skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nordschleife
-> Eidy: Však dneska elektronickým pedálem dáváš jednotce motoru požadavek na výkon.. nikoliv polohu klapky.
-> MVM: A nebo to bude poloha plynu řízená ESP dle trakce? To mi přijde nejpravděpodobnější.
-> kpt.Budha: Záleží z jakýho kanálu to bere .. Mohlo by to být spíš okamžitý zatížení motoru.
-> MVM: Jsem si laickým pohledem říkal, že to není poloha pedálu, ale reálné otevření. Ale nevím.
-> kpt.Budha 20.06.18 22:03:26: No právě,to mě z videa zajímalo, .. tudíž bych tu hodnotu přiště ani nezobrazoval

-> MVM 20.06.18 22:01:53: vzhledem k tomu, že to OBD je přes bluetooth, tak bych příčinu hledal tady...
-> MVM: Takhle...určitě nedělám s nohou to, co ukazuje to video...to bych se ušlapal 

-> kpt.Budha 20.06.18 21:52:26: No mě to v podstatě je jedno .. jen ale mi to přišlo už vic než korekce,o průběhu polohy plynu v zatáčce už vůbec nemluvě.. jinak to praži pěkně.
-> vhml: Racechrono a OBD bluetooth - ale teda natáčím to rovnou mobilem taky přes Racechrono, je to takový nejjednodušší.
-> MVM: Hele já se obávám, a myslím, že i Radek to může potvrdit, že si to dělá i v manuálním režimu, co chce. Nebo to neumím. Já jsem to dřív jezdil v automatickém režimu a soustředil se jen na stopu...pak jsem si řekl, že mi to bude více vyhovovat v manuálním...ale když to porovnám se staršími videi, tak je to snad horší.
-> kpt.Budha 20.06.18 21:13:20:
no kurva?
to když deš na šestou do práce tak ti stačí budík na 5,50 ne? 



-> kpt.Budha 20.06.18 21:13:20: utíká to tuze hezky :-) Jak dostaneš ty údaje do videa? To je nějak napojený na OBD zásuvku?
-> kpt.Budha: To je nutný s tim plynem pořád kvedlat 10-100%? Asi za to může ten režim DSG.. 

-> M@rtin: Nemám Cayman rád.Jezdí v tom bud holky nebo buzíci.. (Když to není aspoň GT4 nebo Clubsport) ...tak je to takový vysavač s DSG(PDK).. 

-> MVM 20.06.18 21:01:35: To je pravda, ale v občance to Porsche má 

-> M@rtin: Toto není Porsche -ale modní doplněk od Porsche ke kabelce..

-> Venca. 20.06.18 15:53:53: přesně tohle jsem si říkal..aby jsi si připadal,že jedeš rychle, tak už jedeš o rodný list

-> Venca.: jo říkal jsem to asi na Ringu, že tak silný auto vyžaduje hodně sebekontroly. Je to jako silná motorka, akorát se tím hůř trefuje mezi ostatní auta. Chuť k předjíždění je veliká, ale pak už jsi o moc rychlejší než ostatní a může být problém
-> T 20.06.18 14:44:00: No je to dost, ale hlavně ta rychlost je taková neviditelná, 3x šlápneš na plyn a máš tam dvě kila. Blbý je, že jakákoliv zábava se odehrává v rychlostech, za který je skoro trest smrti.
Ale vzhledově se mi to i docela líbí, je to takový řekněme snadno rozpoznatelný.
Ale vzhledově se mi to i docela líbí, je to takový řekněme snadno rozpoznatelný.
-> Venca. 18.06.18 22:32:49: to jsem měl štěstí taky řídit a ještě to bylo nějaký upravený a na brzdě necelých 400 k a přišlo mi to asi trošku moc
ale chování,brzdy,podvozek parádní a řazení se mi strašně líbilo....tužší a krátké dráhy......tak jo,asi bych si zvykl
jen je to pro mě pohledově už moc ufo 



-> Tuner#2: Jo byl jsem to já. Pár měsíců zpět opravdu nikde nebyli pod 3,5 tczk. Tahle cena je ok 

-> Venca.: Byl jsi to Ty, kdo říkal, že to šlo nahoru? www.pneugrip.cz/nankang-a
r-1-sportnex-195-50-r15-82
v-semi-slick~z471762204831
5.html
-> radekp 18.06.18 21:59:03: Hezky pěkně, jsem rád, že se líbilo. Svezení rundu před s Eidym mě dalo hodně + po diváckém místu kde jsme předjeli ten Jaguar jsem to podržel, protože jsem věděl, že to je do kopce a dost tam rychlost klesne sama o sobě z předchozích jízd.
No vida, kluci neměli tak špatný čas...
www.auto.cz/honda-civic-t ype-r-se-sbiranim-rekordu- nekonci-dalsi-veze-z-belgi ckeho-spa-122601?utm_sourc e...
www.auto.cz/honda-civic-t ype-r-se-sbiranim-rekordu- nekonci-dalsi-veze-z-belgi ckeho-spa-122601?utm_sourc e...
-> Venca. 18.06.18 22:48:39: A byl s tím v Žákavě na výstavě, že?
-> Eidy: jako ja si to uzil maximalne. A vlastne na nic jineho moc nemyslel
moc jsem k alkoholu nepremlouval, protoze bylo videt, jak se vsichni ovladate, at jste dalsi den fit.
Za me super!

Za me super!
-> Luky: Tý jo jestli je tohle průjezd s Radkem, tak to jak tam pak přikuckám já, tak to je v nouzáku bez řazení a do čtyř tisíc...a taky mi to tam docela jede 

-> Venca. 18.06.18 22:32:49: Nemusíš couvat, stačí se natáhnout. Taky občas jedu FUNem do práce 

-> Tuner#2: To je ten samej, je to sousedovo, tady je to takový divný místo :-D
-> Eidy: No ta hondice stála skorem mega. Ale neříkam, že jí kupuju, ale nabídka na půjčení se neodmítá. A bylo to super, jede to docela nesmyslně, na brždění do jedný vesnice z cca 200 se mi to celkem rozvlnilo, ale říkám si, ok, nové auto, to má všemožné stabilizace...ale nic nezasáhlo. A pak si říkam, že to je asi v tom nejostřejším režimu vypnuté
No, tohle drtit na Ringu by byl mazec, ale zpátky na zem.

No, tohle drtit na Ringu by byl mazec, ale zpátky na zem.
-> Venca. 18.06.18 22:32:49: Čí byl ten Type R na Běšinách, mám pocit, že ten samý mě předjížděl cestou domů.
-> Venca.: No ale říkal jsi do 300kKč. To ta hondice asi nebude. Přestože si myslím, že je to velmi kvalitní nástroj. Člověk ti tu podstrojuje kvalitní vozy a panáček ohrnuje nos. 

-> Luky: -> Eidy: Vás dva poslouchat, to bych dopadl
Nějak si nedovedu představit, jak každej den couvam k závoře jenom proto, že volant vpravo.
Jo a vlastně nechci nic starýho, kdo se má pod tím pořád válet.
Jinak dneska 15 km s novým type-R, je to mazec...

Nějak si nedovedu představit, jak každej den couvam k závoře jenom proto, že volant vpravo.
Jo a vlastně nechci nic starýho, kdo se má pod tím pořád válet.
Jinak dneska 15 km s novým type-R, je to mazec...
-> radekp 18.06.18 21:59:03: taky hezké shrnutí. Když nad tím tak přemýšlím, tak jsme tu tvoji rozlučku vlastně vůbec nezapili. Ale snad to ničemu nevadilo, protože kolik lidí na světě může říct, že to slavili jízdou na Nordschleife a Spa? Jak už tu mockrát zaznělo, sešla se skvělá parta a adrenalin a nadšení nám stříkaly z uší. 

-> Luky: ta zatacka mi utkvela v pameti- byl jsi nedotacivy, tak jsi dal plny a proste jsi to pretlacil...
Koukam, ze tady je plno lidi, kteri nejeli a hltaji tady postrehy. Tak ja taky prispeju:
Tesil jsem se na super partu, zmenu prostredi, na cely cirkus kolem Nordschleife a na Eau Rouge.
Prakticky porad jsem byl nasackovany v aute kpt.Budhy, za coz mu jeste jednou moc dekuju! Jeho Leon Cupra byl na dalnici uplne bezny kombik. Jenze to, co se deje po prepnuti do modu Cupra jsem fakt necekal. Ze to bude dobre brzdit jsem diky velkym brzdam cekal. To, ze to na semislickach bude skvele drzet jsem cekal. Ale ze s tim lze jet takovou kudlu...ze lze dat hned po apexu plny plyn, nebo jakou najezdovou rychlost to snese a jak auto vystreluje ze zatacky, to jsem fakt koukal a v podstate to vstrebavam doted. Matej je skvely ridic a ukazal mi, jak jezdi moderni hot hatch. Doted jsem si myslel, ze jsou to radoby sportovni auta. Nejsou. Zabavy nabidnou dost. Sice byl chvilemi zklamany, zvlaste po sdeleni casu Slovaka, ktery mel se stejnym autem lepsi cas, ale jak zde zaznelo, je to o znalosti trati. O presvedceni poslat to za horizont, kde clovek nevidi...
Taky jsem se svezl s Lukym. Evo, to bude zabava sama o sobe! Dopredu me upozornuje, ze to nebrzdi. To clovek potrebuje slyset :-) Ale Luky to ma v ruce, byla to moje 5ta jizda, tak stiham sledovat vice vjemu a uzivam si to. Na brzdach auto hezky tancuje, neskutecne tahne a zpusobu projeti zatacky je nekolik. Pretlaceni nedotacivosti byl pro me jeden z udivu. Dalsi nastal, kdyz Luky sjel z obrubniku pod plnym plynem a myslim ze predni prave kolo silne zabralo. Rikam si, to je technika, ktera hodne snese. Pozdeji Luky priznal, ze snad zacala cvakat poloosa. Po jizde jsem mu podekoval a rekl, at brzdam vic veri, ze brzdi dobre a jsou tam rezervy. Trochu troufale a pozdeji jsem si to i vycital, ze jsem ho hecoval, protoze dalsi jeho jizda byla nejrychlejsi :-)
Nasledovalo svezeni s Tuner#2. Nejnizsi vykon, asi nejjedodussi podvozek, ale nejlehci auto a nemene dobry ridic. Priznam se, ze jsem byl opet prekvapeny. Na to, ze to byla Honzova prvni navsteva Ringu, jel velmi ciste a hlavne na "hrane s rezervou". Opravdu jsem mel pocit, ze vzdy dobrzdil akorat, presne v nejlepsi okamzik. Jednou jsem si rikal, ze to prehnal a dostal pretacivy smyk. Prisla komprese, auto zakleklo, poslechlo a presne vykrouzilo zatacku. Jestli tohle bylo planovane, tak kloboucek. Napada me jen, ze jizdu predtim jel s Eidym a leccos okoukal :-)
Se mnou zajel cas pod 10minut a ja jsem moc rad, ze jsem mel toto srovnani. Meta 10minut je taky celkem kalup vyzadujici nasazeni v kazde zatacce. Myslim s autem s beznym vykonem.
Cele dny bylo na co koukat. Vsude kolem zajimava auta. Upravena, s ramy. Byly zde Porsche, Bavoraky, ale i Golfy a bezne auta. To vsak neplatilo ve SPA. Tam to bylo pro velke kluky. Nejcastejsi auto Porsche 911 GT3 RS :-) Vsak taky Matej po prijezdu prohlasil, ze ma zase pocit ze zde nepatri :-) Ale musim rict, ze jsme se neztratili. Nikdo z party.
Meli jsme cas a koukali na Eau Rouge. Ta zatacka je nepochopitelna z pohledu divaka, spolujezdce a snad i ridice. Projet ji skvele chce asi dlouhy trenink. Rikal jsem si, jak muzeme jet rovne do zdi, kdyz netrefime apex? No jednou se nam to trosku povedlo. SPA ale neni jen o teto zatacce. Je to skvely moderni okruh. Je zde dvojita zatacka z kopce, ktera Vas neustale tahne ven, dockate se brutalniho brzdeni z vysokych rychlosti, pomale zatacky, ktere si kluci davali bokem...Matej opet nezklamal a prisel dalsi udiv- predjelo nas pouze jedno auto, ostatni uspesne predjizdel. Modrou vlajkou mavali Nissanu Skyline GTR, Audi TT RS a dalsim. Mazec, kloboucek pilotovi.
Super okamziky byly po jizde, kdy jsme si navzajem sdelovali pocity. Na vsech byla videt euforie.
Citat zajezdu: Ted uz jenom najit praci, kde tohle budu delat kazdy den:-)
Bylo to super, dekuju kluci. V planu je casem poridit 4mistne zabavne auto a musim rict, ze tento zazitek pomohl vyradit nejake kandidaty a naopak nad jinymi zacit premyslet...
Koukam, ze tady je plno lidi, kteri nejeli a hltaji tady postrehy. Tak ja taky prispeju:
Tesil jsem se na super partu, zmenu prostredi, na cely cirkus kolem Nordschleife a na Eau Rouge.
Prakticky porad jsem byl nasackovany v aute kpt.Budhy, za coz mu jeste jednou moc dekuju! Jeho Leon Cupra byl na dalnici uplne bezny kombik. Jenze to, co se deje po prepnuti do modu Cupra jsem fakt necekal. Ze to bude dobre brzdit jsem diky velkym brzdam cekal. To, ze to na semislickach bude skvele drzet jsem cekal. Ale ze s tim lze jet takovou kudlu...ze lze dat hned po apexu plny plyn, nebo jakou najezdovou rychlost to snese a jak auto vystreluje ze zatacky, to jsem fakt koukal a v podstate to vstrebavam doted. Matej je skvely ridic a ukazal mi, jak jezdi moderni hot hatch. Doted jsem si myslel, ze jsou to radoby sportovni auta. Nejsou. Zabavy nabidnou dost. Sice byl chvilemi zklamany, zvlaste po sdeleni casu Slovaka, ktery mel se stejnym autem lepsi cas, ale jak zde zaznelo, je to o znalosti trati. O presvedceni poslat to za horizont, kde clovek nevidi...
Taky jsem se svezl s Lukym. Evo, to bude zabava sama o sobe! Dopredu me upozornuje, ze to nebrzdi. To clovek potrebuje slyset :-) Ale Luky to ma v ruce, byla to moje 5ta jizda, tak stiham sledovat vice vjemu a uzivam si to. Na brzdach auto hezky tancuje, neskutecne tahne a zpusobu projeti zatacky je nekolik. Pretlaceni nedotacivosti byl pro me jeden z udivu. Dalsi nastal, kdyz Luky sjel z obrubniku pod plnym plynem a myslim ze predni prave kolo silne zabralo. Rikam si, to je technika, ktera hodne snese. Pozdeji Luky priznal, ze snad zacala cvakat poloosa. Po jizde jsem mu podekoval a rekl, at brzdam vic veri, ze brzdi dobre a jsou tam rezervy. Trochu troufale a pozdeji jsem si to i vycital, ze jsem ho hecoval, protoze dalsi jeho jizda byla nejrychlejsi :-)
Nasledovalo svezeni s Tuner#2. Nejnizsi vykon, asi nejjedodussi podvozek, ale nejlehci auto a nemene dobry ridic. Priznam se, ze jsem byl opet prekvapeny. Na to, ze to byla Honzova prvni navsteva Ringu, jel velmi ciste a hlavne na "hrane s rezervou". Opravdu jsem mel pocit, ze vzdy dobrzdil akorat, presne v nejlepsi okamzik. Jednou jsem si rikal, ze to prehnal a dostal pretacivy smyk. Prisla komprese, auto zakleklo, poslechlo a presne vykrouzilo zatacku. Jestli tohle bylo planovane, tak kloboucek. Napada me jen, ze jizdu predtim jel s Eidym a leccos okoukal :-)
Se mnou zajel cas pod 10minut a ja jsem moc rad, ze jsem mel toto srovnani. Meta 10minut je taky celkem kalup vyzadujici nasazeni v kazde zatacce. Myslim s autem s beznym vykonem.
Cele dny bylo na co koukat. Vsude kolem zajimava auta. Upravena, s ramy. Byly zde Porsche, Bavoraky, ale i Golfy a bezne auta. To vsak neplatilo ve SPA. Tam to bylo pro velke kluky. Nejcastejsi auto Porsche 911 GT3 RS :-) Vsak taky Matej po prijezdu prohlasil, ze ma zase pocit ze zde nepatri :-) Ale musim rict, ze jsme se neztratili. Nikdo z party.
Meli jsme cas a koukali na Eau Rouge. Ta zatacka je nepochopitelna z pohledu divaka, spolujezdce a snad i ridice. Projet ji skvele chce asi dlouhy trenink. Rikal jsem si, jak muzeme jet rovne do zdi, kdyz netrefime apex? No jednou se nam to trosku povedlo. SPA ale neni jen o teto zatacce. Je to skvely moderni okruh. Je zde dvojita zatacka z kopce, ktera Vas neustale tahne ven, dockate se brutalniho brzdeni z vysokych rychlosti, pomale zatacky, ktere si kluci davali bokem...Matej opet nezklamal a prisel dalsi udiv- predjelo nas pouze jedno auto, ostatni uspesne predjizdel. Modrou vlajkou mavali Nissanu Skyline GTR, Audi TT RS a dalsim. Mazec, kloboucek pilotovi.
Super okamziky byly po jizde, kdy jsme si navzajem sdelovali pocity. Na vsech byla videt euforie.
Citat zajezdu: Ted uz jenom najit praci, kde tohle budu delat kazdy den:-)
Bylo to super, dekuju kluci. V planu je casem poridit 4mistne zabavne auto a musim rict, ze tento zazitek pomohl vyradit nejake kandidaty a naopak nad jinymi zacit premyslet...
-> Eidy: tooo by se mi v garáži mooc líbilo, Teď sem převážel toto, to by mohlo upalovat taky zajimavě
-> Eidy: slint. Přiznávám, že jsem si vždycky myslel, že kufrový Sirky Cosworth byly jen 4x4 

4x dveře, RWD, koní dost a je to ikona. www.sportovnivozy.cz/1031
47-ford-sierra-rs-cosworth
-ostrava
Co tam máš dál?
Co tam máš dál?

130i/123d?
-> Venca.: RHD Evo? 

-> Venca.: GTI, RS, FR ?
-> Eidy 18.06.18 15:38:24: Já věděl, že jsem na něco zapomněl, budget do 300k ideálně 
