
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
!!! PRODÁNO !!!
Majkl / Škoda 136 GLSE - komentáře:
-> Majkl: no třeba já jsem přišel včera z garáže v půl jedenáctý...večer samozřejmě

-> Majkl:
big lol
vtipálku , nekecej a makej, nebo ti vifuknu aj ty české první místa








Majkle stejně to máš pjekný všechno, tys byl dycky můj vzor

Běžte už fšichni spát
a koukejte makat na těch Vašich autech ať se můžeme potkat na nějakym ze srazů, ale fakt makejte nebo si Vás najdu
a šup šup nespíme a makáme .-)
ž jdu soát to
mě zmohlo


a šup šup nespíme a makáme .-)
ž jdu soát to


-> strucy:

-> hany: čo budú chrómované ked až do léta?
-> Majkl: uvidíme jak budou finance, do léta bych to chtěl mít po laku a nápravy hotový
-> hany: tak to je škoda
tak snad jindy


juj .... to je hezky :) barvicky :) az to bude tak to furt bude pod plachtou co ? :)
-> Majkl: dělám jak čas a peníze dovolej...
do léta to nestihnu... neni tolik peněz

-> Karlos: jo to sem nekde slysel dat tam nejakej ten proplach, asi to tak udelam a holt objetuju penize za olej... dekuju moc za vycerpavajici informace.
-> xtuner: Dupli Color color spray RAL 5010
-> xtuner: Dupli Color color spray RAL 5010
-> Majkl: Tak nevim asi Ti vážně s tímhle neporadim.Volal jsem kámošovi, co dělá motory a ten říkal, že nejlepší se buse na to vykašlat úplně, jelikož pokud to nechceš rozkládat, tak nedoporučuje žádnej takovej zásah z důvodu, že tyhle přípravky sice nějaký existujou, ale jak jsem už psal hrozí přicpání mazacích kanálků a navíc by to nemusely dobře vydržet gufera a pak by Ti mohl vesele unikat olej třeba na klice. Spíš prý až budeš mít ten motor v autě, tak tam nalít polosyntetickej olej 10W-40 ale i to je dost řídkej olej a zase by to mohlo unikat, ten ti ale ten usazenej karbon do jistý míry rozpustí ovšem pak to chce po cca 1000km vypustit, prolejt proplachovacím olejem, vyměnit olejovej filtr, pak třeba přefiltrovat, nalít zpátky, nebo novej a tohle prostě opakovat, dokud se toho nezbavíš, ale žádnou záruku Ti na tohle nikdo nedá, že to ten motor vydrží bez újmy.

-> Majkl: tak se mrkni pls,ta modrá vypadá fakt dobře a ty laky se kupujou blbě když nevim odstín
-> Labros: tys neměl oranžovou
-> xtuner: cauves to fakt nevim, nejaka modra od dupli, muzu se mrknout doma
-> Karlos: jenze to prave neni muj pripad, ja tam mam kliku a pisty, motor nerozebiram.. nechci to prave necim vycistit aby se mi to pak zaneslo cely, protoze uz tam mam hlavu atd...

-> xtuner: cauves to fakt nevim, nejaka modra od dupli, muzu se mrknout doma
-> Karlos: jenze to prave neni muj pripad, ja tam mam kliku a pisty, motor nerozebiram.. nechci to prave necim vycistit aby se mi to pak zaneslo cely, protoze uz tam mam hlavu atd...
hehe, ta vlečka vypadá jak ta moje před dvěma lety když jsem ji dával na auto :-))
Čau,nepamatuješ si náhodou odstní té barvy jak jsi s ní měl nalakované ty plechy pod motorem??myslím tu modrou
-> Majkl: Existovaly proplachovací oleje, ale to asi není Tvůj případ, jelikož to se dělá za zahřátého motoru, nebo dělalo se kdysi, spíš to chce sehnat něco, co je šetrné k hliníku, nemusí se oplachovat vodou a rozpouští to tu hnusnou sedlinu, taky to chce dávat bacha, aby se nedej bože ucpaly mazací kanálky. Podle mě když to rozebíráš do šroubku, tak by nemusel uškodit obyčejnej technickej benzín, třeba mixnutej s lihem,ale nejsem motorář, takže by to chtělo konzultovat se Sakym, kubinou a podobnými kapacitami, co do toho viděj.

-> REMIX: jj s prsama si vím rady
už sem to trošku zkoušel a jde to :-)
jinak co se dekarbonizace motoru týče, tak nevím čím to udělat a jak, abych něco nezkazil...

jinak co se dekarbonizace motoru týče, tak nevím čím to udělat a jak, abych něco nezkazil...
Ti moc nezávidím v leště těch prs, je to samej ohyb...no ale ty si s tím určitě poradíš
Jinak neuškodilo by ho trochu pročistit i zevnitř ten motor, ale věřím tomu, že ty na všechno myslíš

