skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
!!! PRODÁNO !!!
Majkl / Škoda 136 GLSE - komentáře:
-> Majkl: pěknej popis :)
-> Tuner#2: Fiaty jsou hrozný auta.. To bych v životě nechtěl

-> Tampajs: Fiat 

-> Tuner#2: Co je italský trabant?

-> Labros: To že jsou větší ještě neznamená, že jsou dražší. Můžou se dělat ve velkých sériích a tím ta cena bude úplně někde jinde než cena za kotouč na italský Trabant

-> havlik: thx
-> Labros: 247
-> Majkl: tak asi jo, tak to bude teda 248 

-> Labros: pockej 4pisty maji mensi prumer kotouce nez dvoupistky ne? nebo to byla tloustka?
-> Majkl: jo četl jsem to je dobrej článek, je tam průměr pro dvoupístky 252 a čtyřpístky maj tušim o 2mm víc.
-> Labros: tak to nevim, neni to nastrankach Sakyho jak jsem daval odkaz?
-> Tuner#2: tak ty co jsem kupoval já jsou 262, takže o trochu větší
Sakryš, zapomněl jsem kolik je průměr kotouče na čtyřpístky a nemůžu to najít. 254?
-> Labros: nevim jaka je original roztec...
-> Majkl: takže máš kotouče s roztečí 98?
-> Labros: desticky jeste nevim, ale asi nejaky lepsi feroda..
-> Labros: drzaky zustavaj stejny..
tady mas nakres u Sakyho jak to vypada a proc se utacej naboje kola
skoda-upravy.wz.cz/main/i ndex.php?co=10
tady mas nakres u Sakyho jak to vypada a proc se utacej naboje kola
skoda-upravy.wz.cz/main/i ndex.php?co=10
-> Labros: jo držáky, aha. Snad jsou seriový?
-> MATTESS: dík ale na to jsem se neptal
-> Labros: třmen se rozšíří sadou na rozšíření