Když píšou, že je to altík pro 120L, tak bych jim věřil. Dle té fotky toho moc nepoznám, snad jen, že řemenice odpovídá a dle popisu 14V, 55A také sedí.
Ale vzhledem k ceně (která tedy na to, že jde o originál Magneton, není nijak závratná) bych raději volil funkční altík z vrakáče za pár korun (můj odhad je tak 300-500), popřípadě repas původního (většinou stačí vyměnit ložiska, uhlíky, případně stočit komutátor a občas odejde nějaká dioda v bloku...) - práce na pár hodin








.jinak,když jsme v tý diskuzi,tak když ráno natočim za studena,tak to drží po našlánutí tak 1000rpm a svítí dobíjení a až tak skoro po minutě kontrolka zhasne,otáčky klesnou trochu a při zhasnutí se zvýší hluk z motoru.mě ti to přijde,jako když se teprve chytne altík....dívné toto.určitě to budě dělat se zahř.motorem...




Inu vzal jsem tedy kabel o prurezu 1,5 mm2 a natahl jsem ho od starteru na pojiskovku, paraelne s tim starym (tedy i spinacku) a ejhle - bylo po starostech...





