
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Brnogp Revival
-> Tuner#2: změna je život. třeba to bude nakonec celé jinak 

-> Tuner#2 - zrušená registrace 16.08.15 10:48:41: Tak plán už zas taky jasný není, stránka na FB před 14 dny byla zrušena a teď mě to potvrdil i Zazaa.
Něco je prý v jednání, ale F1 masters tady nebudou 


ano termin je az 2016 a posouval se o tyden dopredu (aby se nekryl s LeMans Classic)
-> OndraKrupi: :



-> T: NO PROTO!!!!

-> Eidy: , -> Nwkt: : aha, to jsem lehce přehlédl
pak Pohofest ano 


-> T: Termín je ale až příští rok 

-> T: tak ale letos Pohofest dáš, ne?
chystal jsem se na Pohofest,ale bohužel Brno vede po loňském ročníku...
-> Zazaa 14.05.15 10:37:04: proč zas tenhle termín? to abych něco vymyslel s pohofestem
-> Tuner#2: To je takový impuls na pořadatele, jestli by neudělali výjimku. Co Ondro? 

-> Nwkt 14.05.15 12:53:45: Tak podle datumu zcela jistě ano, ale já mám jasno kam pojedu 

-> Zazaa 14.05.15 10:37:04: Tak hlavně aby se to nekrylo s Pohofestem 

-> Tuner#2: no vidíš. To bychom čekali až do zimy a takhle už to máš. 

Díky kluci, alespoň k něčemu ta nemoc byla 

-> Tuner#2: : moc hezký



pekne pekne ... a pripadni zajemci si muzou poznamenat termin 1-3.7.2016 :)
-> Tuner#2: To už?
Moooc pěkný.


Tak po roce hotovo... Jsou toho dvě stránky, 165 fotek což se u mě z akce moc nevidí.
Tak snad se budou líbit.
www.flickr.com/photos/101 666151@N06
Tak snad se budou líbit.

www.flickr.com/photos/101 666151@N06
-> Antony:
Tak ona konstrukce prototypů CN a formulových aut - je blíž k letadlům než autům..
Tak ona konstrukce prototypů CN a formulových aut - je blíž k letadlům než autům..
-> Eidy: přesně jak píše -> MVM: ono by ses divil, co všechno má původ v letectví. Třeba i pyropředepínání bezp. pásů atd. . .
Tak dle mých info je prapůvod inibalů spojenej s letectvím a všem co lítá vůbec. Do starých formulí a aut za hluboké totality a nedostatku všeho právě v okolí leteckých opraven byla po těchto součástkách sháňka. Jinak taky byla dřív k dispozici bronz než "teflonový" a silonový pouzdra.
-> Eidy: Už ve dvacátých a třicátých letech 20. století byly vyráběny traktory s rameny hydrauliky, osazenými okem pohyblivě uloženým v kovovém rameni. Jestli jich bylo prvně užito právě u těchto strojů netuším, ale je už to ku*va dávno :)
-> Bukaj: Aha, taky dobrý vědět. Díky.
-> Eidy: Třeba "klasickej kulák" z aut do 60. let je také uložen v kovu (staré Octavie apod), MB měly modernizované kuláky s bronzovou výstelkou, u stovek nahradil bronz plast (silon)...

-> Bedřich: Bronzový vložky nee. Pouze kouli v pouzdru. Klasickej kulák je něco podobnýho, ale není to uložený v kovu jako unibal. Ale pokud jsi to viděl na autě z roku 39, tak je to jasný.
Díky.

-> Eidy: Pokud nazýváš unibalem i bronzové vložky tak ty jsou na všech listových perech..tzn už kočáry.Pokud pouze kloubovou hlavici tak to bude něco podobného, setkal jsem se s tím u aut z roku 1950,i u aut z roku 1939.Na tomto principu navíc funguje i kulový čep..
-> Eidy: Je docela možné, že byly vynalezeny pro zemědělské stroje.
Zná někdo historii unibalu? Bavili jsem se o tom s Téčkem, jelikož unibaly byly i na těch skoro nejstarších autech. Tak jestli je to modernizace v rámci co nejlepších výkonů nebo je unibal tak stará záležitost. Snažil jsem se googlit, ale nic.
tak mi dneska asi konečně došlo, co jsem to viděl na živo a nevim co by mě mohlo ještě překvapit za akci tady u nás
stát v depu například u nastartovaného Lutusu 77 nebo vidět metr ode mě popojíždět Lolu T70 a v neposlední řadě se kouknout těmhle autům "pod sukni", já jsem spokojen

edit : též díky za posazení se do Zazovi formulky, hooodně málo místa pro cokoliv :-D


stát v depu například u nastartovaného Lutusu 77 nebo vidět metr ode mě popojíždět Lolu T70 a v neposlední řadě se kouknout těmhle autům "pod sukni", já jsem spokojen


edit : též díky za posazení se do Zazovi formulky, hooodně málo místa pro cokoliv :-D
Byl jsem až v neděli, ale nestihl jsem navštívit nejlepší vozy v depu. Má někdo fotku co bylo v tom favoritu ? Ten jim v neděli ujel hned v prvním kole o kus a pak si to držel. Nejlepší zakončení v neděli bylo s HGPCA Pre 66´ Re.Engined Formule 2.0 jezdily s úzkými pneu stále bokem.
-> matoo 07.07.14 11:58:07: jo to vypadá přesvědčivě
takže problém je mezi sedačkou a volantem ?
mě přišlo že mu to jen jelo "pomalu", ale v sobotu nedojel takže možná nějaký drobný problém například v nastavení nebo tak něco ... styl jízdy hodnotit raději nebudu 



-> matoo: Tak já kouknu a vidim :).
-> Adam59: tak oni by se ucastnit mohli, ale asi se nechtelo nebo startovne a nebo nevyhovuje technika , tezko rict
-> m8rinek: no mě to přišlo jako jednobod, ale moc jsem neměl čas to zkoumat bylo už kolem 4 a auta mi začali ujíždět tak jsem fotil a nešpekuloval 
Jinak akce to byla vážně prvotřídní, jen byla škoda že ne "nemohli" zúčastniti čeští jezdci, například v tom HEIGO cupu myslím že by to bylo o dost zajímavější ;-)

Jinak akce to byla vážně prvotřídní, jen byla škoda že ne "nemohli" zúčastniti čeští jezdci, například v tom HEIGO cupu myslím že by to bylo o dost zajímavější ;-)
-> Adam59: No rozhodně tam nemá sání pro klasickej karbec, takže bych řekl, že tam nějaká 4klapka byla...
-> Tuner#2: no a taky neměl Webry
ale spíš mě to přišlo jako jednobod ... ale to je spekul mohl to být nějaký jiný vertikál než Jikov
A s těma převodama to bude taky pravda na některých to šlo dost vidět že je měli příliš "dlouhý" a předjížděli jen na cílové rovince ...

A s těma převodama to bude taky pravda na některých to šlo dost vidět že je měli příliš "dlouhý" a předjížděli jen na cílové rovince ...
-> Tuner#2: Naprostý souhlas
A taky Brno je zrádný na převody .. se to nezdá ale je to tak.

-> Kocvin 06.07.14 20:12:54: Ta je Petrovo
-> Adam59 06.07.14 22:24:34: Proč by to měl být důvod? Nějak nevidím (krom dobovosti a původnosti) nějaký zásadní rozdíl jestli to má litinový 8k a nebo to má hlavu klidně z feldy ba právě naopak. Když to bude míst dobře udělané kanály a spalováky, tak materiál z čeho to je nehraje roli... Ono pokud jste koukali na Lodeho videa, tak chyba bude i mezi sedačkou a volantem + holt ten motor se tak nepovedl jako ten ne Fávu.

-> Adam59 06.07.14 22:24:34: Proč by to měl být důvod? Nějak nevidím (krom dobovosti a původnosti) nějaký zásadní rozdíl jestli to má litinový 8k a nebo to má hlavu klidně z feldy ba právě naopak. Když to bude míst dobře udělané kanály a spalováky, tak materiál z čeho to je nehraje roli... Ono pokud jste koukali na Lodeho videa, tak chyba bude i mezi sedačkou a volantem + holt ten motor se tak nepovedl jako ten ne Fávu.
-> Adam59: Důvod? 

-> Adam59: Neb má motor Fa/Fe.
No nejlepší fotky už jsou tu
takže další přidávat nebudu snad je proč ta "130RS" jela tak vzadu 


krasna akce ... Anglanum se pry libila takze je sance, ze se bude opakovat a treba i s plnou ucasti
-> Tuner#2: Je to možné :) Měli u servisu i tu stodesítku co stála v bešinách vedle prototypu.
-> Kocvin 06.07.14 15:23:40: Jestli se nepletu, tak je to Petrovo kamarád.
Fávo jelo moc pěkně, RSo jezdí v půlce pole pořád i v německu a v sobotu dalo jen dvě kola. Co mě překvapilo je to, že to mělo katík!? Předpokládám, nějaký DE předpis... Zrovna jedno RSo za těch pár závodních víkendů v roce spasí planetu
Fávo jelo moc pěkně, RSo jezdí v půlce pole pořád i v německu a v sobotu dalo jen dvě kola. Co mě překvapilo je to, že to mělo katík!? Předpokládám, nějaký DE předpis... Zrovna jedno RSo za těch pár závodních víkendů v roce spasí planetu
