skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
!!! PRODÁNO !!!
Majkl / Škoda 136 GLSE - komentáře:
-> Majkl: v kolik jedes do doks? cca v kolik? a patek-sobota?
-> Majkl: nejni nad cim takova klasika ,....
-> Majkl: Super, ty vzadu nemáš sedačky, že jo. Takže můžeš mi tam prosimtě hodit ten motor a převodovku. Doufam že se moc neušpiníš, je to hodně od oleje, Princezna už to nějak vydrží.

-> Majkl: ale nový plasty na emkovej nárazník...

-> Majkl: taky si myslim...

-> Pavel P.: jakej naraznik?
-> Pavel P.: jo to se do kufru vejde... to je no problem
-> Majkl: nebooooj ty dva motory to unese....
ne je to jeden nárazník, spodní rameno a přední pružiny.. a zpátky povežeš tapeci na rapida, ipury a dvě beskydky.


ne je to jeden nárazník, spodní rameno a přední pružiny.. a zpátky povežeš tapeci na rapida, ipury a dvě beskydky.


-> Pavel P.: ale nesmi to byt nic tezkyho, taky vem ze v kufru bude jeste rezerva!!
-> Majkl: to se neboj, až přijedeš tak to naložíme, do kufru se to vejde ..
-> Majkl: já ti přivezu tu SPčkovou

-> Pavel P.:
ja v aute vemu cokoliv co se vejde za zadni stenu co mam misto sedacek a do kufru...

-> Majkl: hele potřebuju něco málo odvezt na Doksy a něco více přivezt z Doks, takže tvoje SPčko poslouží svému účelu, tak buď rád..
¨
a zkus nesouhlasit!!!


a zkus nesouhlasit!!!

-> Majkl: oprava, ukradneš skoro každý auto


-> kekypetra: ne to ne, me staci tam kde ma byt :))
-> havlik: ukradnes skoro kazdou skodovku...
-> havlik: ukradnes skoro kazdou skodovku...
majkjl - : ted jsem ještě domotal nějaké drátky na tom centrálu, tak můžu udělat starovací tlačítko do motorového prostoru jako to měli starší tatrovky....
labros - : většinou co nejméně, neměli čas to kytovat a opravovat když se něco stalo tak to rovnou vyměnili za jiný nový díl, viděl jsem v německu u pana bavora na lisovně když seřizovači spadl do lisu mezi matrice klíč, tuším 13 - 17 a chvíli to razilo blatníky kde nad podběhem byl krásně vylisovaný klíč. Zastavila se linka přijel pašák se svářečkou rozebrali, vyvařili, matrici zabrousili a druhý den se jelo dál. Jinak nějaké opravy se dělali ale já co mám zkušenost třeba z avie tak jen minimálně a jen ty auta co šli na export, jinak nevím.

labros - : většinou co nejméně, neměli čas to kytovat a opravovat když se něco stalo tak to rovnou vyměnili za jiný nový díl, viděl jsem v německu u pana bavora na lisovně když seřizovači spadl do lisu mezi matrice klíč, tuším 13 - 17 a chvíli to razilo blatníky kde nad podběhem byl krásně vylisovaný klíč. Zastavila se linka přijel pašák se svářečkou rozebrali, vyvařili, matrici zabrousili a druhý den se jelo dál. Jinak nějaké opravy se dělali ale já co mám zkušenost třeba z avie tak jen minimálně a jen ty auta co šli na export, jinak nevím.
-> Labros: jj v pohodě stačí velkej šroubovák
-> havlik: Uděláme v Doksech soutěž - kdo rychleji nastartuje Majklovo auto bez imobilizéru?

-> Nwkt: však to řikam ale majkles je nějak natvrdlej
-> havlik: všechno se dá ukrást