-> Athlonek: Tak to tě po fascinaci čeká ještě konsternace :-).
Snad každý významější zahraniční dealer měl určitou specifickou verzi polepů.
Dnes se tak dají jednotlivé kusy identifikovat a je celkem zajímavé z vyšisovaných pozůstatků a fotek vymýšlet repliky.
Ne že bych to osobně vyváděl, (při prohlídce live, bych ani moc nechtěl), ale několik místních členů by mohlo vyprávět.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 130, Rapid export do NDR.
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [8]:
Text:
Prospekt Škoda 105-130-Rapid německého dovozce, tipuji rok 1986-87.info:
Správce článku: Pavel P..Založeno: 16.02.10 22:28 Poslední změna: 16.02.10 22:36
Škoda 130, Rapid export do NDR. - komentáře:
-> Hurdis: Počkej, vemu si na to dalekohled, abych viděl ty kufříčky v kufru.

-> Hurdis: 

Fascinují mě ty rychlé pruhy.
-> Athlonek: Ne, dva lodní kufry, je to špatně vidět? :)
Nemají ty auta v kufru pytel cementu?

-> novomi: bez zástěrek to vypadá lépe
Kočislav 19.02.10 19:47:33 napsal:
Teda co mě docela zaujalo je fakt, že ani ten sedan ani Rapid nemají
zástěrky… A potom taky ta přístrojovka ze 105 S na obr. č.
6
Další
, jsou to blbci co dělali ten katalog. Nevim proč tam tu přístrojovku dali, pod obrázkem to je napsáno že je na š105, ve š130 nebyla. A zástěrky si tam klidně mohli dát, držáky to má jak vidim.
Teda co mě docela zaujalo je fakt, že ani ten sedan ani Rapid nemají
zástěrky… A potom taky ta přístrojovka ze 105 S na obr. č.
6

Další

Teda co mě docela zaujalo je fakt, že ani ten sedan ani Rapid nemají zástěrky... A potom taky ta přístrojovka ze 105 S na obr. č. 6

Pavel P.. 18.02.10 17:11:26 napsal:
nic nebude smradi


nic nebude smradi







-> Pavel P..:






nic nebude smradi



-> Nwkt: Ale mohl by pustit chlup že?

-> J3STER: na to bych musel přijet kamionem 

-> Nwkt: Myslel jsem náhradní díly poctivě nasyslené.

-> J3STER: To si radši vemu disk a sjedu k němu domů 

-> Nwkt: Mylíš všechny díly co má doma?




-> Nwkt: niet
ale pošlu

-> Pavel P..: Už si mi to poslal? 

-> Pavel P..: Pěkné, pěkné
, co ty taky nemáš.




-> VeTeV: přejetej citron

-> Pavel P..: to je znak citronu jen polozenej - ze by prijela nova xantuse? 

-> Luky.: použij tu šipku nad komentářema.... stane se zázrak

O snížení se tu zmiňuje akorát-> Quest 17.02.10 21:08:38: , ale tam neni řečeno co, proč, jak
EDIT: Jo už jsem to našel, do článků zas tak moc nepřijdu a tady oproti foru je tu jiná navigace v komentářích a tý mrňavý šipky jsem si nějak nevšimnul...
EDIT: Jo už jsem to našel, do článků zas tak moc nepřijdu a tady oproti foru je tu jiná navigace v komentářích a tý mrňavý šipky jsem si nějak nevšimnul...
-> Luky.: ty woe:D napřed čtu pak se ptam:) už se to tu probíralo asi 4krát v komentářích
Ty auta jsou nějak snižovaný, ne? A jak? Helmut řízl pružiny, nebo to mělo nějaký sportovní podvozek?
-> RON: maj a pořádný 

-> minno: ano zacvakávaly se stejně,jenže jak jsem psal toto nejsou moravany tudíž je to asi jiný systém
-> Nwkt: 

-> Pavel P..: Tak jednu kopii ke mě 

zdá se mi to, nebo obě ty auta mají na zadní nápravě áčka? jinak rapid moc pěknej
-> THOMMY : nebyl.. už jsem to posílal několika lidem.

-> Pavel P..: Krása, byl by pro tebe problém poslat na mail?
-> minno: to bude naaranzovany :)
-> U-Geen: ale na tej fotke vidím ten pás nezahačkaný a aj tak je krátky :)
-> MATTESS: nooo keby si bol taký dobrý
Ale aj tak sranda, vpredu navijáky, vzadu nenavijáky.
-> MATTESS: nooo keby si bol taký dobrý

Ale aj tak sranda, vpredu navijáky, vzadu nenavijáky.
-> minno: chceš to taky vyfotit?

-> minno: uplne stejne, mely ty hacky na vrchnich uchytech.
a tie zadné pásy - na to, že sú to nesamonavíjacie mi pripadajú na tých fotkách nejaké krátke - akoby navinuté samonavíjacie. Zadné nesamonavíjacie sa tiež niekde "vešali" tak ako predné?
hlavně to snížení dodalo sportovní výraz
-> David.:
tenhle taky ne img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/3729_2007-07-18_
17-11-57_95.jpg
