skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsem dnes rozšířil svou rodinu o tuto gls...nějaká práce na ní bude ale ten výsledek bude stát za to!Jede jako drak,\"domů\" to měla cca 200km.
tak je trochu času tak něco napíšu...
auto je víceméně původní,má najeto cca 79000tkm a to poctivých,bohužel jsou vyměněny přední spolujezdcovi dveře + půlka prahu,jinak je plechařina včetně laku původní,pravé dveře jsou prozatím po amatérské opravě,motor také původní ve výborné kondici,v plánu je postupná částečná renovace jak časové a finanční podmínky dovolí...
všem kdo si na mě s nějakými díly vzpomněl či vzpomene mockrát děkuju (např. Apple,Láďa Straka,Jelda,Pavel P. apod.)
během roku 2007 přišlo na glsku pár novejch věcí....kryty zadních světel,osvětlení spz,dobová podložka pod spz,mlhovka,zadní zástěrky,vnitřní dálkové paraboly,mlhovky přední + dobové kryty,plastová zrcátka nahrazena zpět chromovaným,sehnané dvě orig. pneu,nový klakson,zánovní kryty předních blinkrů,dobová lékárna plechová,autoatlas ČSSR,nová řadící páka,dobový hasicí přístroj a spousta dobových doplňků a další dobové výbavy....
momentálně zaslouživě odpočívá
leden 2008-začíná rozebírání a odstrojování motorového prostoru,vyčistit,obnovit a naleštit....samotný motor se néchá,není důvodu se v něm zatím hrabat....
duben 2008-motor složen,nastrojen,zprovozn ěn,je tam spousta novejch věcí,i odhlučnění motoru,expanska,hadice,vš ude komlet motexky,dal jsem jinou anténu,zrcátko,a snad dám ještě go převodku a komplet nové řízení,ještě mě čeká dořešit zadní poloosa..staále vrže
-tak z dárce přehozeny nějaký koberce po vyprání,přední sedačky,odkládací kastlík,jeden buben s novým klínkem...,nová tuningová řadící páka i s novou manžetou,vyváženy přední kolesa,očištěna trochu převodovka,vydloubána modelína ze sloupků u blatníku a nalezena první díra:(((,za prázdnou rezervu dána nafouklá....
červen 2008-tak mi bohužel vylítlo těsnění pod hlavou,že já blbec to neudělal v zimě rovnou když byl motor venku...ale hlava už je na srovnání,těsnění je připravené,jen dovést a složit a jedeme dál,jinak auto přeleštěno a prokouklo!
červenec/srpen 2008-autíčko odpočívalo,byla nandána srovnaná hlava se zabroušenejma ventilama,včera opět zprovozněno,nahozen zánovní zadní nárazník....ještě je přichystanej novej přední nárazník,zadek mlhovky v chromu,nová CSka
srpen/září 2008-absolvována dovolená se srazem v maďarsku,bohužel s motorem 130,původní odmítl na poslední chvíli spolupracovat...nandán jinej zadní nárazník,zkušebně nandány loukotě na doksy jinač stavíme baráček takže času na auta minimálně(
listopad 2008-tak jsem dal origo motor na opravu(přesahy),motor už je zpátky doma,vyndána rezervní 130ca,auto po zakoupení spojk. ložiska bude připraveno na návrat svého origo motoru...pak rychle na evidenčku a na přepis
prosinec 2008-tak před vánocemi mi přišel z chomutova tp s odhláškou na mě takže rychle do noci vytáhnout motor 130-co jel nouzově do maďarska a šup tam zpátky s opraveným původním...bohužel se nepodařilo nastartovat tak druhý den na evidenčku na laně a zpátky taky,protlačil jsem auto přes halu stk a zaj jí šoupnul zpátky do parkovací boudičky a tam spí a stále spí...až bude lepší počasí tak jí zprovozním a namontuju nový čísla co jsem si poctivě od půlnoci na úřadě vystál)
tak je trochu času tak něco napíšu...
auto je víceméně původní,má najeto cca 79000tkm a to poctivých,bohužel jsou vyměněny přední spolujezdcovi dveře + půlka prahu,jinak je plechařina včetně laku původní,pravé dveře jsou prozatím po amatérské opravě,motor také původní ve výborné kondici,v plánu je postupná částečná renovace jak časové a finanční podmínky dovolí...
všem kdo si na mě s nějakými díly vzpomněl či vzpomene mockrát děkuju (např. Apple,Láďa Straka,Jelda,Pavel P. apod.)
během roku 2007 přišlo na glsku pár novejch věcí....kryty zadních světel,osvětlení spz,dobová podložka pod spz,mlhovka,zadní zástěrky,vnitřní dálkové paraboly,mlhovky přední + dobové kryty,plastová zrcátka nahrazena zpět chromovaným,sehnané dvě orig. pneu,nový klakson,zánovní kryty předních blinkrů,dobová lékárna plechová,autoatlas ČSSR,nová řadící páka,dobový hasicí přístroj a spousta dobových doplňků a další dobové výbavy....
momentálně zaslouživě odpočívá
leden 2008-začíná rozebírání a odstrojování motorového prostoru,vyčistit,obnovit a naleštit....samotný motor se néchá,není důvodu se v něm zatím hrabat....
duben 2008-motor složen,nastrojen,zprovozn ěn,je tam spousta novejch věcí,i odhlučnění motoru,expanska,hadice,vš ude komlet motexky,dal jsem jinou anténu,zrcátko,a snad dám ještě go převodku a komplet nové řízení,ještě mě čeká dořešit zadní poloosa..staále vrže
-tak z dárce přehozeny nějaký koberce po vyprání,přední sedačky,odkládací kastlík,jeden buben s novým klínkem...,nová tuningová řadící páka i s novou manžetou,vyváženy přední kolesa,očištěna trochu převodovka,vydloubána modelína ze sloupků u blatníku a nalezena první díra:(((,za prázdnou rezervu dána nafouklá....
červen 2008-tak mi bohužel vylítlo těsnění pod hlavou,že já blbec to neudělal v zimě rovnou když byl motor venku...ale hlava už je na srovnání,těsnění je připravené,jen dovést a složit a jedeme dál,jinak auto přeleštěno a prokouklo!
červenec/srpen 2008-autíčko odpočívalo,byla nandána srovnaná hlava se zabroušenejma ventilama,včera opět zprovozněno,nahozen zánovní zadní nárazník....ještě je přichystanej novej přední nárazník,zadek mlhovky v chromu,nová CSka
srpen/září 2008-absolvována dovolená se srazem v maďarsku,bohužel s motorem 130,původní odmítl na poslední chvíli spolupracovat...nandán jinej zadní nárazník,zkušebně nandány loukotě na doksy jinač stavíme baráček takže času na auta minimálně(
listopad 2008-tak jsem dal origo motor na opravu(přesahy),motor už je zpátky doma,vyndána rezervní 130ca,auto po zakoupení spojk. ložiska bude připraveno na návrat svého origo motoru...pak rychle na evidenčku a na přepis
prosinec 2008-tak před vánocemi mi přišel z chomutova tp s odhláškou na mě takže rychle do noci vytáhnout motor 130-co jel nouzově do maďarska a šup tam zpátky s opraveným původním...bohužel se nepodařilo nastartovat tak druhý den na evidenčku na laně a zpátky taky,protlačil jsem auto přes halu stk a zaj jí šoupnul zpátky do parkovací boudičky a tam spí a stále spí...až bude lepší počasí tak jí zprovozním a namontuju nový čísla co jsem si poctivě od půlnoci na úřadě vystál)
myschaak 120gls - komentáře:
-> VeTeV: však ona jezdí,letos už má za sebou dobrejch 100km)
-> myschaak AZNP K.Hora: jak chudák hoka? auto má jezdit a ne bejt zavřený mezi králíkama 

tak chudák holku teď tahám do práce...hold fábie není úplně bezúdržbový auto a tak je u kámoše na opravě a glska mě pár dní vozí do práce a z práce....krásnej pohled na lidi jak se otáčej)
-> Pavel P..: už to vidim no...tak mi ten telefon semtam spadne na zem

-> Hurdis: i ty baráky jsou jak když do nich foukne tajfun 

-> Kaprof: to taky..aby ne po 10ti letech v garáži
-> Hurdis: ne kola maji cca 0,2 baru:-)
-> Hurdis: spíš to klame,je to zadkem v díře....
-> myschaak AZNP K.Hora: Vlečka má zdá se zajímavou geometrii.
-> Jožynek : bula raz gulášovka...jinak si dám na balatonu zas kukuricu

-> myschaak AZNP K.Hora: UHO už nešmakuje?




neee,tři čabajky a tokaj

-> pyroman: že chce guláš s chlebem



-> myschaak AZNP K.Hora: a teď pro nás neznabohy česky :-D
-> pyroman: nes kheltymeseketr szalaskalas

-> myschaak AZNP K.Hora: jj žlutá origo 

koukám že se tu začíná zbrojit na maďary
-> Kaprof-Los Koramos: jo ták,a ta je taky žlutá?jinak bude krásně hrát v Tesla přehrávači

-> myschaak AZNP K.Hora: tu kazetu dalibora twe


