Š 1000 Mb nestartuje

prohledat
6 příspěvků (zobrazeno 1 až 6) od 20.08.2010 do 20.08.2010, založil/a franta100l
řadit dle data
22:53:21
20.08.2010
franta100l
→ franta100l: Od rozdělovače na svorku 1



Taky jsem si myslel. Ma mém kilečku to tak mám, ale když se podíváš na to relé, které je jiné než u Š100, tak nevím. Nejsou tam svorky. Bez toho kabelu by to přece nemělo jet, né?
22:47:41
20.08.2010
franta100l
Fotka relé
zvětšit Š 1000 Mb nestartuje - obrázek od franta100l vložen 20.08.2010 22:47:41
22:45:22
20.08.2010
franta100l
Tak posílám fotky
zvětšit Š 1000 Mb nestartuje - obrázek od franta100l vložen 20.08.2010 22:45:22
21:44:29
20.08.2010
petr s
-> franta100l: Od rozdělovače na svorku 1
20:52:25
20.08.2010
Bobesh
-> franta100l: Tak přihoď.
20:46:13
20.08.2010
franta100l
Zdravím vás lidičky. Potřebuju poradit. Můj litřík nechce nastartovat. Přišel jsem po deseti dnech do garáže a nepodařilo se mi jí nastartovat. Překontroloval jsem benzín (ok), sundal filtr-box, abych zjistil, jestli dostává šťávu (ok). Avšak ne a ne nastartovat. Chtěl jsem zkusit svíčky, ale byl jsem na to sám. Trisky karburátoru jsem nekontroloval. Šel jsem cestou nejmenšího odporu a tak se podíval na elektriku. Zjistil jsem, že jeden drát z cívky není zapojený. Dále jsem zjistil, že kostra relé taky není zapojená. Oba nezapojené dráty jsou na konci opatřené svorkou (samice). Hledal jsem proto samce. To se mi ale nepodařilo. Jeden drát z cívky (blíže přední části auta) je zapojený do relé z kterého vedou dva dráty do dynama. Druhý drát cívky (blíže k zadnímu čelu auta) je jak jsem už psal odpojený. Můžete mi poradit, kam mám zapojit odpojený drát cívky? Případně kam zapojit ukostření relé? Předem díky za opověď. Nafotil jsem to, tak se (pokud bude potřeba) pokusím je sem přihodit.
Extreme Tyres