Auto: Škoda 120L , r.v.: 80,
barva: červená základní – nyní červená metalíza s více vrstvím efektem ( ty co jí viděli říkaj že je hezká )
www stránky: www.3dtuning.net
Exteriér: !!! Pozor vozidlo je ve stádiu celkové renovace !!! Jde o užovku která si ponechá svůj Retro styl, přední světla II Golf čiré, zadní lampy jsou ve vývoji ale také budou čiré, chromové nárazníky, ...
Interiér: série škodovka – plány změněny máme nový interiér který čeká na čalounění jedná se o komplet set RECARO jak předek tak zadek
Motor: Prozatím série 120, jen že asi půjde ven – Již je v garáži nový ale bude potřebovat ještě menší dopink ;)
Podvozek: sportovní tlumiče SPEEDPRO RACE bohužel, když HP se noví nedají sehnat :( teda mě jsou utajeny, pera mam od Wrcteam, ale mezi ty nejvyšší nepatří tak jsem zjedaví jak bude ležet u země, podložky 2,3cm a 3 cm široký ( :( vím bude achylova pata všeho ), 19" stabil " malá okruhovka " něco to udrží doufejme :), přední torzka " jen jak jí přidělat "
Kola: RST13" , už jsou doma a čekají na leštění
Audio: Prozatím žádný jen dva ovály v zadním platě a starý chrastítko – opět i na této části se pracuje
co jsem již splnil:
go kastle
nový motor
5Q
nový lak
pískované nápravy
dodání náhradních dílů na nápravy čeká se na spasování k vozu, náprava již na autě a sedí tam jako "prdel na hrnec" opravdu nádhera!
Egiho / Ferda - komentáře:
-> Egi: Na 120příčku bys musel dát jiný mezikus převodovky
-> Egi: ale teraz mi to nie je uplne jasne - bude tam mokra naprava s priečkou zo suchej ?
Tak to nechápu já to vyndaval ze 125 a tam to fungovalo dost dlouho a bylo to tam v pohodě i silon blok byl dobrej...
-> Nwkt: příčku mam samozdřejmě taky a i udělanou a na komaxitovanou a připravenou dát na auto...
-> Egi: ten vleckovej silentblok je delanej uplne na neco jinyho jak kyvkovej uz z konstrikce obou naprav, to tam urcite nedavej
JInak dnešní operace se zdařila

Vindané zadní čelo, ale měl jsem bopky nechtěl jsem to odřít... Jinak, pardon za divný stíny foceno mobilem a ještě nasvicováno dvěma autama :)
upraveno 2x, naposled 25.10.2010 20:37:54
-> Nwkt: ano zprávě, jinak já na to koukal taky jako puk, ale já prostě nemůžu mít nic normálního :)
-> Tuner#2: Uvidíme jak to bude držet, jinak silonblok je ten tvrt závodní tak by to něco mohl zvládnout, ale jak říkam uvidíme... Jinak kaslík neni řízlej to vidíš s předešlích fotek a letos už do něj neříznu, ten tunel mi stačil

Už to chci mít na kolech a hlavně musí mi zůstat něco na další roky ne

-> Nwkt 25.10.10 11:14:33: Jo no vidíš to mě nenapadlo, ale to je taky řádná blbost, ten silentblok to nevydrží ani náhodou....
-> Tuner#2: Pokud koukam správně tak to je kejvačková ne vlečkový příčce

takhle se to vidí na posled s ptačí perspektivy :)
malá ochutnávka zítra bude možná fotečka jiná a veselejší :)
hurá!!! po tejdením zpoždění jsem si dneska dovezl konečně vlaštovku domů

no a jelikož na zítra slibujou hezký počasí tak si asi budem hrát

tak třeba i tu převodovku bych tam mohl naimplantovat z motůrkem :)
hupsa hejsa do brandejsa, už to je i natřený, v úterý si jedu pro vlaštovku, tak doufejme že už teď je vše jak má

-> Nwkt: No my jsme to s Paulem ( on jezdí po plzni v zeleným eRku možná znáš ) když jsme to vysekávali z rapida tak jsme dotoho bušili snad půl hodiny a drželo to fest. No a když jsem to v garáži začišťoval tak to trvalo taky chvilku, bylo to tam docela pevně přivařený. Jo jo jsme koukali že to naštěstí jde mimo nosnou plochu což je dobře... jinak je to ještě přichycený i karosářskym tmelem ( nebo co to je zasračku :) ) pořádně z druhý strany zamamzaný, tak že ani voda by se tam, neměla dostat... I když co toho Ferda za deště najezdí, VŮBEC NIC

upraveno 2x, naposled 10.10.2010 21:35:46
-> Egi: Ono je to vesměs fuk, namáhaný to neni vůbec, spíš aby to tam drželo. Když jsem seknul do origo tak popraskaly najednou všechny body
-> Egi 10.10.10 21:10:49: Mě to přijde takový posmrkaný a ne moc provařený