
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
!!! PRODÁNO !!!
Majkl / Škoda 136 GLSE - komentáře:
no koukám chlapci že nejste jediný kdo má problém s guferama na poloose.myslím siže konkrétně máte na mysli pravý,protože to bude určitě na ten opačnej směr.nepomůže ani výměna.dělal jsem to dvakrát

-> TUNER: Na Baranďáku jsem vyhrál já, ale Zdanymu to nejede vůbec špatně
a Fábii pokud Kouklís držel plnej, tak jsme jeli skoro stejně, možná bych ho pomalinku udělal, ale na zrychlení určitě


-> VeTëV: no jestli mam v prevodovce olej taky nevim :) ale musi se to udelat tece to fakt hodne :(
-> Majkl: nic ja osobne na to zatim seru - prokapava me to jen mirne zadny velky chcani se nedeje a vzhoedem k tomu ze i prevodovka tece kde se da - me napada ze ani nevim je li tam jeste olej - tak me to nejako netrapi

-> VeTëV: nojo co nadelam..

-> Majkl: je koukam tydle gufera stojej za hovno - na bile me taky pokapava je meneny prod rokem a pul
-> Majkl:

-> Pavel P.: sak ja se nedivim vim o tom...
-> Majkl: se pak nediv od čeho máš mastný fleky v garáži
taková olejnička..



-> Tuner#2: prave ze to je to u kliky, poloosy tecou taky ale jen neznatelne a malinko.. navic jsem to poznal taky tak ze jsem dolejval cca po 1000km litr oleje
-> TUNER: no kdybych nevezl havlika tak to bylo rychlejsi
a mozna kdybych mel poradne udelanou souosost tak taky.. ale bylo to miiirne z kopecka..

-> TUNER: no kdybych nevezl havlika tak to bylo rychlejsi

-> Tuner#2: A kdo vyhrál.....
A co fabia 1,4 Tdi,jak jsi jí naháněl...ujel by jsi mu,nebo on tobě?

A co fabia 1,4 Tdi,jak jsi jí naháněl...ujel by jsi mu,nebo on tobě?
-> Tuner#2 21.05.07 18:33:50: Jo to mi chčije taky, možná teď začalo i druhý
a na klice mi chcčije taky, takže olejnička hadr
proto jsme jeli Synyho. Do Hrocháče to nějak pořešim


-> havlik: To je blbý, proto říkal, že bude vyndavat motor na zvedáku

-> Tuner#2: ne chčije mu to mezi motorem a převodovkou kapalo to tam odsud

-> Majkl: A nechčije Ti gufero na polosách? mě jo a taky to vypadá jak od motoru, protože to cáká dozadu a mám vždy chlazený výfuk, ale zas nic hrozného. Bohužel tu gufero se na druhou stranu nedělá a po dvou letech chčije každý
Jinak já měl max. speed 181,5km/h a pak jsem asi 3km čekal na Zdanyho
V praze na Baranďáku jsme si dali pěkný sprint ze semaforů z první lajny, ty Octavie za námi nechápaly a nestíhali

Jinak já měl max. speed 181,5km/h a pak jsem asi 3km čekal na Zdanyho


-> Majkl: Ty woe,prej 155
Takhle už je to lepší...

Takhle už je to lepší...

nekecá já tam byl

-> Tuner#2: diky moc! myslim ze to je lepsi :)
a neni zac!!
Jinak bohuzel to gufero na klice (u spojky) chcije fakt moc, takze se to bude resit driv nez po sezone, protoze po ceste z doks jsem mel pravej spodni plech motoru uplne pocakanej a cele zadni celo jakbysmet :(( rekl bych takova decka oleje ze byla pryc :( takze to je dost akutni..
jinak udaje o ceste z DOKS z GPS:
Vzdalenost: 84.5 km
Celkovy cas: 45minut
Prumerna rychlost: 109km/h
Maximalni rychlost 170km/h
a neni zac!!
Jinak bohuzel to gufero na klice (u spojky) chcije fakt moc, takze se to bude resit driv nez po sezone, protoze po ceste z doks jsem mel pravej spodni plech motoru uplne pocakanej a cele zadni celo jakbysmet :(( rekl bych takova decka oleje ze byla pryc :( takze to je dost akutni..

jinak udaje o ceste z DOKS z GPS:
Vzdalenost: 84.5 km
Celkovy cas: 45minut
Prumerna rychlost: 109km/h
Maximalni rychlost 170km/h

-> Majkl: Ty plechy u motoru jsou nádherné, projasnili ten pohled pod kapotu. Ještě jednou díky za podložku pod karbec.

-> Tuner#2: Majkl nemá problém to na každým srazu znova naleštit
no a nesmí mu moc chčít vana nebo čerpadlo.
