
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Je to škoda120le z roku 1983.
Motor favorit ostrá vačka, snížená hlava o 0,8mm, odlehčený setrvačík a řemenice, přetryskovaný karburátor 136, sportovní filtr.
Převodovka je původní LE
Kola vzadu 5,5x13 - pneu 185/60
předek 4,5x13 - pneu 175/60
Motor favorit ostrá vačka, snížená hlava o 0,8mm, odlehčený setrvačík a řemenice, přetryskovaný karburátor 136, sportovní filtr.
Převodovka je původní LE
Kola vzadu 5,5x13 - pneu 185/60
předek 4,5x13 - pneu 175/60
villa škoda120le - komentáře:
LS to bylo především o jiným motoru. LE má prodloužený 4tý rychlostní stupeň. Je línější než klasická 4rychlostní převodovka, ale je úspornější, LE míň žere.

moooc hezká! kdybys náhodou někdy dával,jinou převodovku třeba 5q měl bych zájem o převodovku

velmi pekna

no léčko by mělo mít menší spotřebu mělo jiný karbec a převodovku ale přesně ti to neřeknu
křídlo už tam nemám, ale nemůžu sehnat plnou zadní kapotu
dík převodovka je tam původní a zvuk docela kravál dodám video
-> Matsoft: a dál?..mě to zajímá...

-> Kloggie: prevodovka.....
v čem je jiná LE od třeba LS??
-> villa: uplně slintam kamaráde:-)..nádhera, ale to křidlo pryč:-)..jinak jakej to má zvouček s tou trubičkou?


Moc pekna ,len to lacne kridlo si si mohol opustit ,bez nej ,by bola krajsia

Tý joo!!! LEéčko to se vidí fakt hodně málo Já zoufale sháním převodovku z LE, je totiž úspornější než klasickí 4-rychlostní... ale dost kecání... Máš ji moc pěknou, opravdu

ja vim když jsem ji před třemy roky kupoval tak jsem to viděl poprvé
pekna.. a pokud je to opravdu LE, tak by si zaslouzila dat do originalu. Velmi vzacne vozidlo.
dík měl jsem ji na denní ježdění ale teď jsem koupil druhé auto tak na škodárně začnu kutit
lehkej nenápadnej tuning,ale vypadá to moc dobře