skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
favo alternator
21:01:16
25.08.2010
25.08.2010

ToMeK_sHaDe
-> Stepan FUN: okk dik
10:22:50
25.08.2010
25.08.2010

StepaNoFUN
-> ToMeK_sHaDe: Ne. Z těch kabelů co tam máš, Ti stačej v podstatě 2. Pokud máš vyhřívání zadního okna, tak 3. A ten regulátor, co je přišroubovanej na nosníku opravdu vyhodit můžeš...
09:55:52
25.08.2010
25.08.2010

ToMeK_sHaDe
takze musim dat stary zo skodovky coo ?
11:42:59
24.08.2010
24.08.2010

MOLSO
-> ToMeK_sHaDe: zahod ho
vo favo altiku je regler vstavaný

vo favo altiku je regler vstavaný

07:04:08
24.08.2010
24.08.2010

ToMeK_sHaDe
seruste mozte mi poradit dal som do skodovky favo motor a neviem zapojit alternator lebo mi vysta va jeden kabel do skodovackeho mi idu 4 kable a u favo mi idu len 3 takde mi vystava jeden kabel a ten mi ide z reglera a neviem cil co ? prosim poradte

12:56:04
19.07.2010
19.07.2010

sliwowitz
dakujem za rady, vecer idem polaborovat...
19:31:42
18.07.2010
18.07.2010

michalkatka
pridaj na budíky paralelne s kontrolkou 82R odpor a vtedy sa nabudí spavidla už pri zvýšenom voľnobehu sytiča...
origo v nových prístrojovkach od 7/94 to tak už je...
skoda.panda.cz/forum/view topic.php?p=301316
origo v nových prístrojovkach od 7/94 to tak už je...
skoda.panda.cz/forum/view topic.php?p=301316
18:49:36
18.07.2010
18.07.2010

werty
-> sliwowitz: Nepleť sem druhovýrobu... U Favoritu se používaly tři typy regulátorů... nejdříve východoněmecký DLR pak Tesla a nejnovější byl PAL ...ten má narozdíl od prvně dvou jmenovaných opačnou polaritu buzení tudíž je potřeba odpovídajícím způsobem (pomocným vodičem při volnoběhu respektive ještě lépe cca 2000 rpm na cca 3-5 sekund propojit svorky D+ a B+) alternátor přebudit. Všechny dnes prodávané regulátory už jsou jen a pouze typu PAL.
18:22:01
18.07.2010
18.07.2010

sliwowitz
ked som si tu schemu lepsie pozrel, uvedomil som si ze kotva sa v kludovom stave budi cez tu ziarovku v pristrojovke... teoreticky je mozne, ze je vymenena za slabsiu, nejake ziarovky sa tam vraj nedavno menili.
inac docital som sa, ze stary favoritacky regulator ma oproti druhovyrobe otocenu polaritu, co vysvetluje ten nedostatok remenentneho magnetizmu. rozmyslam nad tym, ze by som kotvu napojil priamo na bateriu, a nabudil ju tym.
inac docital som sa, ze stary favoritacky regulator ma oproti druhovyrobe otocenu polaritu, co vysvetluje ten nedostatok remenentneho magnetizmu. rozmyslam nad tym, ze by som kotvu napojil priamo na bateriu, a nabudil ju tym.
15:06:22
18.07.2010
18.07.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> petr s: Proste rotor neni zmagnetovany pred startem a chvili trva nez se to nabudi poradne... Kdyby ta remanence byla vetsi, tak se to nedeje, ale zase by to pomaleji reagovalo na regulaci...
14:04:44
18.07.2010
18.07.2010

Kuladmin
mrkni zda to neni taky tvuj pripad skoda-virt.cz/cz/.../1249
55-facko-dobijeni-dlouhodo
by-problem
13:40:52
18.07.2010
18.07.2010

petr s
-> Matthes, záškodník z TechWebu: remanentni magnetismus?
13:40:41
18.07.2010
18.07.2010

Kuladmin
myslim ze budes mit klasicky problemek facek - karbec nekde mi to tu radily kolegove kdyz jsem presne todle resil na otcovu facku, pac ma predelany sytic na manual a nejdou tam otacky tak nahoru tak pokud se to 1x neproslapne nezacne dobijet. Vyresit by to melo jit tak ze se do pristrojovky prida odpor. nehledej v tom chybu je to tak vyrobene.
13:38:01
18.07.2010
18.07.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
Rotor ti nedrzi remanentni magnetismus.
13:16:09
18.07.2010
18.07.2010

sliwowitz
Neviem si rady s favoritackym 55A alternatorom so vstavanym regulatorom...
Ked nastartujem, svieti kontrolka, nedobija... Po preslapnuti plynu na cca 2000 1/min kontrolka zhasne a alternator dava 14 - 14,1V.
Vymenil som regulator + diodovy mostik a zmena ziadna... Ked regulator pripojim priamo na bateriu tak dobija v lubovolnych otackach.
Cim to moze byt? Kazda rada dobra...
dakujem...
Ked nastartujem, svieti kontrolka, nedobija... Po preslapnuti plynu na cca 2000 1/min kontrolka zhasne a alternator dava 14 - 14,1V.
Vymenil som regulator + diodovy mostik a zmena ziadna... Ked regulator pripojim priamo na bateriu tak dobija v lubovolnych otackach.
Cim to moze byt? Kazda rada dobra...
dakujem...