skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
!!! PRODÁNO !!!
Majkl / Škoda 136 GLSE - komentáře:
-> Majkl: prostě se to dá ukrást
-> havlik: napis to znova a jako beloch

-> Majkl: eště tam chybí jde s tim aby se to dalo nastartovat

-> havlik: nechapu
-> Majkl: všechno spojí kontakty rovnou na starteru
No ty woe
ja nevim co napsat :))
-> sep 12.09.06 10:16:10: tak ted sem se malem pocural smichy :))))
Je pravda ze kekypetra ma se mnou OBROVSKOU trpelivost, ja bejt sam svuj zakaznik tak se na miste zastrelim
To na nem vazne obdivuju, teda krom toho ze obcas neco dobre nastrika
Pomerance klidne vem, ja si z nich kolem princezny udelam ohradku
A diky za pochvalu :))
ohledne zabezpeceni to neresim, je tam imobilizer, takze bez dalkovyho ovladace to stejne nepujde nastartovat... (nemelo by
) a auto bude stat stejne jen v garazi...
->VeTeV: jojo, jestli to vyjde podle planu tak dorazim :) a lak si porovnat klidne muzes :))
-> Max: Taky doufam ze mi to nekdy zkolaudujes zive :) tehle rok budes mit asi 5 prilezitosti na srazech..
Jinak jsem rad ze Vas vsechny moje prohlaseni pobavilo :)
Strasne me na tom ale zalezi a chci aby se Vam libila ;-)

-> sep 12.09.06 10:16:10: tak ted sem se malem pocural smichy :))))
Je pravda ze kekypetra ma se mnou OBROVSKOU trpelivost, ja bejt sam svuj zakaznik tak se na miste zastrelim


Pomerance klidne vem, ja si z nich kolem princezny udelam ohradku

A diky za pochvalu :))
ohledne zabezpeceni to neresim, je tam imobilizer, takze bez dalkovyho ovladace to stejne nepujde nastartovat... (nemelo by

->VeTeV: jojo, jestli to vyjde podle planu tak dorazim :) a lak si porovnat klidne muzes :))
-> Max: Taky doufam ze mi to nekdy zkolaudujes zive :) tehle rok budes mit asi 5 prilezitosti na srazech..
Jinak jsem rad ze Vas vsechny moje prohlaseni pobavilo :)
Strasne me na tom ale zalezi a chci aby se Vam libila ;-)
-> Labros: nejni pravda třeba sem viděl rapida kterej jim asi spadnul ve fabrice a zlom pod zadnim oknem a předochod na blatník tam bylo asi půl kila kitu jen v tom místě ALE nikterak to nepraskalo a lak byl původní na celém autě
-> kekypetra: no to je celkem dost, ještě dotaz, kolik toho na sobě ty auta měly když vyjely z fabriky? asi minimálně ne? já zjistil že na kapotě mám na kraji snad půl centimetru kytu a říkám si to asi nebude z výroby.
-> kekypetra: Škoda že né v sobotu...taky bych to rád slyšel

-> kekypetra: super tak to se budeme těšit na vtipné historky
havlik - : Já????? Počkej jestli se v pátek moc nezruším na svatbě tak do těch Doks opravdu přijedu a budu Vám večer vyprávět jakou dává sodu on mě v garáži, když přijde s něčím co by bylo jako fakt dobrý . Chvílema si myslím že mě zkouší kolik vydržím.
Labros - : no celkem když si dáš práci tak se to dá nhnat na sebe asi do 1,5cm , vlastní zkušenost, pan majkl to má se tak něco kolem 3 -4 mm na dveřích , jinak na některých dílech je i obyč kyt ale ten je úplně vespod na holém plechu. A jen v těch největších dírách.
-> kekypetra: ty mu dáváš sodu
sep - : na R2D2 mi nešahej at je jake je, je náš....

-> kekypetra: Jak tlustá vrstva se dá udělat tim stříkacím kytem?
Labros - : Když on si pán přál perletovou barvu která se stříká ve třech vrstvách - bílá base jako podklad, pak normální úplně obyčejná seriová perletová oranž z lamborghini , která teda mimochodem vůbec nekreje, takže se to dělá ve více vrstvách , proto ten bílý podstřik, na o pak normálně tři vrstvy laku jelikož pán dodal tak potlučené díly že je tam spousta kytu, a aby se to hned neseschlo tak proto tři vrstvy laku a pak po čase se to musí následně vyleštit, ale to jsem už psal.

-> Majkl: Viz upozornění : Seš magor



a tlemím se jak magor
-> sep:
já nemůžu, a co je horší, jsem v práci



-> sep:

