
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
!!! PRODÁNO !!!
Majkl / Škoda 136 GLSE - komentáře:
-> Majkl: Pardon, já zkoušel jen jestli se nechytneš, teď vidím, že to byla chyba a photoshop beru zpátky

-> Majkl: ale je vydarenej, jen jste si mohli vis pohrat se svislicema a vztahem k okoli a vrskama stromu

-> Majkl: mno to je to, co mi vrtalo hlavou jak to udělat

-> pyroman: jasne ze v celku... jak bys pak docilil absolutne rovnejch spojovacich ploch a zamezil pisku vniknout do kanalku? na skoda110r.cz je super clanek o repasi 4pistku
-> Labros: o cem to mluvis?
-> Labros: o cem to mluvis?
Ať žije Photoshop :)
-> Majkl: takže doporučuješ spíš je nechávat pískovat v celku než půlený??
-> pyroman: mel jsem pulky v celku, s odvzdusnovakama a s pistkama.. bez prachovek.. a pohoda.. aspon se ti krasne vycistej ty zlabky pro ne..
-> Majkl: a táááák.....jak si měl čtyřpístky "ošetřený" při tom pískování, aby se ti to nedostalo i do prostoru pístků
-> pyroman: jj vidis dobre.. i predni brzdice mam v pozinku.. delal to takovej jeden soukromnik kterej uz to nedela.. jakej byl pomer ceny pisek:zinek netusim, platil jsem to najednou..
-> Majkl: nejdraží počítám bylo to pozinkování.... kde ti to všechno dělali???? a vidím tam dobře i přední brzdy??
-> pyroman: asi 3500,- tak nejak
-> Majkl: kolik si dal za to opískování a pozinkování těch dílů na podvozek???
-> TUNER: Ty by jsi odjel dřív, než prohlídka vůbec začla

-> TUNER: auauauuuuuu
-> Tuner#2: To bych vám tam omlátil ty lokomotivy o hlavu.....

-> TUNER: A ne? jak to bylo s vyjížďkou Fcc?

-> Tuner#2: noo ja nevim jestli by lubos chtel abysme vam to rekli, vy nam taky nerikate kam jezdite spolu matýskem


-> Tuner#2: Já a zvědavej kam jezdíte s Matýskem??.....

-> MATTESS: Jj já nevím co z toho ten kluk má, asi taky začnem mít SVOJE tajemnství a měli jsme ho min. týden nechat přitom, že to je velký sraz FCC aby se projel
