
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
!!! PRODÁNO !!!
Majkl / Škoda 136 GLSE - komentáře:
-> Vins: diky za pochvalu,snazim se ji jeste vylepsovat

-> Majkl: :se šáde povedla


-> Tuner#2: -> Labros:
vy me bavite



-> Labros: A je to tady...

-> Majkl: Nedávej tam ty krátký pružiny, stejně to lepší nebude - je to jen škodovka

-> Jarda.r: Ahoj, presne jak rekl Karlos, ptal jsem se z dovodu informaci, jestli to treba neni nejakej skvost nebo vyjimecnej kousek, coz by me pak velmi zajimalo. Nebral jsem to jako rejpani.. A co se tyka moji 136 GLS, tak karlos ti to vysvetlil celkem presne, v papirech mam 136 L a GLS jsem z toho udelal, takze to cislo u me ma opodstatneni a vyznam. Nikde sem nerikal ze to tak vyjelo z fabriky, naopak ja rikam vsude verejne ze jsem si to vymyslel, protoze se mi to libi a jeste jsem to nikde pouzite nevidel..
-> Jarda.r: No nevím, tohle není moc k věci, protože Majkl nemá originál auto,nýbrž svojí vizi na bázi tuningového auta papírově 136 L a výbavou je to typická GLS "chromka" , tak to zas taková kravina není.. , To že se tě zeptal, na to jestli papíry, co nabízíš jsou opravdu nějakou záhadou 130 GLS, to je podle mě zásadní informace, protože pokud někdo na těhle papírech třeba původně 120 GLS udělal kdysi přestavbu na typ 130 s výbavou GLS by nemusela být výhoda, ale spíš nevýhoda, protože podle nynějšího vyjádření v legislativě stojí, že žádná další přestavba není povolena, tudíž legálně nemůžeš vyměnit například kastli a kdo si takové papíry koupí tak mu nezbývá než nelegální cestou převařit VINko na kastli. Píšu to sem záměrně, protože ti nechci "zasírat" inzerát, ale nelze se řídit podle štítku GLS na plastovým křidélku zadní haupny, ale podle údajů v TP.
Ty komentuješ muj inzerát a hádáš se kvůli tomu že tam je místo L nebo Gl napsaný GLS a sám máš na autě napsanou takovou píčovinu.
-> AMKHrusov: Tak to chci vyfotit až bude auto nastrojený - se 160mm pružinou to na dorazu musí ležet. Já mám pružinu 235mm ještě o něco tvrdší než série a mám předělané dorazy, zkrácenou gumu a mám tam 2,5 - 3 cm...
-> Wrcteam: Při Tvém snížení je předek na dorazech na 100% a zadek už bude šikmé taky opřené o doraz a nebo tam bude minimum místa. To auto musí při ostré jízdě prostě v zatáčce odskakovat - nevěřím tomu že ne. Už jsem s pár škodovkama na dorazech jel.

-> Tuner#2: ja sem si zatim na jizdni vlastnosti nestezoval.. ale tak chce to vyzkouset to mas pravdu to uznavam...

-> Majkl: tak nějaká 175/50 to už bude o něčem jinym
-> Tuner#2: ty ses taky balon :)) ale mas pravdu ty pneu jsou ponekud limitujici, ale na skodovku to tak patri :)
-> Tuner#2:


-> Majkl: Na Těch balónech co máš místo gum to stejně nejde a Labros Ti napíše, že je to stejně jen škodofka :o))
-> Wrcteam: jj taky nevim jak to muzes tvrdit ze to je malo, ani nevis jak to bude vypadat na aute... ja nechci nepouzitelny auto jak rika Jenda, ale chci se "poradne" svezt..
-> Wrcteam: Jak můžeš vědět, zda je to málo, když má kratší a s neurčitostí tvrdší. Prostě to musí zkusit a je totázka, zda to chce mít na zemi tak jako Ty s jízdníma vlastnostma na dvě věci (hezký auto na pohled) a nebo chce mít funkční podvozek

-> Majkl: to je malo o pul zavitu

-> Wrcteam: maximalne o pul zavitu, do napravy nijak zasahovat nebudu