skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Autodrom Most 22.3.2014
Blbej dotaz, jak dostanu do videa tu aplikaci na mereni kol? :-) Jinak BMW slape hezky ;-)
-> T: Jo, s tím Saxem jede slušnou pilu.

-> Eidy 23.03.14 23:54:48: : koukám, že s tím černým Saxem se s tím moc nemaže v tom prvním videu 

Sorráč no, jsem nekoukal co je to za vůz :-D Vycházel jsem z toho, že můj GPS lap timer pedály taky neumí...
Brzda je přes přetížení a plyn je napíchnutej přímo. OBD to opravdu nemá :-) Za zvuk se velice omlouvám, GoPro tim, kvůli plnýmu vodotěsnýmu obalu, uplně neviniká. Slibuji že přiště tam sestříhám zvuk nějáký V8 nebo písničku od Maxim Turbulenc :D
-> deathcat: 325TDS a OBDcko? haha, zabudni
-> Qwak: video super ale teda ten zvuk je tragedia....
-> Tommyk: Pedály budou přes OBDčko. To GPSka nedá :-)
-> Qwak: dobrej střelec, jak to na konci proletí ve 150km/h to esíčko
jak má udělaný ty pedály? To by mě zajimalo :)


jak má udělaný ty pedály? To by mě zajimalo :)
-> Qwak: ještě mě tam chybí ukazatel jakej rychlostní stupeň má zařazený
jinak good 




Jestli budete mít někdo čas, přijeďte se mrknout tuto sobotu 29.3. 2014 na autodrom do Mostu, myslím si že bude na co koukat..
www.edda.cz/mscrdovrchu/i ndex.php?m=novinky/...
www.edda.cz/mscrdovrchu/i ndex.php?m=novinky/...
-> Eidy: : ještě se mi to nestalo, tak jsem byl trošku zaskočen
-> Tuner#2: : jak jsem psal, vypnul jsem něco,ale jestli se dá ještě něco vypnout, nevim :-/
-> Qwak: : no dík
vloni bylo mokro a taky to tak vypadalo....málem jsem si zamotal ruce



-> Tuner#2: : jak jsem psal, vypnul jsem něco,ale jestli se dá ještě něco vypnout, nevim :-/
-> Qwak: : no dík



-> T: mokro na tebe
ale dobrý !!... škoda jen že ty videa jsou skoro nekoukatelný 


-> Nepér 25.03.14 21:46:42: Je fakt, že od doby co mám P300 jsem ještě v mostě nebyl, tak abych neměl stejně blbý videa
Až to bude jezdit, tak to prubnu 


-> Tuner#2 - zrušená registrace 25.03.14 16:12:04: To dělá "rolling shutter", algoritmus snímání obrazu po řádcích.
-> T: A já jsem si říkal, co tam na začátku děláš.

-> Eidy: : tak, tak.....každá zkušenost se počítá
jojo bylo to zbytečný, že to auto se nechá teď s tím strmým hřebenem a geoškou hezky dávkovat o málo....když si vezmu loňská videa, tak jsem to honil pořád kolem dokola volant
jo a ten začátek jak tam šaškuju, tak t se mi jenom zasekla ručka

a na začátku prvního videa je slyšet omezovač otáček


jo a ten začátek jak tam šaškuju, tak t se mi jenom zasekla ručka


a na začátku prvního videa je slyšet omezovač otáček

-> T: To první kontra bylo zbytečně veliký. Přes jednu otáčku. Pak jsi to strhnul moc doprava a už to bylo. Bylo to podobný jako to moje kličkování tehdá ve stejným místě, kde jsem driftoval teď. Auto si lehce hodí zadkem a řidič to zkurví.
Nevadí nic, každá zkušenost se hodí.

-> Tuner#2: : redukce vibrací - OFF tak už nevim co nastavit :-/
-> Eidy: : moje chyba od začátku až do konce....nechal jsem se vyhecovat trošku tou modro-bílou RS
a při druhém zatočení doprava, po srovnaném kontra, jsem to přehnal a to už moc zpět nešlo
ale ještě, že to dopadlo takhle
-> Eidy: : moje chyba od začátku až do konce....nechal jsem se vyhecovat trošku tou modro-bílou RS



a při druhém zatočení doprava, po srovnaném kontra, jsem to přehnal a to už moc zpět nešlo

ale ještě, že to dopadlo takhle

-> T: Pěkně jsi to tam zaparkoval ve čtvrtý minutě.
Škoda toho, ale jinak se to nenaučíš. 


-> T 25.03.14 15:59:18: Pěkný, jen teda to samotný video. Neměl jsi zas zapnutej stabilizátor obrazu?
-> Eidy: : jojo, už to vidím, pravdu máš
jinak se snažim využívat šířku celé dráhy, ale jsou místa kde se bojím až k okraji pro případné kontra a pak následný prostor....tam se propracuju časem k obrubníků, až si budu trošku jistější
pomalu,ale jistě
dík za připomínky

jinak se snažim využívat šířku celé dráhy, ale jsou místa kde se bojím až k okraji pro případné kontra a pak následný prostor....tam se propracuju časem k obrubníků, až si budu trošku jistější

pomalu,ale jistě

dík za připomínky

Tak konečně něco ode mě:
Od Vény: pro -> sikula: je hezký, že se ho sice snažíš podpořit, ale že to za nic nestálo a ať měl lepší obutí než před rokem, tak strach o opětovné ulomení kola znamenal pouze vyrovnání času, před daným upadnutím

Od Vény: pro -> sikula: je hezký, že se ho sice snažíš podpořit, ale že to za nic nestálo a ať měl lepší obutí než před rokem, tak strach o opětovné ulomení kola znamenal pouze vyrovnání času, před daným upadnutím

-> T: Správně. Ono Ti to třeba klouzne, ale protože ji utáhneš a přitom máš ještě místo. Ta první pod matadorem se dá jet větším obloukem až ven a pak si přibrzdíš do tý levý, abys nevyletěl, levou celou vnitřkem a do tý pravý máš vlevo dost místa.
-> sikula: : on moc vidět není, pokud neotevřu dveře,ale já ho vidím za jízdy
-> Eidy: : dolík je jasnej, to jedu pomalu....a zbytek špatná stopa ? prvná pravá pod matadorem už mi taky klouzla, další pravá jedu naplno ( to je jak jsi si letos zadriftoval :-) ?), a poslední dvě myslíš před cílovkou ? první už jsem si taky klouzl a druhá mi tam pěkně drží na tom hrubšim asfaltu při plnym :-)
a za šikanou pravá mám malej rádius, že ?

-> Eidy: : dolík je jasnej, to jedu pomalu....a zbytek špatná stopa ? prvná pravá pod matadorem už mi taky klouzla, další pravá jedu naplno ( to je jak jsi si letos zadriftoval :-) ?), a poslední dvě myslíš před cílovkou ? první už jsem si taky klouzl a druhá mi tam pěkně drží na tom hrubšim asfaltu při plnym :-)
a za šikanou pravá mám malej rádius, že ?
-> T: tak to je paráda.. ani jsem si ho v autě nevšiml.
-> T: Je to ten dolík, obě pravý pod matadorem a poslední dvě. A pak v první ostrý pravý za šikanou (odhadem tak 500m).
Je fajn, že to postupně zrychluješ a nebojíš se.

Je fajn, že to postupně zrychluješ a nebojíš se.
-> vhml: : litr je dost, když to tam nechci a navíc s chlazením stejně nejsem spokojen....

-> sikula: : já též sigma 

-> T: Myslíš že jen 140? já tam měl taky okolo 140, jednou snad 145 a to je úplná serie Felda.. Měřeno Sigmou ta nelže 

-> mirecek.666: : kolem 140 v Mostě na cílovce
-> Eidy: : tak dobře....spíš je to jen a jen PARÁDA
třeba po cílovce jsem se snažil první zatáčku neklouzat a povedlo se a tu další levou už jsem si občas klouznout chtěl, tak jsem ji podržel a povedlo se....prostě se s tím autem sžívám, tak jak si to představuju a to je to, že pomalé pasáže dělat tak jak já chci,rychlejší už se blížit ke kontra a pak mě budou čekat ty nejrychlejší jako je ďolík atd......jde to pomalu,ale jde to :-)
-> Eidy: : tak dobře....spíš je to jen a jen PARÁDA

třeba po cílovce jsem se snažil první zatáčku neklouzat a povedlo se a tu další levou už jsem si občas klouznout chtěl, tak jsem ji podržel a povedlo se....prostě se s tím autem sžívám, tak jak si to představuju a to je to, že pomalé pasáže dělat tak jak já chci,rychlejší už se blížit ke kontra a pak mě budou čekat ty nejrychlejší jako je ďolík atd......jde to pomalu,ale jde to :-)
-> T 24.03.14 20:55:19: tak do toho ten litr pro letošní sezonu vraz a uvidíš jak se da chladit vzadu i bez zvuku vysavace :-)
-> T: jen pro info, jakou máš maximálku?
-> mirecek.666: : díky :-) turbo to není a opravdu se toho rád zbavím....
a kouzlo si představuju trošku jinak, než hučení za ušima přehlušující plnoprůchozí výfuk

-> vhml: : kušuj pořád, mám tam řemen 1075
-> Eidy: : jojo chování je jak píšeš a to se mi líbí...zvlášť tam dole pod matadorem levotočivá, tam je to jen čekání na lehké kontra a pak rychle pryč....super
pocit z toho mám takovej, že ani nevím, jak to dělám, prostě jedu jako na motokárách a když cítím, že bych měl dát kontra, tak ho dám a vzhledem k tomu, že mi tyto situace přibývají v rychlejších zatáčkách a né jen za cílovkou a ve vracáku a dokážu se s tím poprat, tak by měl být pocit spíš "paráda"
a o vteřinách vím, ten ďolík se prostě bojím a to jsou možná 2 vteřiny a zbytek se naučím do příště z videí
ale vzhledem k časům jsem naprosto spokojen, že jsem tohle nečekal...jako bonus jsou ty časy podobné a ten nej mi chybí 6 vteřin do Tvého nej času se 130 a to mám o pár poníků méně a krapet užší gumy
časy mi v podstatě vynahradily rozmrzelost nad tou vrtulí, že jsem chtěl ještě jet....



-> vhml: : kušuj pořád, mám tam řemen 1075

-> Eidy: : jojo chování je jak píšeš a to se mi líbí...zvlášť tam dole pod matadorem levotočivá, tam je to jen čekání na lehké kontra a pak rychle pryč....super

pocit z toho mám takovej, že ani nevím, jak to dělám, prostě jedu jako na motokárách a když cítím, že bych měl dát kontra, tak ho dám a vzhledem k tomu, že mi tyto situace přibývají v rychlejších zatáčkách a né jen za cílovkou a ve vracáku a dokážu se s tím poprat, tak by měl být pocit spíš "paráda"


a o vteřinách vím, ten ďolík se prostě bojím a to jsou možná 2 vteřiny a zbytek se naučím do příště z videí


časy mi v podstatě vynahradily rozmrzelost nad tou vrtulí, že jsem chtěl ještě jet....

-> Nwkt: jsem zvědavej na provedení toho jeho "zbavení", jeho důvody chápu, ale zas na druhou stranu to má svoje kouzlo
-> mirecek.666: Myslím že T se toho zvukovýho efektu rád zbaví 

-> vhml: asi si do auta tu origo budu muset taky dát, já tam takovejhle zvukovej efekt nemám, nebo ho přes ten ostatní kravál neslyšim:-)
-> mirecek.666 24.03.14 20:25:07: to je chladič vzadu a originál řemenice 

-> T: K volantu už nemám připomínek. Auto pěkně poslouchá, je neutrální, na hranici přetáčivý. Máš tam občas malý "smýček" a v osmi minutách to bylo už celkem slušný. A co ty na to? Máš to jako "Uf, dal jsem to." a nebo "Paráda :)"? Je vidět, že by se dalo zrychlit v rychlejších zatáčkách. Máš dost místa k obrubníku. Takže jestli si netroufáš a nebo Ti to motor nedá, nevím. Každopádně by se dalo jet rychleji. Je tam ještě prostor pro pár vteřin.

-> T: hezky pěkně, když radíš skoro to vypadá, že máš v erku turbo podle zvuku:-)
-> Vencars: Ne, jenom do cca 13:00
první jízda :
myslím, že jsem v celku omezil škubání volantem (ale i tak s ním mám občas co dělat, abych ho ukočíroval :-D ) a zbytek ať každý posoudí sám
co se auta týká já jsem spokojen, sice jsem asi neprohřál dle žmolků dostatečně gumy jako na podzim,ale podle časů jo
, až na tu nepřijemnost s chlazením :-/
jo a nikdo ještě neříkal ani nedával fotku předního spojleru....bohužel mi tam kamínek udělal slušnou neplechu :-/
myslím, že jsem v celku omezil škubání volantem (ale i tak s ním mám občas co dělat, abych ho ukočíroval :-D ) a zbytek ať každý posoudí sám

co se auta týká já jsem spokojen, sice jsem asi neprohřál dle žmolků dostatečně gumy jako na podzim,ale podle časů jo

jo a nikdo ještě neříkal ani nedával fotku předního spojleru....bohužel mi tam kamínek udělal slušnou neplechu :-/
Byl tam někdo osud až do konce s fotákem? 

-> stika87: Takže by mi brzo praskla hlava.
-> MerHanz: Jo, klouzal jsem se víc a to je tím nižším tlakem pneu. Řazení je moje chyba. Soustředil jsem se tak na stopu, že jsem občas zapomněl řadit.
Jsem chlap.
Videa od bratránka z 300PS Hondy CTR8G. Je to slušnej řezník.
čas 1:10, 3:30 a 11:40

-> MerHanz: Jo, klouzal jsem se víc a to je tím nižším tlakem pneu. Řazení je moje chyba. Soustředil jsem se tak na stopu, že jsem občas zapomněl řadit.


Videa od bratránka z 300PS Hondy CTR8G. Je to slušnej řezník.
čas 1:10, 3:30 a 11:40
-> Tuner#2: tak skodovka ma dost otvoru ale preci jen 5000 litru pri 5000 otacek je dost teda podle me :)
-> Eidy: to, bylo vidět z videí, že jsi jel víc na pohodu. A jak řikáš, místama jsem se divil, že jsi nešel o kvalt dolů. A přišlo mi, že jsi častěji klouzal, oproti podzimu. Ale to jsou jen takový pocity z videí. Ty okna určo zkus, sice má kóča síly dost, ale aerodinymika bejvá mocná.
-> Tuner#2: ne, ale jak eidy kouri, tak by za chvili nevidel
-> Eidy 23.03.14 23:27:30: JJ vím, že to máš dost často stažený, ale ne úplně dokořán. Máš tam ventilátor aby se to nemlžilo?
-> stika87 - Maschinenführer 23.03.14 23:28:25: Jako že by to vycuclo za jedno kolo všechen kyslík a Eidy zkolaboval?
-> stika87 - Maschinenführer 23.03.14 23:28:25: Jako že by to vycuclo za jedno kolo všechen kyslík a Eidy zkolaboval?
