
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Něco málo o autu!! Na přelomu roku 2003 a 2004 bylo provedeno kompletní Go karoserie a následovalo nalakovaní celého auta a zároveň změna barvy z červené základní na černou.
ÚPRAVY:
PODVOZEK A OBUTÍ:
- Alu. kola ATS 7Jx13" z fordu Fiesta v chromu
- v předu náboje se změnou rozteče a v zadu 4cm podložky se změnou rozteče
- přední náprava ze Škody 130, upravené držáky tlumiču na spodním rameni
- zadní náprava ze Škody 120, velké prasátka
- snížení v předu /volná délka pružiny 235mm/
- snížení zadní části auta tak aby to bylo v rovině
- pneu na předku 185/60 R13 a vzadu 205/60 R13
- tlumiče - přitvrzeny
EXTERIÉR:
-odstraněny nárazníky
- nová barva "ČERNÁ" ze škody Fabie
INTERIÉR:
- sportovní volant /320mm/
- palubka z felicie + lukasy
- komplet elektrika ze Škody Felicie
MOTOR:
- favorit
- 260 vačka, kvůli zatáhu od spodu původně tam byla 280 vacka
- rovné písty
- 50kW snížená hlava + zvětšené kanály + vyleštění
- odlehčeným setrvákem
- výfuk z ford fiesta /laityng/
- NEW výfuck - svody vlastni vyroby + strední tlumič ze skody felicie 1.6i
AUDIO:
- rádio Sony CDX-M 850 MP (4x50W) ale vratím se k rádiu Alpine, nic lepšího není
- tuba zrušena repro přemístěno místo zadního opěradla sedačkyl!!!
- 8x repro Bass ARN(4x80/120W)
Výšky DEXON
- zesilovač NO NAME
PLÁNY DO BUDOUCNA:
- tlumiče HP Sporting
- navštívit s tímto autem nejbližší tuning. srazy
25.04.2006 - auto je venku z garaze a zacina komplet prestavba interieru a hudby
19.05.2006 - jedu na machac
24.05.2006 - Nový popis!!! aneb co přibylo a co zmizelo
INTERIÉR:
- palubní deska z rapida v černo červeným FLOCKu, lukasy z Felicie zůstaly
- sportovní sedačky od JACKY Sportu - červený + černé tříbodové pásy
- nový sportovní volant
- nový koberec po celém autě
- předělané tapecírunky dveří od BRUTALEho
- zbytek interieru v černo červeným FLOCKu
- modrý neon
EXTERÉR:
- LED neony pod celým autem 2x90cm a 2x130cm s různými efekty
- stroboskopy za přední maskou a ve zpátečkách
- zadní světla v modré barvě
- přední čiré blinkry
- přední mračítko
- zrcátka BESKYDKY - zatím nejsou na autě
- modrý neon v motorovém prostoru
- prodloužení střechy - zatím není na autě
AUDIO:
- rádio na CD SONY CDX-R3300
- zesilovače 2x MAGNAT Gladiátor 360
- 2x basáky DEXON - WA 100
MOTOR:
- zatím stejný
- celonerozový výfuk - dvoudílný
29.05.2006
- nové spz 2L3 2432 - potom co sem ztratil staré cestou z macháče domu
- beskydky na autě
16.05.2006
- nový motor v autě - hybrid fabie-felicie-favorita -> 100hp
04.07.2006
- chystá se vlečka a kotouče na zadní nápravu
15.07.2006
- new fotky
08.09.2006
- fotky nových kol ATS 6x13"
- obutí vpředu PIRELI 155/65
vzadu DUNLOP 165/60
20.10.2006
- nové fotky - fólie a auto ze předu v noci
v plánu je:
- snížit jěště auto
- motor z Fábie RS 1.9TDI 130Hp - bude asi bez čipu
- kotouče na zadní nápravu
- zavařit okapničky, C sloupky a kliku u řidiče
- ochranný vnitřní rám - možná!!!
- a taky jedno malinkatý překvapení
všechno plánuju přez zimu doufám že bude čas a chuť
09.11.2006
- auto je na plecháčích a plánuje se uložení do garáže - to hrůza jak to teď vypadá
- vytahuji motor - půjde do winter car
- a už brzy bude hotová přestavba ze š130L na š136L
ÚPRAVY:
PODVOZEK A OBUTÍ:
- Alu. kola ATS 7Jx13" z fordu Fiesta v chromu
- v předu náboje se změnou rozteče a v zadu 4cm podložky se změnou rozteče
- přední náprava ze Škody 130, upravené držáky tlumiču na spodním rameni
- zadní náprava ze Škody 120, velké prasátka
- snížení v předu /volná délka pružiny 235mm/
- snížení zadní části auta tak aby to bylo v rovině
- pneu na předku 185/60 R13 a vzadu 205/60 R13
- tlumiče - přitvrzeny
EXTERIÉR:
-odstraněny nárazníky
- nová barva "ČERNÁ" ze škody Fabie
INTERIÉR:
- sportovní volant /320mm/
- palubka z felicie + lukasy
- komplet elektrika ze Škody Felicie
MOTOR:
- favorit
- 260 vačka, kvůli zatáhu od spodu původně tam byla 280 vacka
- rovné písty
- 50kW snížená hlava + zvětšené kanály + vyleštění
- odlehčeným setrvákem
- výfuk z ford fiesta /laityng/
- NEW výfuck - svody vlastni vyroby + strední tlumič ze skody felicie 1.6i
AUDIO:
- rádio Sony CDX-M 850 MP (4x50W) ale vratím se k rádiu Alpine, nic lepšího není
- tuba zrušena repro přemístěno místo zadního opěradla sedačkyl!!!
- 8x repro Bass ARN(4x80/120W)
Výšky DEXON
- zesilovač NO NAME
PLÁNY DO BUDOUCNA:
- tlumiče HP Sporting
- navštívit s tímto autem nejbližší tuning. srazy
25.04.2006 - auto je venku z garaze a zacina komplet prestavba interieru a hudby
19.05.2006 - jedu na machac
24.05.2006 - Nový popis!!! aneb co přibylo a co zmizelo
INTERIÉR:
- palubní deska z rapida v černo červeným FLOCKu, lukasy z Felicie zůstaly
- sportovní sedačky od JACKY Sportu - červený + černé tříbodové pásy
- nový sportovní volant
- nový koberec po celém autě
- předělané tapecírunky dveří od BRUTALEho
- zbytek interieru v černo červeným FLOCKu
- modrý neon
EXTERÉR:
- LED neony pod celým autem 2x90cm a 2x130cm s různými efekty
- stroboskopy za přední maskou a ve zpátečkách
- zadní světla v modré barvě
- přední čiré blinkry
- přední mračítko
- zrcátka BESKYDKY - zatím nejsou na autě
- modrý neon v motorovém prostoru
- prodloužení střechy - zatím není na autě
AUDIO:
- rádio na CD SONY CDX-R3300
- zesilovače 2x MAGNAT Gladiátor 360
- 2x basáky DEXON - WA 100
MOTOR:
- zatím stejný
- celonerozový výfuk - dvoudílný
29.05.2006
- nové spz 2L3 2432 - potom co sem ztratil staré cestou z macháče domu
- beskydky na autě
16.05.2006
- nový motor v autě - hybrid fabie-felicie-favorita -> 100hp
04.07.2006
- chystá se vlečka a kotouče na zadní nápravu
15.07.2006
- new fotky
08.09.2006
- fotky nových kol ATS 6x13"
- obutí vpředu PIRELI 155/65
vzadu DUNLOP 165/60
20.10.2006
- nové fotky - fólie a auto ze předu v noci
v plánu je:
- snížit jěště auto
- motor z Fábie RS 1.9TDI 130Hp - bude asi bez čipu
- kotouče na zadní nápravu
- zavařit okapničky, C sloupky a kliku u řidiče
- ochranný vnitřní rám - možná!!!
- a taky jedno malinkatý překvapení
všechno plánuju přez zimu doufám že bude čas a chuť
09.11.2006
- auto je na plecháčích a plánuje se uložení do garáže - to hrůza jak to teď vypadá
- vytahuji motor - půjde do winter car
- a už brzy bude hotová přestavba ze š130L na š136L
Provocation / Mirčán Š130L - komentáře:
-> mirčán: koukám, že jsem jěště nebodoval...9 bodíků je jistých..

boduju 8b
je pjekná!!!origynalní!!9.b
-> mirčán: Tak je zmenši ještě víc,já sem to tak taky udál....
fotek mam dost ale nejdou mi se dat, ani kdyz je upravym na pozadovanou velikost!!!!
novy kabatik? moze byt
hned to vyzera k svetu... hmm kedy sa k tomu dopracujem


-> mirčán: tak to se omluvám
skoro se až stydim 




chcelo by to nejake nove fotecky, ty koleska a tak inac vyzera to zatial celkom fajne, tak za8 zatial
-> mirčán: pekne,ale chtelo by to vice fotek,pak body pridam,ted mas ode mne 6 b. :-)
-> hany: to je asi blbost, na ty strance sem v zivote nebyl a trbant je pro to nejluxusnejsi auto co se tyce obsluhy,udrzby,atd.
dodaj lepšie foto nastrojeného a umytého auta, a zaujímal by ma aj interiér...

-> mirčán: prej si na stránce www.trabi.mi.cz psal k nějakýmu trabimu a prej to byli nějaký s prominutím blbosti 



-> hany: to nechapu???
Jednoho sem odepsal, stane se, je mi ho lito byl jak z fabriky
Jednoho sem odepsal, stane se, je mi ho lito byl jak z fabriky
-> mirčán: sem slyšel že děláš na trabi stránce ostudu 





-> mirčán: cau tak co to ztahovani? budes to chtit nebo sis to rozmyslel nebo ted nemas prachy?
-> Wrcteam: kopie ceho???
kopie kopie kopie
vic fotek, a hlavne kvalitnejsich, z tehhle fotek to vypada.......divne
jako ja kdyz sem to strikal sprejem , taky na cerno:-((
jako ja kdyz sem to strikal sprejem , taky na cerno:-((
1: víc fotek
2: mě se to víc íbilo v tý základovce
2: mě se to víc íbilo v tý základovce
