-> Kuladmin: alternátor zo 120 som dal do 105ky a remenice sú rovnaké.. ale tento regulátor predtým nerobil problémi, a skúšal som to aj s dalším a stále to isté..
15:20:43
15.09.2010
Kuladmin
no normalni to neni prebiji akorad ti to neco spali!! (zarovky apod.) tzn regulator napeti muze byt v haji. Nebo z ceho do ceho si pouzil altik a spol? (prumery remenic)
14:24:14
15.09.2010
DAUCY
čaute, v aute mi odišlo dobíjanie tak som tam dal s funkčného auta kde všetko išlo alternátor aj regulátor, teraz je na nabaterke na vonobeh okolo 14V ale ked pridám tak je cca 17V.. ked zapnem svetlá tak sa drží napätie aj na volnobehu aj v otáčkach tak okolo 14V.. je to normálne tých 17V bez záťaže??? skúšal som aj další regulátor a to isté
Extreme Tyres