
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ukostření motoru
13:21:39
10.08.2014
10.08.2014

Pavell
-> Matthes, záškodník z TechWebu: přesně tak....

11:53:20
10.08.2014
10.08.2014

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Pavell: Idealni reseni. Ja ji mam zas na levej drzak motoru. Je to urcite lepsi nez priblblej pasek z pricky.
11:13:39
10.08.2014
10.08.2014

Pavell
zkus si trochu vyheverovat motor...popř samotný silent..
Jinak já měl vždy kostru navíc z baterky pod šroubem starteru
Jinak já měl vždy kostru navíc z baterky pod šroubem starteru
11:05:37
10.08.2014
10.08.2014

Domajz
Tak jsem ji našel mrchu jednu skrytou, ale po tom co jsem ji odšrouboval abych ji očistil, mi nejde znovu našroubovat, jako by se silentblok pohnull a já nemůžu zaboha trefit šroubem díru, nějaké rady jak z toho vybruslit? Popř, k čemu kostru připojit jinak a lépe?
11:59:32
08.08.2014
08.08.2014

Domajz
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Díky, ale kde je zadní mlhovka vím 
-> isti: Díky, zkusím to najít...

-> isti: Díky, zkusím to najít...
20:34:14
07.08.2014
07.08.2014

isti
-> Domajz: Je to tak isto ako na ostatných,na strane alternátoru u silentbloku.
20:08:09
07.08.2014
07.08.2014

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Domajz:
19:47:35
07.08.2014
07.08.2014

Domajz
Nachází se kostra motoru u modelu Škoda 136 GL na stejném místě jako u ostatních škodovek řady 742 resp. 743 ??? Nebo je někde jinde, prosím podrobný popis, popř. foto s šipkou z MS Paintu... díky
20:42:16
19.03.2010
19.03.2010

Bobesh
-> tami: Kostra je základ všeho,co se autoelektriky týče,to mě učil už mistr na učňáku. Takže místo hlubokejch úvah prostě zřiď nějakou variantu ukostření agregátu a pak buď natočíš nebo můžeš hledat dál ale budeš o krok dále.
19:56:48
19.03.2010
19.03.2010

tami
Dobře,ale může špatné,nebo žádné ukostření motoru způsobit jeho špatné nebo vůbec žadné nastartování motoru?
19:13:47
19.03.2010
19.03.2010

Bobesh
-> tami: Tak si to tady prostuduj a nějak se zařiď

19:10:12
19.03.2010
19.03.2010

tami
Nevím,ale asi jo,žádné ukostření motoru jsem nenašel,jen připojení mínus baterie
19:06:56
19.03.2010
19.03.2010

Bobesh
-> tami: Takže veškerá kostra agregátu probíhá přes bowdeny plynu a sytiče?

18:54:00
19.03.2010
19.03.2010

tami
Motor mě nejde natočit, vyměnil jsem všechny díly ETZ,stále to háže nepatrnou jiskru,předtím jel v pohodě.Měnily jsme na dílně převodovku,polosy a tlumiče,s dílny jsem ještě odjel,ale již motor nepracoval jak má,může být chyba v ukostření motoru,já tam ten zemnící pásek vůbec nemám,přemýšlím jestli to nebylo ukostřeno na startéru nebo převodovce,že bychom na něco zapoměli?
20:13:16
07.02.2009
07.02.2009

Bobesh
-> rolls: Učenej z nebe nespadl. Jinak pokud si chceš ještě víc vychytat ztráty,doporučuju znásobit přívod od šroubu "+" na starteru dopředu ke spotřebičům.
19:56:37
07.02.2009
07.02.2009

rolls
-> Bobesh: ja debil...pravdu mas

19:51:57
07.02.2009
07.02.2009

Bobesh
Opakování mutra moudrosti. Nejlevnější a dostačující řešení:Pokud máte poblíž vrak nebo vrakoviště Škoda,stačí seprat plusový silový kabel "aku-starter" a použít ho na mínus pól aku na svém voze. Druhý konec (pokud potáhnete kabel orig. průchodkou) umístíte na vrchní šev převodovky na jeden ze šroubů M8. Vychází to akorát a nic to nestojí. Ostatek ad Kingův všeříkající příspěvek.
17:59:50
07.02.2009
07.02.2009

rolls
aky prierez by mal mat kabel, ked by som ho ukostril na starter ako sa tu pisalo? ako original, teda 25mm2 ?
13:52:51
24.01.2009
24.01.2009

King
-> J3STER: To je dobrej nápad, já to tak měl mj. i kvůli tomu, že batrka byla v mot. prostoru (LPG). Je to 100x lepší, než origo řešení, protože největším žroutem proudu je startér a ten je v defaultu krmenej přes nespolehlivej a věčně korodující spoj kostřícího pásku na kasli, pak přes plech karoserie na spoj kastle a příčky (zase oxidační orgie) a nakonec kostřící pásek přemosťující silentbloky. Těch pár deka mědi navíc mezi mezi baterkou a agregátem je hotovým požehnáním :)
17:17:02
23.01.2009
23.01.2009

J3STER
-> Nwkt: Teď jsem napsal příspěvek, a jak vidím sem nedorazil....zas vázne spojení. V onom příspěvku jsem vzpoměl kabel z mínus pólu baterky na přírubu startéru. Jak jsi teď napsal.
Takže ještě přikostřím agregát zvlášť k baterce. Matně se mi z paměti vynořuje, že jsem něco takového někde čet. Takže to udělám takhle.
Takže ještě přikostřím agregát zvlášť k baterce. Matně se mi z paměti vynořuje, že jsem něco takového někde čet. Takže to udělám takhle.
16:56:58
23.01.2009
23.01.2009

Nwkt
Kabel od horního šteftu startéru na - baterky, popřípadě ještě přídavnej kostřící pásek na příčku motoru
16:45:52
23.01.2009
23.01.2009

Karel.
-> J3STER: jak říká pedros, měděnej pásek, kterej je chycenej u držáku altíku a pak u příčky motoru, repsektive u silenbloku a bohatě to stačí, pokud ti to nějak blbne tak kup novej
jinak já mám ještě teda jednu kostru, když se díváš na motor tak na levým držáku, jak se připojuje k motoru a je hozenej k zadnímu čelu, ale oddělám ho, jen mi jednou blb motor, tak jsem myslel, jestli to není kostrou,
jinak já mám ještě teda jednu kostru, když se díváš na motor tak na levým držáku, jak se připojuje k motoru a je hozenej k zadnímu čelu, ale oddělám ho, jen mi jednou blb motor, tak jsem myslel, jestli to není kostrou,16:39:40
23.01.2009
23.01.2009

Pedros
Však ten už okostřený máš,ne? Měděným páskem u altíku..Pravda,už si pořádně nevybavuju,kde to tam přesně bylo (škodovku už nemám rok a půl),ale když se na ten pásek mrkneš,očistíš spoje,mázneš vazelínou,určitě to bohatě stačí
15:08:30
23.01.2009
23.01.2009

J3STER
Prosím vaše tipy, kam a jak nejlíp ukostřit motor. Díky

