
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsem dnes rozšířil svou rodinu o tuto gls...nějaká práce na ní bude ale ten výsledek bude stát za to!Jede jako drak,\"domů\" to měla cca 200km.
tak je trochu času tak něco napíšu...
auto je víceméně původní,má najeto cca 79000tkm a to poctivých,bohužel jsou vyměněny přední spolujezdcovi dveře + půlka prahu,jinak je plechařina včetně laku původní,pravé dveře jsou prozatím po amatérské opravě,motor také původní ve výborné kondici,v plánu je postupná částečná renovace jak časové a finanční podmínky dovolí...
všem kdo si na mě s nějakými díly vzpomněl či vzpomene mockrát děkuju (např. Apple,Láďa Straka,Jelda,Pavel P. apod.)
během roku 2007 přišlo na glsku pár novejch věcí....kryty zadních světel,osvětlení spz,dobová podložka pod spz,mlhovka,zadní zástěrky,vnitřní dálkové paraboly,mlhovky přední + dobové kryty,plastová zrcátka nahrazena zpět chromovaným,sehnané dvě orig. pneu,nový klakson,zánovní kryty předních blinkrů,dobová lékárna plechová,autoatlas ČSSR,nová řadící páka,dobový hasicí přístroj a spousta dobových doplňků a další dobové výbavy....
momentálně zaslouživě odpočívá
leden 2008-začíná rozebírání a odstrojování motorového prostoru,vyčistit,obnovit a naleštit....samotný motor se néchá,není důvodu se v něm zatím hrabat....
duben 2008-motor složen,nastrojen,zprovozn ěn,je tam spousta novejch věcí,i odhlučnění motoru,expanska,hadice,vš ude komlet motexky,dal jsem jinou anténu,zrcátko,a snad dám ještě go převodku a komplet nové řízení,ještě mě čeká dořešit zadní poloosa..staále vrže
-tak z dárce přehozeny nějaký koberce po vyprání,přední sedačky,odkládací kastlík,jeden buben s novým klínkem...,nová tuningová řadící páka i s novou manžetou,vyváženy přední kolesa,očištěna trochu převodovka,vydloubána modelína ze sloupků u blatníku a nalezena první díra:(((,za prázdnou rezervu dána nafouklá....
červen 2008-tak mi bohužel vylítlo těsnění pod hlavou,že já blbec to neudělal v zimě rovnou když byl motor venku...ale hlava už je na srovnání,těsnění je připravené,jen dovést a složit a jedeme dál,jinak auto přeleštěno a prokouklo!
červenec/srpen 2008-autíčko odpočívalo,byla nandána srovnaná hlava se zabroušenejma ventilama,včera opět zprovozněno,nahozen zánovní zadní nárazník....ještě je přichystanej novej přední nárazník,zadek mlhovky v chromu,nová CSka
srpen/září 2008-absolvována dovolená se srazem v maďarsku,bohužel s motorem 130,původní odmítl na poslední chvíli spolupracovat...nandán jinej zadní nárazník,zkušebně nandány loukotě na doksy jinač stavíme baráček takže času na auta minimálně(
listopad 2008-tak jsem dal origo motor na opravu(přesahy),motor už je zpátky doma,vyndána rezervní 130ca,auto po zakoupení spojk. ložiska bude připraveno na návrat svého origo motoru...pak rychle na evidenčku a na přepis
prosinec 2008-tak před vánocemi mi přišel z chomutova tp s odhláškou na mě takže rychle do noci vytáhnout motor 130-co jel nouzově do maďarska a šup tam zpátky s opraveným původním...bohužel se nepodařilo nastartovat tak druhý den na evidenčku na laně a zpátky taky,protlačil jsem auto přes halu stk a zaj jí šoupnul zpátky do parkovací boudičky a tam spí a stále spí...až bude lepší počasí tak jí zprovozním a namontuju nový čísla co jsem si poctivě od půlnoci na úřadě vystál)
tak je trochu času tak něco napíšu...
auto je víceméně původní,má najeto cca 79000tkm a to poctivých,bohužel jsou vyměněny přední spolujezdcovi dveře + půlka prahu,jinak je plechařina včetně laku původní,pravé dveře jsou prozatím po amatérské opravě,motor také původní ve výborné kondici,v plánu je postupná částečná renovace jak časové a finanční podmínky dovolí...
všem kdo si na mě s nějakými díly vzpomněl či vzpomene mockrát děkuju (např. Apple,Láďa Straka,Jelda,Pavel P. apod.)
během roku 2007 přišlo na glsku pár novejch věcí....kryty zadních světel,osvětlení spz,dobová podložka pod spz,mlhovka,zadní zástěrky,vnitřní dálkové paraboly,mlhovky přední + dobové kryty,plastová zrcátka nahrazena zpět chromovaným,sehnané dvě orig. pneu,nový klakson,zánovní kryty předních blinkrů,dobová lékárna plechová,autoatlas ČSSR,nová řadící páka,dobový hasicí přístroj a spousta dobových doplňků a další dobové výbavy....
momentálně zaslouživě odpočívá
leden 2008-začíná rozebírání a odstrojování motorového prostoru,vyčistit,obnovit a naleštit....samotný motor se néchá,není důvodu se v něm zatím hrabat....
duben 2008-motor složen,nastrojen,zprovozn ěn,je tam spousta novejch věcí,i odhlučnění motoru,expanska,hadice,vš ude komlet motexky,dal jsem jinou anténu,zrcátko,a snad dám ještě go převodku a komplet nové řízení,ještě mě čeká dořešit zadní poloosa..staále vrže
-tak z dárce přehozeny nějaký koberce po vyprání,přední sedačky,odkládací kastlík,jeden buben s novým klínkem...,nová tuningová řadící páka i s novou manžetou,vyváženy přední kolesa,očištěna trochu převodovka,vydloubána modelína ze sloupků u blatníku a nalezena první díra:(((,za prázdnou rezervu dána nafouklá....
červen 2008-tak mi bohužel vylítlo těsnění pod hlavou,že já blbec to neudělal v zimě rovnou když byl motor venku...ale hlava už je na srovnání,těsnění je připravené,jen dovést a složit a jedeme dál,jinak auto přeleštěno a prokouklo!
červenec/srpen 2008-autíčko odpočívalo,byla nandána srovnaná hlava se zabroušenejma ventilama,včera opět zprovozněno,nahozen zánovní zadní nárazník....ještě je přichystanej novej přední nárazník,zadek mlhovky v chromu,nová CSka
srpen/září 2008-absolvována dovolená se srazem v maďarsku,bohužel s motorem 130,původní odmítl na poslední chvíli spolupracovat...nandán jinej zadní nárazník,zkušebně nandány loukotě na doksy jinač stavíme baráček takže času na auta minimálně(
listopad 2008-tak jsem dal origo motor na opravu(přesahy),motor už je zpátky doma,vyndána rezervní 130ca,auto po zakoupení spojk. ložiska bude připraveno na návrat svého origo motoru...pak rychle na evidenčku a na přepis
prosinec 2008-tak před vánocemi mi přišel z chomutova tp s odhláškou na mě takže rychle do noci vytáhnout motor 130-co jel nouzově do maďarska a šup tam zpátky s opraveným původním...bohužel se nepodařilo nastartovat tak druhý den na evidenčku na laně a zpátky taky,protlačil jsem auto přes halu stk a zaj jí šoupnul zpátky do parkovací boudičky a tam spí a stále spí...až bude lepší počasí tak jí zprovozním a namontuju nový čísla co jsem si poctivě od půlnoci na úřadě vystál)
myschaak 120gls - komentáře:
-> Pavel P.: jj,tesla se sežene...akorát že mám tu anténku nalevo a ne napravo...kvůli tomu kdo dával tu anténu na auto jako první

-> myschaak: tak to je dobře taková anténka se k tomu hodí... ještě tak nějaký kvalitní stereo tesla k tomu



-> Apple: viď!taky si mi jí doporučil a doručil ty!
-> Pavel P.: jj,dal jsem tam tu laminátovou...nová není,ale oproti tý co končila s blatníkem je to supr
-> Pavel P.: jj,dal jsem tam tu laminátovou...nová není,ale oproti tý co končila s blatníkem je to supr

-> myschaak: jakou máš anténu? kdybys chtěl tak můžu mít tu dvoumetrovou laminátku novou... to by se k tomu hodilo

tjo ta anténa ji slušííí
-> petřík: -> Mr.Din: tak to zas nevim já že je petřík z kh,já totiž taky,proto mi nebylo jasný proč zazněla v tom příspěvku kh



-> myschaak: to my všichni dobře víme odkud je,, bylo to myšleno ták,, že to smrdí,, až k nám od tamtud,,,



-> myschaak: Z Kutný Hory sem já...
-> petřík: -> Mr.Din: Majkl ale není z Kutný Hory!!!
-> Vilda: nemáš zač
-> Vilda: nemáš zač
-> myschaak: Díky moc za to schéma

-> petřík: ták ták !!! i přes Luštěnice to přeletělo



-> Majkl: ta samochválá smrdí až do Kutný Hory

-> Majkl: njn
ale ty uz nemas origo, jasne ze aj ty mas peknu ale nie origo
na hrochaci som poprezeral neboj



-> vedec:
-> Majkl: jj taky si myslim že drak má hezčí


-> Majkl: jj taky si myslim že drak má hezčí




Jozynek 06.04.08 18:22:30 napsal:
-> myschaak: Nádherné GLSo, som krajšie snad ani nevidel, davam do oblubených, Len tak dalej a nech sa darí
malo si koukal 
-> myschaak: Nádherné GLSo, som krajšie snad ani nevidel, davam do oblubených, Len tak dalej a nech sa darí


mouchy votravny 

-> Jozynek: díky,snažim se...ještě to bude chtít poladit

-> myschaak: Nádherné GLSo, som krajšie snad ani nevidel, davam do oblubených, Len tak dalej a nech sa darí

řízení už je ok...
ještě zbývá dořešit vrzání poloosy než se to dořeší samo


-> Vilda: dík moc,bohužel z fotek to vypadá nádherně ale jinak je tak 80-90%stav,dostala se ke mě už pozdě,trochu tý rzi tam je,vady laku dost....zatim to neřešim,snažim se plechařinu zanechat původní a až to bude už moc tak se plechy obmění....jinak chladič oleje je zapojenej viz obr. vlevo,umístění je na pravym plechu u motoru,musí to bejt speciál plech z 120ls/gls/garde...+takove
j držák z pásoviny,prostě původní jak to bylo